mijn dochter zit aan de pilsquote:
ja snap ik...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die jij ook wel kent
Ik houd daarvanquote:Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]OA-iaanse quotes in overvloed
Wil je mammie dat voor me doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn mammie kan die goedkoper bestellen, dus als jullie willen...
[..]
nee, het is echt verder weg
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wil Marijke dat wel doen, die doet dat graag, hoorde ik gisteren.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd daarvan
[..]
Wil je mammie dat voor me doen?
[..]
Hai lieverdquote:
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Alleendje nagetekend en nu kleurt Thijs hem in![]()
Alleendje heeft ineens rode hond
alleendje?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Alleendje nagetekend en nu kleurt Thijs hem in![]()
Alleendje heeft ineens rode hond
groen-blauw-geel-groen-geel-blauw-blauwquote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Na twee weken mag ik wel weer even KSC'en.
Ik word hier helemaal josti van die cliëntrapportages schrijven.
In onze jeugd hadden we Shandy.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn dochter zit aan de pils
banaan of frambozen smaak
Ik snap je kleurencodes niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
groen-blauw-geel-groen-geel-blauw-blauw
gewoon die toetsjes aanslaan, dan komt het goedquote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik snap je kleurencodes niet.
aah okeequote:Op maandag 10 januari 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleendje![]()
Precies deze heb ik ook getekend
Die zitten niet op mijn toestenbord.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon die toetsjes aanslaan, dan komt het goed
en Alleendje woont alleen in een vijver, maar dan komt er een ander eendje en dan moet Alleendje leren delenquote:
is een keer wat anders dan sesamstraatquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en Alleendje woont alleen in een vijver, maar dan komt er een ander eendje en dan moet Alleendje leren delen
Dan benne gij ook ginne josti hequote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die zitten niet op mijn toestenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |