Ah okquote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet... dat ben ik morgen over een week al.
het voorlezen zelf gaat wel goed maar het is onderdeel van het totale plaatje hequote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Maar... Mijn voorleeskunsten dan? Voorlezen dus he. Niet de rest van het naar bed brengen, wat dat kan ST veeeeeeeeeeeeel beter
...
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net nog Het spook Nijntje voorgelezen
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het voorlezen zelf gaat wel goed maar het is onderdeel van het totale plaatje he
jawel, ik kriebel wel in je nek en over je rug tot je slaaptquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan ik dan nog wel slapen van zo een spannend verhaal...
probeer het uitquote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Wellicht dat ik bij het voorlezen aan een dame hoger scoor...
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik kriebel wel in je nek en over je rug tot je slaapt
Dat snap ikquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
kijk MPG, als jij dat doet ga ik zeker niet slapen![]()
Ouwe batsbaasquote:
het spook nijntjequote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb net nog Het spook Nijntje voorgelezen
Filmpjequote:
wokquote:
miniquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
Werk belt, kan extra anderhalf uur werken! Toek heeft zich omgekleed en is direct onderweg gegaan!
Elke ¤ is er 1 op het moment. En die ene kast van Barretje is te lomp om alleen in elkaar te zetten. Ben wel een eind nog 1 plank maar dat lukt nieten toch zal die kast in elkaar staan als Muck woensdag thuis komt
Laat me niet gek maken door paar Zweedse kutplanken
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnaptquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnapt
[ afbeelding ]
Laatste plank de kachel inschuivenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Toekito het volgende:
Werk belt, kan extra anderhalf uur werken! Toek heeft zich omgekleed en is direct onderweg gegaan!
Elke ¤ is er 1 op het moment. En die ene kast van Barretje is te lomp om alleen in elkaar te zetten. Ben wel een eind nog 1 plank maar dat lukt nieten toch zal die kast in elkaar staan als Muck woensdag thuis komt
Laat me niet gek maken door paar Zweedse kutplanken
Hij is leukquote:Op maandag 10 januari 2011 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werrek het bestaat echt, deze is tijdens de Nijntje fase aan m'n aandacht ontsnapt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |