Waar was je dan?quote:
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
Wat is dat Single is not a status ding trouwens echt teringlelijk gespaced.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oef ik was even bang voor een nare TT
tja ik doe mijn best maar kom er niet echt veel aan toe..iedere keer dat ik er goed voor ga zitten komt er wel weer iets tussenquote:
een leven *ril*quote:
begin er dan toch gelijk aanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
Saaiquote:
quote:
Ik doe iets met marketing, niet grafische dingen.quote:
doe niet zo eng johquote:
Laat maar zien dan, daten?quote:
Mja, ik had het niet over kleurverschillen of iets dergelijks maar gewoon dat "SINGLES". Die S is redelijk smal maar die G is megabreed, gewoon cirkelvormig. Behalve dat dát al heel lelijk is gezien de verhoudingen van de rest van de letters hebben ze hier ook nog eens geen rekening mee gehouden met de spatiëring tussen de letters. Dus de G lijkt ook verder van de N en de L af te staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvangquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvang
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwenquote:
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een usernamequote:
Ik wil full-time fokker wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwen![]()
![]()
[..]
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een username
What happend?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvang
Man, 30, goddelijk, tofquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwen![]()
![]()
[..]
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een username
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat gaat er kapot dan meid? Als je erover wilt praten hoor, evt. pm.. En nog naar nieuws ook, bah
ga jij dat doen??quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Anders ga je even in Duitsland wonen en werken vanaf zaterdag
Héé Blubsebeest! Dat klinkt leuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Huh wat!?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Blub? Alsin blubber?!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Héé Blubsebeest! Dat klinkt leuk!
Ja wel blijven opletten hèquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh wat!?
waarom stond dat niet al op je sociale media![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)
En dan mag mijn oma morgen het ziekenhuis in voor een grote bloedtransfudie en als dat niet werkt, moet er gedacht worden volgens de arts aan ergere dingen![]()
en de eerste dagen van het jaar begonnen zo goed![]()
Wel?quote:
Wow, sterktequote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)
En dan mag mijn oma morgen het ziekenhuis in voor een grote bloedtransfudie en als dat niet werkt, moet er gedacht worden volgens de arts aan ergere dingen![]()
en de eerste dagen van het jaar begonnen zo goed![]()
Op facebook dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel?(ik kijk nooit meer op hives
)
wat ga je doen? En waaR?
Duitslandquote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel?(ik kijk nooit meer op hives
)
wat ga je doen? En waaR?
Cool, begin je al snel? Hopen dat je nog ff wat op de latten kan staan danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Op facebook dan?
Enne ik ga werken als au pair voor een Nederlands gezin in Winterberg!
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, begin je al snel? Hopen dat je nog ff wat op de latten kan staan dan
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat is nog geheimquote:
tja, goddelijk en tof, zeggen mij namelijk niet zo veelquote:
Vrouwen en schoenen...zuchtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, goddelijk en tof, zeggen mij namelijk niet zo veel.
Want bij goddelijk moet ik denken aan een of ander dood persoon uit de bijbel, en tof..tja...dat kunnen schoenen ook zijn
ach met veel vrije tijd kan je ze nog opzoeken, je gaat niet naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja echt super gaaf, ik heb er wel veel zin in!
Hoewel ik wel iedereen ga missen natuurlijk.(Ouders, vrienden)
Je hebt geen voeten?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, daar hoef je je geen zorgen over te maken bij mij..hahaha
jawel, maar ik ben niet de typische vrouw die in films geschetst wordt die altijd schoenen kooptquote:
Uiteraard, maar zorg dat je daar een beetje een sociaal leven krijgt, dan mis je ze al snel veel minder (dat was bij mij tenminste zo).quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja echt super gaaf, ik heb er wel veel zin in!
Hoewel ik wel iedereen ga missen natuurlijk.(Ouders, vrienden)
dat is zeker belangerijk en een sterk punt!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zorg dat je daar een beetje een sociaal leven krijgt, dan mis je ze al snel veel minder (dat was bij mij tenminste zo).
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kruip maar eens naast mijn mannetje![]()
Weltrusten!
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Weltrusten!
Je hebt een vertraagde reactie in je neus?quote:
het ruikt niet naar iets wat ik onlangs heb gegeten...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een vertraagde reactie in je neus?
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Weltrusten!
Je hebt Chinezen als buren?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het ruikt niet naar iets wat ik onlangs heb gegeten...
Wat staat er in die kasten bij jou dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben niet de typische vrouw die in films geschetst wordt die altijd schoenen kooptof kasten vol schoenen heeft
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt Chinezen als buren?![]()
Volgens vrienden ruik je dat namelijk door de muren heen
Antilliaans/Surinaams eten ook hoor.... of Indischquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt Chinezen als buren?![]()
Volgens vrienden ruik je dat namelijk door de muren heen
Nah, Winterberg - Den Helder is zo'n 5 uur durende auto rit dus dat doe je niet even in een weekendje ;pquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach met veel vrije tijd kan je ze nog opzoeken, je gaat niet naar de andere kant van de wereld
emmm..goede vraag volgens mij moet ik maar even iets gaan zoeken om kasten wat meer te kunnen vullenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat staat er in die kasten bij jou dan?
Echt welquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nah, Winterberg - Den Helder is zo'n 5 uur durende auto rit dus dat doe je niet even in een weekendje ;p
ja, maar er zijn ook lange weekendenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nah, Winterberg - Den Helder is zo'n 5 uur durende auto rit dus dat doe je niet even in een weekendje ;p
Waarom niet? Vrijdag avond weg, zondag avond terug, kan je prima 1x maand doen in overleg lijkt me?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
dode muis onder de kastquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef CherryLips het volgende:
op dit tijdstiphet ruikt een beetje bedorven... maar ik kan hier niks vinden.
Haha dat doet me denken aan de keer toen ik nog bij de slager werkte en er een muis gesignaleerd was. Die is best wel wreed vermoord toen.quote:
De eerste keer dat ik een muis rond ons huis zag, was bijna 5 jaar nadat onze kat overleden was. Damn wat was dat beest goedquote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha dat doet me denken aan de keer toen ik nog bij de slager werkte en er een muis gesignaleerd was. Die is best wel wreed vermoord toen.
Die zit in een kooitje toch?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Aahhhh, ik drink hier superlekkere warme chocolademelk met whisky. Hmmm. Intens. Puur. Genieten.
Ohja, jij had van die jan de wandelaar toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Aahhhh, ik drink hier superlekkere warme chocolademelk met whisky. Hmmm. Intens. Puur. Genieten.
ach de eerste keer dat ik een muis van dichtbij zag. Was toen onze kat, vrolijk met het beestje in haar bek binnen kwam wandelenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een muis rond ons huis zag, was bijna 5 jaar nadat onze kat overleden was. Damn wat was dat beest goed
[..]
Die zit in een kooitje toch?
Onze kat(ten) at ze zelf opquote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de eerste keer dat ik een muis van dichtbij zag. Was toen onze kat, vrolijk met het beestje in haar bek binnen kwam wandelen
Dat was een paar dagen geleden. Gister had ik los wat van die rode sjonnie gedronken. Is namelijk lekker non-kritisch spul.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, jij had van die jan de wandelaar toch?
die van ons kwam ze als eerbetoon brengenquote:
Het is moeilijker denk ik om dát een varken aan te leren.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
die van ons kwam ze als eerbetoon brengenze zeggen dat katten dat wel vaker doen, als een soort eerbetoon aan het baasje
Ach ik zie welquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrijdag avond weg, zondag avond terug, kan je prima 1x maand doen in overleg lijkt me?
Klopt, mn ouders hadden dat afgeleerdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
die van ons kwam ze als eerbetoon brengenze zeggen dat katten dat wel vaker doen, als een soort eerbetoon aan het baasje
Die van de Makro komt via de mailquote:
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de eerste keer dat ik een muis van dichtbij zag. Was toen onze kat, vrolijk met het beestje in haar bek binnen kwam wandelen
tja, maar het is toch wel anders als zelfs de honden uit de buurt onze tuin niet in durven te komenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is moeilijker denk ik om dát een varken aan te leren.
Ik wist niet dat die stickers ook onzichtbaar warenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je die Nee-Nee-sticker verwijderen.
ik zei toch dat het geen goed idee was om een tijger te nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, maar het is toch wel anders als zelfs de honden uit de buurt onze tuin niet in durven te komen![]()
[..]
Ik wist niet dat die stickers ook onzichtbaar waren
wat is daim???quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, mn ouders hadden dat afgeleerd
[..]
Die van de Makro komt via de mail![]()
En ik ga Samzz pesten, de Daim is in de aanbieding
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
die snoepjes die je bij de ikea kan kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker niet
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikeaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die snoepjes die je bij de ikea kan kopen
dat het een roeping moet zijn, is geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.
Nu weet je waarom.
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een datequote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere ticsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een date
ar-tics?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere tics
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.
quote:
Ik was weer even langzaamquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn een leuke woordspeling op zijn naam.
volgens de wet van airwin moet ik nu mijn mond houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
gisteren niet eens gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgen
sterker nog..je moest je ballen inleverenquote:
idd, die at ze helemaal opquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog..je moest je ballen inleveren
Is dat niet heel weinig?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
Wil jij met mij een ikea hotdog eten?quote:
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil jij met mij een ikea hotdog eten?als echte anti-ikea'rs alleen daar langs gaan?
dus niet alleen een worstje en broodquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraan
Klopt, is niet echt veel. Het ledje doet dienst in een RIAA-phonoversterkertje voor de instelling van de buisjes.quote:
uiteraard, niet bij de ikea dan dus? Hoewel ze daar ook gewoon uitjes en augurken hebbenquote:
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uiteraard, niet bij de ikea dan dus? Hoewel ze daar ook gewoon uitjes en augurken hebben
tsss van mij wil je alles weten, hij zegt hot dog en je hebt je jas al aanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraan
Zo ken ik em nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdik krijg er nu al trek in
nou, ja...ik zit nog in bed met mijn pijama..en jou leer ik pas kennen, met peu heb ik al vaker gesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsss van mij wil je alles weten, hij zegt hot dog en je hebt je jas al aan
oke, wanneer en waar?quote:
eerst moet je mij nog met stokjes leren etenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, wanneer en waar?ik ben overtuigd
Shit, nu heb ik zin in hotdogsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdik krijg er nu al trek in
Dat is wel ouderwets niet? Vinyl gepiel?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, is niet echt veel. Het ledje doet dienst in een RIAA-phonoversterkertje voor de instelling van de buisjes.
Ja maar dat kost meer tijd en duurt nog langquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
eerst moet je mij nog met stokjes leren eten
ja maar jij zei dat dat zo gedaan wasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar dat kost meer tijd en duurt nog lang
Aan het einde van de avond kan je het ja. Maar het duurt nog lang voordat jij het wilde lerenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat zo gedaan was
ja maar komende weken heb ik het druk en daarna ben ik een maand wegquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan het einde van de avond kan je het ja. Maar het duurt nog lang voordat jij het wilde leren
niet eens tijd voor een hotdogquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar komende weken heb ik het druk en daarna ben ik een maand weg
Geen idee, ik wil er zoeen als jij omschreefquote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef cafpow het volgende:
ja maar waar wil je ze halen dan, en wanneer?
zowieso moet het ergens in een huis gebeuren...en zo snel is het niet..het is niet zoals die kraampjes op straatquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil er zoeen als jij omschreefVoor een snelle hotdog kan ik wel snel tijd maken
morgen een een paar afspraken laten bevestigen, dan kan ik mn agenda bijwerken
Oh, ik heb een grote keuken, met 10 man die er soms in rond banjerenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
zowieso moet het ergens in een huis gebeuren...en zo snel is het niet..het is niet zoals die kraampjes op straat
en jij woonde in???quote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, ik heb een grote keuken, met 10 man die er soms in rond banjerenmaar kan wel
Utrechtquote:
ow, ja. Tja utrecht wordt de komende tijd een beetje lastig voor mijquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja. Tja utrecht wordt de komende tijd een beetje lastig voor mij
Ik had deze topic reeks gewoon wat eerder moeten vinden, zou ik er nog van alles tot mijn vakantie tussen kunnen zetten![]()
Ja, maar ik vind vinyl wel leuk. Ik heb alleen nu een NAD PP1-dingetje en ik wil er zelf een mooie preampje met buisjes van maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel ouderwets niet? Vinyl gepiel?
hoe bedoel je, iets bijhouden?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan moet je een tijdje wachtenga je trouwens iets bijhouden voor je reis, of niet?
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatigquote:
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatig
ooh lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...![]()
ik ben nog wel hier te vinden hoor, zolang ik single benen facebook en msn ben ik dan ook wel dagelijks te vinden.
Verblijf bij een oom, en ga daar gewoon lekker aan zijn net hangen
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh lekkermaar je gaat een maand vanuit 1 locatie dingen ondernemen dan? Waar ging je ook alweer heen?
Zwaar jaloersquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenEn vooral genieten van de zon/zee/strand en uitgaan
in Chili
![]()
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluitenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zwaar jaloerskom je daar ook vandaan? Of je familie?
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluiten![]()
familie
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouquote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
en ik val eruitquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Hey Lotusquote:
Doeeeeg!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Bron: Nu.nlquote:Die vierde Pirates-film is vanaf half mei te zien in Nederland. Het is de eerste film waarin Orlando Bloom en Keira Knightley, die beiden hoofdrollen speelden, niet te zien zijn
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, wakker worden!!!!!!![]()
Q.![]()
Snuit![]()
Huppel![]()
Ik
Hihi goedemorgen geile manquote:
Het was een gok, ik faalquote:Op maandag 10 januari 2011 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar haal jij vandaan dat ik geil ben?!![]()
Nu is dat meestal wel zo, maar deze morgen niet hoor
Falen is 2010, dat doen we niet meer in 2011. Nu heb je alleen even verkeerd gegokt. Maar met hihi goedemorgen en man zat je sowieso al goed, dus je bent voor 75% goed geweest, dat is afgerond gewoon een 8! Nette score voor een goedemorgen wensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Falen is 2010, dat doen we niet meer in 2011. Nu heb je alleen even verkeerd gegokt. Maar met hihi goedemorgen en man zat je sowieso al goed, dus je bent voor 75% goed geweest, dat is afgerond gewoon een 8! Nette score voor een goedemorgen wens
Inderdaadquote:
Jepz, nu snel ontbijtenquote:
En toch blijft hij fijn om naar te kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan Orlando Bloom heb ik toch niks meer, nu ie getrouwd is en een kind heeft![]()
jawel...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er geen mensen meer van de oude garde van [singles]?
Snuitquote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen. Nou kleine man heeft nog een beetje koorts maar rochelt als een oude man. Dokter gebeld, als de koorts oploopt meteen bellen en als ik de hoest niet vertrouw morgenochtend even laten luisteren...
Maar wij zijn ook best lief hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De verschrikkelijkste dag van de weekquote:Op maandag 10 januari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh alweer maandag... bluh is het al weekend?
Dat schijnt de dinsdag te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De verschrikkelijkste dag van de week
Persoonlijk vind ik de maandag ochtend, omdat het weekend dan net voorbij is.quote:
Voor mij wel, Dan moet ik weer werkenquote:
Ja oké, alleen jammer dat hij niet kan acteren, maar daar zet ik me wel overheen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch blijft hij fijn om naar te kijken.
Eyecandy
ik woon allang niet meer in lunetten joh, heb mn eigen crib nu! een vet mooie!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Snuit!
Hey die nieuwe eigenaar van Mario in Lunetten is goed man![]()
Afgelopen vrijdag even een hapje wezen eten, en het is echt stukken beter dan toen het nog van Mario was!
Eyecandy moet gewoon stilzitten, pootjes geven en vooral bakkes houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, alleen jammer dat hij niet kan acteren, maar daar zet ik me wel overheen.
Tofquote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik woon allang niet meer in lunetten joh, heb mn eigen crib nu! een vet mooie!
Likken moet die met z'n neus doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eyecandy moet gewoon stilzitten, pootjes geven en vooral bakkes houden
vet hip! wie wil er nu geen tv kijken op zijn foon?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tof
Welk deel van het land woon je nu?
Komt een collega van me aanzetten met zo'n iPhone 4 kloon.
Dat ding heeft serieus een uitschuif antenne zodat je TV kan kijken
En kan diegene dan ook even mij voorzien van voedselquote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb trek, wie komt mij een ontbijtje op bed brengen?
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb trek, wie komt mij een ontbijtje op bed brengen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.
Ik helemaal verse sinasappelsap persen, alleen toen liet ik een glas kapot vallen in de keuken
Toen had ik er geen zin meer in
Dus aan jou heb ik ook niks...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.
Ik helemaal verse sinasappelsap persen, alleen toen liet ik een glas kapot vallen in de keuken
Toen had ik er geen zin meer in
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-afquote:Op maandag 10 januari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besef me net dat ik dit jaar klauwen met geld ga kwijt zijn aan schoolspullen voor mn zoon.
Misschien toch maar een baan in de prostitutie nemen dan
Zo 's ochtends vroeg niet nee haha.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dus aan jou heb ik ook niks...
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-af!
Leuke meid maar heeft paar jaar geleden als prostituee gewerkt
Ik had 3 dagen terug trouwens 1.5 jaar met mijn huidige vriendin
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-af!
Leuke meid maar heeft paar jaar geleden als prostituee gewerkt
Ik had 3 dagen terug trouwens 1.5 jaar met mijn huidige vriendin
je zeurt!quote:
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
En uhm ik was iet serieus hoor
Ik heb gisteren alleen mn avond eten niet in bed genuttigdquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt!
[..]
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.
Alsof ik dan opeens wel geld verdienquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt!
[..]
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.
Rod is ook gewoon een held! draait hier ook volop rondjesquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanmorgen hoorde ik dit liedje trouwens op de radio
Ik vind het echt een heel leuk liedje
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen mn avond eten niet in bed genuttigd
Volgens mij de eerste keer dat ik bewust een nummer van hem luisterquote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rod is ook gewoon een held! draait hier ook volop rondjes
[..]
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?
Jij bent dan ook niet voor niets nog een lief klein schattig broekiequote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik bewust een nummer van hem luister
Man, je wilt het niet weten, ik voel het nogquote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?
Over 1.5 week word ik alweer 23 hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 08:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet voor niets nog een lief klein schattig broekieJe hebt nog zo veel te leren
![]()
Nou nou wat oudquote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Over 1.5 week word ik alweer 23 hoor
Ik begin echt een oude bok te worden
Weet je nog toen we begin 20 warenquote:
Goed bezig jijquote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vorige week zaterdag gestopt met roken, zoveelste poging
Maar afgelopen weekend 2x uit geweest zonder te roken.
De vorige 2 keren was dat juist het struikelblok.
Dan liet ik me weer overhalen nadat ik een paar biertjes op had
Maar nu heb ik een beetje vertrouwen dat het wel gaat lukken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nog toen we begin 20 waren
Toen was ik vrijgezelquote:Op maandag 10 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog jong en onbezonnen en mooi
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man, je wilt het niet weten, ik voel het nog
was hij het vrouwtje van de 3?quote:
zo jong, naief en beinvloedbaar. Als je 23+ bent, dan trek je gewoon die zak open als je trek hebt... en als je 30+ bent dan laat je dat weer omdat je je pens zienderogen groter ziet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb honger en alleen oud brood liggen.
Ik denk alleen dan mijn collega's het raar zouden vinden als ik om dit tijdstip een zak chips open zal trekken
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was hij het vrouwtje van de 3?
Oh en SSB, ik zei daarstraks broekie, maar dat is eigenlijk luierman!je komt er net uit man!
verder ben je wel liev hoor!
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaalquote:Op maandag 10 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, we moesten de hele tijd op 'm wachten!
![]()
Eh en zeg jij nu maar niks, groen blaadje
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaal
Broekiequote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaal
Techno nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
13 min te laat binnen en beginnen met "goeiemorgen collega's, mijn baby gaat vandaag pap drinken!"
Ik word er zo moe van.
Ja dat is weer het andere uiterste he...quote:
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, moeten ze bij jou mee aankomen ja.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?.
Er is meer in je leven dan alleen die kutkoterquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Speculoos. Dat eten alleen kinderen tochquote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik eet eerst nog wel een oud broodje met Speculoos en daarna een kiwi of zoiets
Dankquote:
En vies dat het isquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speculoos. Dat eten alleen kinderen toch
Gelukkig heb je ons nogquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Er stond al in de spits dat deze dag negatief zou worden!.
I'm a believer.
Hoe was edinburgh?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Er stond al in de spits dat deze dag negatief zou worden!.
I'm a believer.
Zo'n collega die het altijd maar over 'de kids' heeft zeker ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
13 min te laat binnen en beginnen met "goeiemorgen collega's, mijn baby gaat vandaag pap drinken!"
Ik word er zo moe van.
Dat lijkt me serieus smerig op broodquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we straks over onze koters kletsenquote:
Muilkorvenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus smerig op brood
Ja, dat heb ik niet eensquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n collega die het altijd maar over 'de kids' heeft zeker ?
Inc. een foto van zijn lelijke kinderen als wallpaper op zijn werkplek.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we straks over onze koters kletsen
Kinderen en ongestelde vrouwen geloof ik, maar het is echt lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh my bad, ik dacht dat je afgelopen woensdag en donderdag daar wasquote:
Nope, morgen weg, woensdagavond ergens weer terugquote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh my bad, ik dacht dat je afgelopen woensdag en donderdag daar was
Dan vraag ik het donderdag welquote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, morgen weg, woensdagavond ergens weer terug.
Ja, ik had broodjes in de oven, maar die kan ik er nu wel weer uit halen.. Bedankt he!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kinderen en ongestelde vrouwen geloof ik, maar het is echt lekker hoor
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik had broodjes in de oven, maar die kan ik er nu wel weer uit halen.. Bedankt he!
Dat had natuurlijk gekund, ware het niet dat de broodjes koud zouden zijn eer ze bij jou aan komen, en dat zou ik heel erg zonde vinden.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah was je bezig met dat ontbijtje op bed voor mij?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had natuurlijk gekund, ware het niet dat de broodjes koud zouden zijn eer ze bij jou aan komen, en dat zou ik heel erg zonde vinden.
Moet je big er vanaf halenquote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wilde net vragen of ze biggel opgegeten had
quote:
heyquote:
Harde werkers welquote:Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
Wat leuk, al mn oude klasgenoten van mn opleiding werken ondertussen full-time en ik zie ze t afgelopen half uur 1 voor 1 online komen op msn/skype
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hello goodmorning, how are you today?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.
Veel zijn er ook in de UK gaan werken, maar heb ze ook in China, Zuid-Korea (gaan al bijna naar huis), Canada, Mexico (slapen nog lekker) zitten.quote:
Vast wel.. Als ik later een hond neem noem ik hem "vriendje"quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag je je kind eigenlijk Baas noemen ?
Jawel. Mijn zoon is Een Baas. Niet De Baas, dat ben ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag je je kind eigenlijk Baas noemen ?
Of jou geblokkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
Als iemands pmbox 'niet beschikbaar' is, heeft diegene zijn account dan verwijderd?
Of Keizer ofzo, dat bekt ook wel lekker in combinatie met mijn achternaamquote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vast wel.. Als ik later een hond neem noem ik hem "vriendje"
Nee, volgens mij heeft ie dat alleen even uitgezet aangezien je je account niet kan verwijderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
Als iemands pmbox 'niet beschikbaar' is, heeft diegene zijn account dan verwijderd?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Mijn zoon is Een Baas. Niet De Baas, dat ben ik.
Ik kan het me bij jou ook niet voorstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |