Hey LLquote:Op maandag 10 januari 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou vrij?
[..]
ja dat pak je zelf maar hoor
[..]
![]()
Goeiemorgen
MoPGquote:Op maandag 10 januari 2011 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
LovelyLady
Hoe is het? Lekker geslapen?
kusjekroel tel tot 20 ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 09:50 schreef Toekito het volgende:
Ojah anders pakt die mijn pinpas ook ff niet. Waardeloos systeem!
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Was het maar zoo'n feest, heb nu pauze
Hey PGR
Hier wel goed.
Hey MPG
Stomme wekker maakte me wakker
Herkenbaar... de wekker liep af en ik vroeg me af waarom ik hem had gezet. Het duurde even voordat ik besefte dat het maandag isquote:
ja prut he? man ik werd wakker van de radio en ik had echt zo iets van: Hmmpffgggrrrrrquote:Op maandag 10 januari 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... de wekker liep af en ik vroeg me af waarom ik hem had gezet. Het duurde even voordat ik besefte dat het maandag is.
Is er vandaag niet bijquote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MoPG![]()
Ik heb heerlijk geslapen... was er alleen weer niet uit te branden.. te laat naar bed
![]()
![]()
[..]
kusjekroel tel tot 20 ofzo![]()
[..]
Oke have fun op je werk
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 10 januari 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... de wekker liep af en ik vroeg me af waarom ik hem had gezet. Het duurde even voordat ik besefte dat het maandag is.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Positief denken en het beste er van maken
succesquote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Weer aan het werk![]()
![]()
Mogguhquote:
Niet koud gehad?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MoPG![]()
Ik heb heerlijk geslapen... was er alleen weer niet uit te branden.. te laat naar bed
![]()
![]()
[..]
kusjekroel tel tot 20 ofzo![]()
[..]
Oke have fun op je werk
Ik had het niet koudquote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet koud gehad?
Hier overigens ook niet eruit te branden... Maar nu wel wakker.
Lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet koudIk heb zo'n heerlijk dekbedje waar ik dan helemaal onder wegkruip
![]()
Ik ben ook wel wakker, ik vind die all day energy vitamine pillen goed zijn werk doen
ik zit aan mijn 3e bak inmiddels.. en zo even zuigen (met de stofzuiger hequote:Op maandag 10 januari 2011 10:08 schreef MPG het volgende:
Y
[..]
Lekker hoor.
Fijn dat dat werkt. Hier twee koppen koffie naar binnen gegoten.
Hee meissie... * LovelyLady zet een bakkie koffie neerquote:
suikerquote:
Hoi lieverdjequote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit aan mijn 3e bak inmiddels.. en zo even zuigen (met de stofzuiger he)
[..]
Hee meissie... * LovelyLady zet een bakkie koffie neer
ja, hihihihihiquote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
suiker![]()
ja toch![]()
suikertaartje
![]()
je bent in een zoen modus
Ohquote:Op maandag 10 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
* DaMart geeft ST een dikke goedemorgenknuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |