Ik ga denk ik even een TR-tje makenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die niet grappige troll-link van de Ajacied heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
Nieuwschierig vooral.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juistem
Even kijken of hier iemand dom is.
Iets met niet uit de pubertijd komenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In een schaaltje gieten en invriezen.
[..]
Waarom dat dan weer niet?
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand op die niet grappige troll-link van de Ajacied heeft geklikt. Hou je enter even ingedrukt.
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu zijn wel wel klaar met die gasdebiel denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik voel me gekwetst.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met niet uit de pubertijd komen
[..]
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikken
Daar komt het wel ongeveer op neer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?
Jij hebt echt precies de goede tijd gekozen om dat soort kutgrapjes uit te halenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Juistem
Even kijken of hier iemand dom is.
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink isquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met niet uit de pubertijd komen
[..]
Ik weet wel andere opties maar de beste is toch niet klikken
Hey Stuquote:
Gewoon heel lang enter in gerukt houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder erop te klikken, dat is zeker zo'n browserverneukende link met tig pop-ups die je wegkrijgt door je browser via taakbeheer af te sluiten?
Like, WTFquote:Op maandag 10 januari 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk is het mijn schuld, want ik had eerder naar Ikea moeten gaan voor hun zakjes, de voorraad was op
Met jou?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je gepassioneerde goedmaak-seks wilt hebben, moet je nu langskomen.
De juiste personen zitten iig in het topicquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt precies de goede tijd gekozen om dat soort kutgrapjes uit te halen
Je weet toch wie het zegtquote:
Of gebruik opera en die geeft aan waar de link heen gaat onder inquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink is
hoeft niet, is al wegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even een TR-tje makenGeneuzel
Gerukt?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
[..]
Gewoon heel lang enter in gerukt houden
Reken maar.quote:
gewoon niet doen, tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of elke imbeciel die denkt dat hij op een spannende link klikt, Quote eerst even, dan zie je of het trolllink is
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat, gaan we naar Ikea?![]()
Gaan we naar de IkeaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Had al gemaaktquote:
Dat maakt het nog kwetsender. Family boven alles toch?quote:
En het is hier geen twitterquote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker geen kadetten smeren voor morgen #hetlevenismorgenevenfijn
Waar Trev zijn hard van vol isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Eerder het topicquote:
en waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat maakt het nog kwetsender. Family boven alles toch?
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar Trev zijn hard van vol is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die typo is van moi he![]()
Tripelquote:
Jummiequote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Reken maar.
Woest zijn is enorm goed voor mijn libido.
He, wanneer ga je weer doen wat we je al eerder gevraagd hadden?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker geen kadetten smeren voor morgen #hetlevenismorgenevenfijn
Hoi Lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had al gemaaktKan die jongen niet een ban oid krijgen, al de zoveelste keer dat ie denkt "grappig" te zijn, beetje jammer
En hai lieverd
Niks mis mee andersquote:
graag, en blijf daar ook maarquote:
Reken maar. Er moet heel veel boze energie uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |