quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan benne gij ook genne josti he
Een hele goeiemorgen.quote:
hoi WWquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Na twee weken mag ik wel weer even KSC'en.
Ik word hier helemaal josti van die cliëntrapportages schrijven.
Goeiemorgen Myrquote:
komt wel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Hoe is het nu met je?
Ja klopt, gelukkig pas om half 4.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen Myrjij hebt vandaag je sollicitatiegesprek toch?
* LovelyLady zet een pot koffie neerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik verdien te weinig en mijn koffie is op
oeh, een kleurtjesmuis!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
![]()
Ik weet nog wel dat vroegah in het verzorgingstehuis waar ik wat vrijwilligerswerk deed ze zo'n speciale muis hadden met die kleurtjes.
Een hele goeiemorgen.quote:
ik kom wel even een thermoskannetje brengen (met koffie er in dan ook he)quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
Als je dan maar genoeg krijgt...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dankjewel.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Genoeg tijd om lekker wakker te worden... iig veel succes vandaag
Zat ook een trackballetje op. Heldending.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, een kleurtjesmuis!
gimme!![]()
![]()
Dat duurt een tijdje... Geen idee meer hoe lang het bij mij duurde, ik probeer daar niet meer aan te denkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe lang zou het moeten duren voordat je hechtingen er uit vallen?
dat ken ik jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In onze jeugd hadden we Shandy.
En ik maar denken dat je een typische achterhoekse vader bent die samen met z'n dochter haar eerste (semi)pilsje achterover slaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ken ik ja![]()
maar ik bedoel dat ze 2 pils moet op eten
1 pil, 2pils
En dan werden we dronken en gingen we door de zaal waggelen en roepen hoe dronken we wel niet waren.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
Shandy.Op de kinderdisco hadden we dat.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan werden we dronken en gingen we door de zaal waggelen en roepen hoe dronken we wel niet waren.
En het rietje dat je erbij kreeg weggooien, want het was veel stoerder om uit het flesje te drinken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat dus.Maar eerst proberen zo veel mogelijk dat spul te laten schuimen in het flesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |