k ga altijd naar Hargenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
[..]
Daar waar ik vandaan kom
Ik zit toch liever ergens in een bosquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kustzeelucht
meeuwen
het geruis van de zee.. het zand tussen je voeten... in de herfst met storm tegen de wind in leunen
[..]
vast wel
De zeeuwse?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker
[..]
Daar waar ik vandaan kom
Teekjesquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch liever ergens in een bos
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, als je toch verder wil gaan met gezellige opmerkingen zal ik het je maar voorkauwen
DaMart - 24842 en 248 topics dus 1 topic per 100,2 posts
Stuart - 10413 en 63 topics dus 1 topic per 165,3 posts
Bedankt voor je 'gezellige' opmerking dus!
dat hebben we ookquote:Op maandag 10 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit toch liever ergens in een bos
Nope Noord-Hollandsequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?
Is ook goedquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hebben we ookdus zeur nou niet zo
[..]
Nope Noord-Hollandse
Blijf doorzeiken zeg. Als je leest heb je kunnen lezen dat ik zei dat DM in VERHOUDING meer opent. Maar goed, jouw mening in deze kan me verder gestolen wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat slaat ook als een lul op een drumstel, nietwaar?
Ehm...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe een frikandel, een gehaktstaaf en een lul op een drumstel klinken.
Iedereen heeft het erover, maar niemand heeft het gehoord.
Ik kreeg nog geld van hem!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
In Spoorloos: teleurgesteld dat je vader onvindbaar is?
Neeeee, natuuuuuuuuuuuuuuurlijk niet, ik deed mee voor de lol
zeg wtf ik hield al op hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijf doorzeiken zeg. Als je leest heb je kunnen lezen dat ik zei dat DM in VERHOUDING meer opent. Maar goed, jouw mening in deze kan me verder gestolen worden
Goh, gezellig avondje Stu afzeiken gepland met LL ofzo
Heb jij wat te bekennen?quote:
Oke, ik ben om, lekker een vuurtjequote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat hebben we ookdus zeur nou niet zo
[..]
Nope Noord-Hollandse
Nee, ik ga wel gewoon weg.quote:
Frikandelvelletje scheurt denk ik,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vraag me nu serieus af hoe een frikandel, een gehaktstaaf en een lul op een drumstel klinken.
Iedereen heeft het erover, maar niemand heeft het gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |