*kuch* mosterd *kuch* maaltijdquote:
Gewoon zorgen dat je alle stations hebt, dan heeft Trev een probleemquote:
Als het ik denk dat het is wat ik hoopquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ben je ook behulpzaam![]()
lief van je
![]()
[..]
Mijn skillz zijn payback time...
[..]
Suikertaartje biedt al een helpend handjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zoekt een gleuf om mee te oefenen.
laters lovelyquote:
heel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wat salade bij m'n brood gegeten
Wat hoop jijquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het ik denk dat het is wat ik hoop
quote:
Dan nu nog iemand vinden om een gleuf van te lenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje biedt al een helpend handje![]()
..
Vorkje erbij?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Koen66 het volgende:
ik heb wat salade bij m'n brood gegeten
vraag het even aan de postquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nu nog iemand vinden om een gleuf van te lenen.
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
reservegleufje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggen
Misschien heeft vraarie nog wat in de aanbieding...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je hem mee 5 februari? Wel handig als je dan een beetje vroeg komt, dan kan ik wat langer oefenenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog wel ergens eentje liggen
vergader ze barretjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
vergadering uit, vergadering in..
het is weer zo'n dag
tot in het volgende topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |