jij wil altijd welquote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik wil wel een proefkonijntje zijn.
It's an addiction.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wil altijd wel![]()
als ze maar goed kunnen zoenen
Kom je zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik wil wel een proefkonijntje zijn.
ik heb hetzelfdequote:
Ik heb nu een folderwijk. Zit te twijfelen over m opzeggen, maar ik vind het eigenlijk wel lekker meestal... Alleen kost t best veel tijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten was.
daar moet je wel wat voor doen Damartquote:
het is juist de bedoeling dat ze niet zo snel komtquote:
Bijzonder verhaal! Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, mn zusje heeft een vriend die een dochtertje heeft van 2. Die is weggehaald bij haar moeder en nu komt ze bij hen wonen, voorgoed. Hoorde het vandaag. Vind het heel raar en snel gaan allemaal, maar dus wel leuk. Voor hen is het ook allemaal nogal snel gegaan.
Maar daar komt ze juist voor!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar moet je wel wat voor doen Damart
nog even oefenene dus
Tja dat risico loop je. Hoop dat je er wel wat van hebt geleerd als je gleuven vult moet je dus altijd een regenjas(of meerdere) meenemen die trek je zo uit als die nat is geworden.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms wel ja... en ik kwam ook wel eens zeiknat thuis van het gleuvenvullen als ik de regenjas vergeten was.
Dan verwende je moeder je altijd tot je er weer flink tegenaan kon?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een warme kop thee bij de verwarmingquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verwende je moeder je altijd tot je er weer flink tegenaan kon?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon
Meld voor sex want heb horen zeggen dat ik lekker zoen
Ja je kan het behoorlijk koud krijgen van al die gleuven vullenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een warme kop thee bij de verwarming.
nou misschien als je er genoeg drank in gietquote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet oefenen en je wil niet voor het echie dus?.
Ik ga geen namen weg gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die kant is voor een andere oefensessie.
* DaMart noteert voor februari: drank in huis halen voor LLquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou misschien als je er genoeg drank in giet
Ja, best wel, en ze hebben haar pas in nov ofzo voor het eerst gezien, dus echt snel allemaal...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijzonder verhaal! Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!
omgquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart noteert voor februari: drank in huis halen voor LL.
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.quote:
oehquote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bang dat hij te sterke drank haalt?
Had de vader het kind ook nog nooit gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, best wel, en ze hebben haar pas in nov ofzo voor het eerst gezien, dus echt snel allemaal...
(Dit is het derde verhaal van deze strekking dat ik van heel dichtbij meemaak, wel vreemd eigenlijk, zo standaard lijkt het me nou ook weer niet. Eerst mn zwager, moeder kon niet voor de kinderen zorgen en die zijn dus bij vader geplaatst, toen bij goede vrienden, moeder wilde niet meer voor kinderen zorgen en dumpte ze dus bij de (verschillende) vaders en nu mn zusje ook nog.)
Wie is hier dubbelzinnig dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, ik ben te moe voor dubbelzinnigheid
Gaan jullie een meet houden ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een fles rum in huis halen hoor... die heb ik sowieso nodig voor de warme chocomel van MPG.
Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen om kwart over 5 op, 6 uur trein
Ik ben echt een wrak de hele dag denk ik
Ja dat vraag ik mij ook afquote:
nee een orgiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaan jullie een meet houden ofzo?
Dat is wel heel vroegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen om kwart over 5 op, 6 uur trein
Ik ben echt een wrak de hele dag denk ik
Of toch bang dat je er dan niks meer van kan herinnerenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oehlekker
[..]
![]()
ben niet zo van de sterke drank
WHUT??quote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee een orgiesommige zijn nog niet zo ervaren
![]()
Die tijd heb ik al gehad hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg
Wat ga je doen?
[..]
Of toch bang dat je er dan niks meer van kan herinneren
uh ....quote:
Maar er is een verschil tussen kennen en je er aan houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad hoorIk ken mijn grenzen
dus ik weet hoeveel ik kan drinken
Das een heel verhaal, moeder hield kind weg van vader, al ruim een jaar, dus zo lang al niet gezien, de hele uitleg weet ik ook niet precies, maar moeder is dus ongeschikt bevonden voor het opvoeden van een kind (narcistische persoonlijkheidsstoornis oa)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had de vader het kind ook nog nooit gezien![]()
In inderdaad heel bijzonder dat je al 3 van dat soort gevallen van dichtbij hebt meegemaakt...
Heb een testdag bij de politie. Cognitieve test, taaltest, vragenlijst ingrijpende gebeurtenissen en een sporttest (daar zie ik het meeste tegenopquote:Op maandag 10 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg
Wat ga je doen?
Ik dacht dat je die orgie quottequote:Op maandag 10 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al gehad hoorIk ken mijn grenzen
dus ik weet hoeveel ik kan drinken
Heel veel succes!! Zal voor je duimenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das een heel verhaal, moeder hield kind weg van vader, al ruim een jaar, dus zo lang al niet gezien, de hele uitleg weet ik ook niet precies, maar moeder is dus ongeschikt bevonden voor het opvoeden van een kind (narcistische persoonlijkheidsstoornis oa)
OEI! Goed dat die kleine daar weg gaat dus.. Al is het natuurlijk wel heel verdrietig om van je moeder gescheiden te worden (al is dat beter)...
[..]
Heb een testdag bij de politie. Cognitieve test, taaltest, vragenlijst ingrijpende gebeurtenissen en een sporttest (daar zie ik het meeste tegenop)
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die orgie quotte
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen kennen en je er aan houden
uhm...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die orgie quotte
Bij jou weet je het nooitquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat denk je zelf trev.. als moeder van 2 kinderen
[..]
uhm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |