Komt dat nog steeds je neus niet uit?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga straks weer [ afbeelding ] eten
Jij vindt het anders ook lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt dat nog steeds je neus niet uit?
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vindt het anders ook lekker hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk, ik heb er gister een grote kom van gegeten en nu hoef ik zeker twee weken niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij vindt het anders ook lekker hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik wil een paarse komquote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel meer dan één:
Welke kleur kom vind jij mooier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo denkt Stu erover:
[ afbeelding ]
Oh neequote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word de zeventiende ingewerkt.In feb gaan we de eerste verslagen in SPSS zetten, vanaf midden feb. gaan we bellen.
En ik mag je niet zomaar bellen. Je moet meedoen met een speciaal project blijkt nu.
Omdat ork ork ork, soep eet je met een.... ?quote:
Dan moet je Mart lief aankijken....quote:
Hee, je patent is weer in werkingquote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Mart lief aankijken....
Of je geheime wapens in de strijd gooien![]()
...
Goed, wah?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, je patent is weer in werking
KOENquote:
Dat denk ik ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeDan moeten we maar gewoon bellen
![]()
Ik leerde het op het buurtfeestje.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom is het bij ons en in de achterhoek dus vaak zo dat je dat van je pappa leert, vanaf dat je een jaar of 10 - 11 bent...
In de snert die ik vrijdag had, was dat wel het geval jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je lepel er rechtop in blijft staan.
Gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KOEN![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou dan, snuitekoekedoekje?
Ik met carnavalquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat denk ik ja.![]()
[..]
Ik leerde het op het buurtfeestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |