quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.
Zie je wel! In plaats van een kersenpils een druivenpils.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon in het gooi man
dat wordt dus rosé
Meisjes dronken uit rietjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En het rietje dat je erbij kreeg weggooien, want het was veel stoerder om uit het flesje te drinken.
Meisjes waren toen bah.quote:
Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!Ik ben MOE
Maar verder alles okee. Vandaag een lekker drukke dag, valt me alles mee
Hoe is het met jou dan?
Zoete witte wijn + 7upquote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik woon in het gooi man
dat wordt dus rosé
Das niet typisch achterhoeks hoor. Dat is hier ook vrij normaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoedingquote:
Die jongens die achter je gingen staan dansen dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Meisjes waren toen bah.
Altijd maar samen willen dansen, terwijl je als man gewoon door de zaal wou stampen met je matties.
nee man, pils etenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoeding![]()
...
Ja, maar ik zag wel.o.k wel door de weilanden heen jassen. Zo'n nuchtere boer.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet typisch achterhoeks hoor. Dat is hier ook vrij normaal.
opvoeding? whut?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wok, samen met zijn dochter, drinken, opvoeding![]()
...
Dansten we een keer samen, was het weer niet goed. Make up your mind woman!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die jongens die achter je gingen staan dansen dan.Die faalde.
dat dan weer welquote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ik zag wel.o.k wel door de weilanden heen jassen. Zo'n nuchtere boer.
Hij is niet gayquote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het echt een gay-smiley... sorry
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Na twee weken mag ik wel weer even KSC'en.
Ik word hier helemaal josti van die cliëntrapportages schrijven.
dat is huiswerk? of overuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zit hier praktisch in tranen achter de pc. Ik kan het serieus niet geloven dat ze nog eens 5 draagkrachten / lasten modellen over mijn cliënten verwachten. Daar gaat mijn sociaal leven.
Maar ik hoor net dat je om het goed te maken zowel mijn als S'T haar ruiten komt lappenquote:
Ja. Opvoeding. Je kind leren drinken enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |