nee het is Ohh noeeeeeesssssssssssssss (quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Oh, Marijke... ik kwam net langs start.
En nu op mijn stationquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat alles?
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat er is
Knap om daarmee een kerel van de leg te krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had geen diepvrieszakjes gekocht
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's? EN idiotendag? Wieso?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef DaMart het volgende:
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.quote:
Want hij wilde iets invriezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.
Dat was blijkbaar fout gedacht
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Het was het enige op het lijstje, dus ik dacht weet je wat, daarvoor ga ik niet naar de winkel.
Ola Peterquote:
Met mij is het primaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenJa wel okee hoor
Hoe is het met jou dan?
Maar hoezo is dat belangrijkquote:Op maandag 10 januari 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, afwas gedaan... Klaar voor vandaag.
hahahahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaaa... mijn theee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En dat kan ook niet in een bakje ofzoquote:
Hij is ook wel gegaan hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
En hij heeft zelf geen benen om naar de winkel te lopen?
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat kan ook niet in een bakje ofzo...
Pffff... Lastig figuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaar
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 21:03:03 ]
Misschien dan toch een keer de diepvries leeg makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die waren op, teveel ingevroren blijkbaar
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk de [ afbeelding ]
Had je de OP al gezienquote:
Ik denk dat dat de oplossing isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dan toch een keer de diepvries leeg maken
Zo gaat het hier meestal als de bakjes op zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de oplossing is
Welnee. Alleen maar meer invriezenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is ook wel gegaan hoor.
Deur deed: BAM!
En daarna werd het alleen maar minder gezellig
quote:
Whahahahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan nog wel een paar kommen in de OP... ook die van Stu:
[ afbeelding ]
Jouw ouders krijgen er vast geen ruzie van als ze op zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
Zo gaat het hier meestal als de bakjes op zijn
Krijg jij niet, NEVER!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ik ooit een mid-life crisis krijg, laat het dan zoals die van Hank (Californication) zijn.
Nope, ik ben meestal de gene die dan zeurt van waar ze zijn geblevenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw ouders krijgen er vast geen ruzie van als ze op zijn
In een schaaltje gieten en invriezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom dat dan weer niet?quote:
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee. Alleen maar meer invriezen. Is anders ook zo zonde van die diepvrieszakjes, waar hij SPECIAAL voor naar die winkel is moeten gaan van zichzelf
...
Wat, gaan we naar Ikea?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk is het mijn schuld, want ik had eerder naar Ikea moeten gaan voor hun zakjes, de voorraad was op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Juistemquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die troll-link heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, gaan we naar Ikea?![]()
Als je gepassioneerde goedmaak-seks wilt hebben, moet je nu langskomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |