Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja, een pillenmamaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
oeh heb jij een vitamientjesmama?dat willik wel als dat mag
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heeft ze ook van die vitamientjes met een smiley?
Koen heeft dan weer spongebobvitamientjesquote:
die vallen niet, die lossen opquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe lang zou het moeten duren voordat je hechtingen er uit vallen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koen heeft dan weer spongebobvitamientjes
Dag zonnestraaltje van mequote:Op maandag 10 januari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
Noem je ons nou kantoor?goedemorgen apekop
ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die vallen niet, die lossen op
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor Stu even aan de OP toegevoegd.
[ afbeelding ]
flesquote:
na 10 dagen is de wond meestal genoeg geheeld om hegtingen eruit te halen, dus 2weken of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
ik weet wel iemand die jij ook wel kentquote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil naar een concert van Rihannamaar niemand wil met mij mee
Come here, rude boy, boy; can you get it up?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil naar een concert van Rihannamaar niemand wil met mij mee
mijn dochter zit aan de pilsquote:
ja snap ik...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die jij ook wel kent
Ik houd daarvanquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]OA-iaanse quotes in overvloed
Wil je mammie dat voor me doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn mammie kan die goedkoper bestellen, dus als jullie willen...
[..]
nee, het is echt verder weg
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wil Marijke dat wel doen, die doet dat graag, hoorde ik gisteren.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd daarvan
[..]
Wil je mammie dat voor me doen?
[..]
Hai lieverdquote:
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Alleendje nagetekend en nu kleurt Thijs hem in![]()
Alleendje heeft ineens rode hond
alleendje?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Alleendje nagetekend en nu kleurt Thijs hem in![]()
Alleendje heeft ineens rode hond
groen-blauw-geel-groen-geel-blauw-blauwquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Na twee weken mag ik wel weer even KSC'en.
Ik word hier helemaal josti van die cliëntrapportages schrijven.
In onze jeugd hadden we Shandy.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn dochter zit aan de pils
banaan of frambozen smaak
Ik snap je kleurencodes niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
groen-blauw-geel-groen-geel-blauw-blauw
gewoon die toetsjes aanslaan, dan komt het goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap je kleurencodes niet.
aah okeequote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleendje![]()
Precies deze heb ik ook getekend
Die zitten niet op mijn toestenbord.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon die toetsjes aanslaan, dan komt het goed
en Alleendje woont alleen in een vijver, maar dan komt er een ander eendje en dan moet Alleendje leren delenquote:
is een keer wat anders dan sesamstraatquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en Alleendje woont alleen in een vijver, maar dan komt er een ander eendje en dan moet Alleendje leren delen
Dan benne gij ook ginne josti hequote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die zitten niet op mijn toestenbord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan benne gij ook genne josti he
Een hele goeiemorgen.quote:
hoi WWquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeiemorgen Myrquote:
komt wel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Hoe is het nu met je?
Ja klopt, gelukkig pas om half 4.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Myrjij hebt vandaag je sollicitatiegesprek toch?
* LovelyLady zet een pot koffie neerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verdien te weinig en mijn koffie is op
oeh, een kleurtjesmuis!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog wel dat vroegah in het verzorgingstehuis waar ik wat vrijwilligerswerk deed ze zo'n speciale muis hadden met die kleurtjes.
Een hele goeiemorgen.quote:
ik kom wel even een thermoskannetje brengen (met koffie er in dan ook he)quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
Als je dan maar genoeg krijgt...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dankjewel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg tijd om lekker wakker te worden... iig veel succes vandaag
Zat ook een trackballetje op. Heldending.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, een kleurtjesmuis!
gimme!![]()
![]()
Dat duurt een tijdje... Geen idee meer hoe lang het bij mij duurde, ik probeer daar niet meer aan te denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
dat ken ik jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In onze jeugd hadden we Shandy.
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ken ik ja![]()
maar ik bedoel dat ze 2 pils moet op eten
1 pil, 2pils
En dan werden we dronken en gingen we door de zaal waggelen en roepen hoe dronken we wel niet waren.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
Shandy.Op de kinderdisco hadden we dat.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan werden we dronken en gingen we door de zaal waggelen en roepen hoe dronken we wel niet waren.
En het rietje dat je erbij kreeg weggooien, want het was veel stoerder om uit het flesje te drinken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat dus.Maar eerst proberen zo veel mogelijk dat spul te laten schuimen in het flesje
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.
Zie je wel! In plaats van een kersenpils een druivenpils.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon in het gooi man
dat wordt dus rosé
Meisjes dronken uit rietjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het rietje dat je erbij kreeg weggooien, want het was veel stoerder om uit het flesje te drinken.
Meisjes waren toen bah.quote:
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ik ben MOE
Maar verder alles okee. Vandaag een lekker drukke dag, valt me alles mee
Hoe is het met jou dan?
Zoete witte wijn + 7upquote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon in het gooi man
dat wordt dus rosé
Das niet typisch achterhoeks hoor. Dat is hier ook vrij normaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoedingquote:
Die jongens die achter je gingen staan dansen dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Meisjes waren toen bah.
Altijd maar samen willen dansen, terwijl je als man gewoon door de zaal wou stampen met je matties.
nee man, pils etenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoeding![]()
...
Ja, maar ik zag wel.o.k wel door de weilanden heen jassen. Zo'n nuchtere boer.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet typisch achterhoeks hoor. Dat is hier ook vrij normaal.
opvoeding? whut?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoeding![]()
...
Dansten we een keer samen, was het weer niet goed. Make up your mind woman!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die jongens die achter je gingen staan dansen dan.Die faalde.
dat dan weer welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag wel.o.k wel door de weilanden heen jassen. Zo'n nuchtere boer.
Hij is niet gayquote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het echt een gay-smiley... sorry
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
dat is huiswerk? of overuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zit hier praktisch in tranen achter de pc. Ik kan het serieus niet geloven dat ze nog eens 5 draagkrachten / lasten modellen over mijn cliënten verwachten. Daar gaat mijn sociaal leven.
Maar ik hoor net dat je om het goed te maken zowel mijn als S'T haar ruiten komt lappenquote:
Ja. Opvoeding. Je kind leren drinken enzoquote:
Studie. Krijg ik in totaal 3 studiepunten voor.quote:
Nee, je krijgt een ballon om het goed te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik hoor net dat je om het goed te maken zowel mijn als S'T haar ruiten komt lappenWat lief!
dat leren ze toch van jongs af aan toch al?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Opvoeding. Je kind leren drinken enzo.
Ik heb de afstudeeropdracht gekregen, dus stiekem heb ik nog wel een glimlach op mijn gezicht.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed wel verder?
En Myr, succes met je solliHopelijk wordt je aangenomen
daar kan ik heel goed tegen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas op of ik ga je net zo lang zitten aanstaren tot je er verlegen van wordt!
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar kan ik heel goed tegen hoor![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een ballon om het goed te maken [ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb de afstudeeropdracht gekregen, dus stiekem heb ik nog wel een glimlach op mijn gezicht.
Hihihi, er is een snert smiley!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga straks weer [ afbeelding ] eten
Dank je.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie ze volgende maand wel
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[..]
Hihihi, er is een snert smiley!
Dit is pas een gay smileyquote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het echt een gay-smiley... sorry
Whutevaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen [ afbeelding ]
Ik vind hem geniaalquote:
En ben je al begonnen met je baan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja iddquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is pas een gay smiley:
[ afbeelding ]
Dat zijn 84 uur werk. Dus niet miepen, tiepen!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Studie. Krijg ik in totaal 3 studiepunten voor.
Ik heb nu 3 rapportages af en zit op 20 kantjes. Dus als het zo doorgaat heb ik nog maar 35 kantjes te schrijven.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ben je al begonnen met je baan?
Ik word de zeventiende ingewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In feb gaan we de eerste verslagen in SPSS zetten, vanaf midden feb. gaan we bellen.
En ik mag je niet zomaar bellen. Je moet meedoen met een speciaal project blijkt nu.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Tata.quote:
Leren zuupen danquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat leren ze toch van jongs af aan toch al?![]()
Wel iets meer dan 84 uur, aangezien je dus van al je cliënten een rapportage moet maken en je gespreksverslagen terug moet halen om daar informatie vandaan te halen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn 84 uur werk. Dus niet miepen, tiepen!
je doet je best maarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stiekem misbruik ik deze discussie om eens wat andere smileys te kunnen gebruiken [ afbeelding ].
dat kan ik zelf nog geen eensquote:
Daarom is het bij ons en in de achterhoek dus vaak zo dat je dat van je pappa leert, vanaf dat je een jaar of 10 - 11 bentquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je doet je best maar
[..]
dat kan ik zelf nog geen eens![]()
![]()
Komt dat nog steeds je neus niet uit?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga straks weer [ afbeelding ] eten
Jij vindt het anders ook lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt dat nog steeds je neus niet uit?
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vindt het anders ook lekker hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk, ik heb er gister een grote kom van gegeten en nu hoef ik zeker twee weken niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vindt het anders ook lekker hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik wil een paarse komquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel meer dan één:
Welke kleur kom vind jij mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo denkt Stu erover:
[ afbeelding ]
Oh neequote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word de zeventiende ingewerkt.In feb gaan we de eerste verslagen in SPSS zetten, vanaf midden feb. gaan we bellen.
En ik mag je niet zomaar bellen. Je moet meedoen met een speciaal project blijkt nu.
Omdat ork ork ork, soep eet je met een.... ?quote:
Dan moet je Mart lief aankijken....quote:
Hee, je patent is weer in werkingquote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Mart lief aankijken....
Of je geheime wapens in de strijd gooien![]()
...
Goed, wah?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, je patent is weer in werking
KOENquote:
Dat denk ik ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDan moeten we maar gewoon bellen
![]()
Ik leerde het op het buurtfeestje.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom is het bij ons en in de achterhoek dus vaak zo dat je dat van je pappa leert, vanaf dat je een jaar of 10 - 11 bent...
In de snert die ik vrijdag had, was dat wel het geval jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je lepel er rechtop in blijft staan.
Gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KOEN![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan, snuitekoekedoekje?
Ik met carnavalquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat denk ik ja.![]()
[..]
Ik leerde het op het buurtfeestje.
Had jij nou ook je geheime wapens in de strijd gegooidquote:
Whehehehequote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
Op is aangevuld met de paarse en de roze kom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag ST knuffelen 5 februari.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Had jij nou ook je geheime wapens in de strijd gegooid![]()
?
Mag ik een extra grote komquote:Op maandag 10 januari 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
Op is aangevuld met de paarse en de roze kom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mazzelpikquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zeg tegen Thijs: jij bent mijn lieverd.
Zegt Thijs: NEE! Thijs is van Thijs!
![]()
![]()
![]()
Touché ST.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar DM mag langer, want het is voor zijn verjaardagquote:
![]()
![]()
![]()
Whao! Die is wel op MPG-formaatquote:
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar DM mag langer, want het is voor zijn verjaardag
Nee, maar ik snap nu wel heel goed waarom hij DM wel steeds wilde knuffelenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]!
Hij moest ook al niets van mij hebben![]()
![]()
!
[..]
Whao! Die is wel op MPG-formaat.
Held!
ik wil ST altijd knuffelenquote:
Ik niet, maar ik heb dan ook nog nooit met Mart geknuffeldquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nu wel heel goed waarom hij DM wel steeds wilde knuffelen
Ben ik dan ook niet... dat ben ik morgen over een week al.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke
Wist niet dat hij jarig is die dag![]()
Jaaaaaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil ST altijd knuffelen![]()
ze kan zo heeeerlijk voorlezen
ik heb net nog Het spook Nijntje voorgelezenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil ST altijd knuffelen![]()
ze kan zo heeeerlijk voorlezen
Ah okquote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet... dat ben ik morgen over een week al.
het voorlezen zelf gaat wel goed maar het is onderdeel van het totale plaatje hequote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Maar... Mijn voorleeskunsten dan? Voorlezen dus he. Niet de rest van het naar bed brengen, wat dat kan ST veeeeeeeeeeeeel beter
...
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net nog Het spook Nijntje voorgelezen
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het voorlezen zelf gaat wel goed maar het is onderdeel van het totale plaatje he
jawel, ik kriebel wel in je nek en over je rug tot je slaaptquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ik dan nog wel slapen van zo een spannend verhaal...
probeer het uitquote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Wellicht dat ik bij het voorlezen aan een dame hoger scoor...
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik kriebel wel in je nek en over je rug tot je slaapt
Dat snap ikquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
kijk MPG, als jij dat doet ga ik zeker niet slapen![]()
Ouwe batsbaasquote:
het spook nijntjequote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net nog Het spook Nijntje voorgelezen
Filmpjequote:
wokquote:
miniquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
Werk belt, kan extra anderhalf uur werken! Toek heeft zich omgekleed en is direct onderweg gegaan!
Elke ¤ is er 1 op het moment. En die ene kast van Barretje is te lomp om alleen in elkaar te zetten. Ben wel een eind nog 1 plank maar dat lukt nieten toch zal die kast in elkaar staan als Muck woensdag thuis komt
Laat me niet gek maken door paar Zweedse kutplanken
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnaptquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnapt
[ afbeelding ]
Laatste plank de kachel inschuivenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
Werk belt, kan extra anderhalf uur werken! Toek heeft zich omgekleed en is direct onderweg gegaan!
Elke ¤ is er 1 op het moment. En die ene kast van Barretje is te lomp om alleen in elkaar te zetten. Ben wel een eind nog 1 plank maar dat lukt nieten toch zal die kast in elkaar staan als Muck woensdag thuis komt
Laat me niet gek maken door paar Zweedse kutplanken
Hij is leukquote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnapt
[ afbeelding ]
zo snel gaaat het niet nuquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef friemelaar het volgende:
hmmm, hoe moet een hardwerkende !Fokker jullie nou bijhouden
Nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef friemelaar het volgende:
Nou.................quote:
Lukt nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:06 schreef friemelaar het volgende:
in ieder geval m'n zelf gesmeerde brood (alles daar kopen gaat bruin niet trekken)quote:
Ik bedenk me net dat ik komkommer hebquote:Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Koen66 het volgende:
in ieder geval m'n zelf gesmeerde brood (alles daar kopen gaat bruin niet trekken)
En wellicht wat salade, of misschien wat anders nog
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik komkommer heb![]()
Ik maak zo een dubbele boterham met kipfilet en marmite en komkommer
Komkommerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smakelijk koenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ga lunchen, tot zo vriendinnetjes en vriendjes
nog kwartiertje... dan ook lunchquote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ga lunchen, tot zo vriendinnetjes en vriendjes
en het is zo heerlijk goed voor de lijnquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu duckie ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog kwartiertje... dan ook lunch
jummiequote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar met kipfilet en marmite erbijquote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind de komkommers in de winter altijd niet zo lekker smaken
ja m-m-maar.....quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar met kipfilet en marmite erbij
ik heb er niet zo'n last vanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
ja m-m-maar.....![]()
als de komkommer niet lekker smaakt dan verpest dat eigenlijk wel een beetje je je hele broodje (of gerecht)
Kapitalistquote:
trevquote:
smakelijk solquote:
Jaquote:
Bammetjes met ham/kaas en een soepiequote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat staat er vandaag op het menu duckie ?
smakelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bammetjes met ham/kaas en een soepieben nu eten!
Oh jaquote:
gleuvenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, we genereren gewoon een grotere cashflow door de gleuven.
Echt nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het was heel gezelligen daar gaat het op
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nietik ben een valse bitch hoor
Eensquote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het was heel gezelligen daar gaat het op
Dat geloof ik niet, zo ken ik je nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt nietik ben een valse bitch hoor
O, dat kan ik welquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, we genereren gewoon een grotere cashflow door de gleuven.
mwuahahahaha wacht maar afquote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, zo en ik je niet
jij hebt ook die skillz?quote:
Gebruikt gewoon mijn puppie oogjesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwuahahahaha wacht maar af<insert heksenlachje>
it doesnt work for mequote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gebruikt gewoon mijn puppie oogjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik hem er dan maar wel wat makkelijker in krijg.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oefening baart kunst![]()
![]()
Anders help ik je wel
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
it doesnt work for me
Idereen zijn of haar skilsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hell Yeah!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwuahahahaha wacht maar af<insert heksenlachje>
[..]
jij hebt ook die skillz?
Meer oefenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik hem er dan maar wel wat makkelijker in krijg.
damn, goed voor delijn moet ik zeker hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is zo heerlijk goed voor de lijn
Ik zei al dat ik hem wel een handje wil helpen als het niet luktquote:
Je gaat hem een handje helpenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Anders help ik je wel
wat ben je ook behulpzaamquote:Op maandag 10 januari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Anders help ik je wel
Mijn skillz zijn payback time...quote:
quote:
*kuch* mosterd *kuch* maaltijdquote:
Gewoon zorgen dat je alle stations hebt, dan heeft Trev een probleemquote:
Als het ik denk dat het is wat ik hoopquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ben je ook behulpzaam![]()
lief van je
![]()
[..]
Mijn skillz zijn payback time...
[..]
Suikertaartje biedt al een helpend handjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zoekt een gleuf om mee te oefenen.
laters lovelyquote:
heel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wat salade bij m'n brood gegeten
Wat hoop jijquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het ik denk dat het is wat ik hoop
quote:
Dan nu nog iemand vinden om een gleuf van te lenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje biedt al een helpend handje![]()
..
Vorkje erbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wat salade bij m'n brood gegeten
vraag het even aan de postquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nu nog iemand vinden om een gleuf van te lenen.
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
reservegleufje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggen
Misschien heeft vraarie nog wat in de aanbieding...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je hem mee 5 februari? Wel handig als je dan een beetje vroeg komt, dan kan ik wat langer oefenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggen
vergader ze barretjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
vergadering uit, vergadering in..
het is weer zo'n dag
tot in het volgende topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |