ik zei toch dat het geen goed idee was om een tijger te nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, maar het is toch wel anders als zelfs de honden uit de buurt onze tuin niet in durven te komen![]()
[..]
Ik wist niet dat die stickers ook onzichtbaar waren
wat is daim???quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, mn ouders hadden dat afgeleerd
[..]
Die van de Makro komt via de mail![]()
En ik ga Samzz pesten, de Daim is in de aanbieding
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
die snoepjes die je bij de ikea kan kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker niet
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikeaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die snoepjes die je bij de ikea kan kopen
dat het een roeping moet zijn, is geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.
Nu weet je waarom.
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een datequote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere ticsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een date
ar-tics?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere tics
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.
quote:
Ik was weer even langzaamquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn een leuke woordspeling op zijn naam.
volgens de wet van airwin moet ik nu mijn mond houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
gisteren niet eens gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgen
sterker nog..je moest je ballen inleverenquote:
idd, die at ze helemaal opquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog..je moest je ballen inleveren
Is dat niet heel weinig?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
Wil jij met mij een ikea hotdog eten?quote:
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil jij met mij een ikea hotdog eten?als echte anti-ikea'rs alleen daar langs gaan?
dus niet alleen een worstje en broodquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraan
Klopt, is niet echt veel. Het ledje doet dienst in een RIAA-phonoversterkertje voor de instelling van de buisjes.quote:
uiteraard, niet bij de ikea dan dus? Hoewel ze daar ook gewoon uitjes en augurken hebbenquote:
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uiteraard, niet bij de ikea dan dus? Hoewel ze daar ook gewoon uitjes en augurken hebben
tsss van mij wil je alles weten, hij zegt hot dog en je hebt je jas al aanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
een hot dog? o...heerlijk, maar wel van die echte dus,met alles erop en eraan
Zo ken ik em nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdik krijg er nu al trek in
nou, ja...ik zit nog in bed met mijn pijama..en jou leer ik pas kennen, met peu heb ik al vaker gesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tsss van mij wil je alles weten, hij zegt hot dog en je hebt je jas al aan
oke, wanneer en waar?quote:
eerst moet je mij nog met stokjes leren etenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, wanneer en waar?ik ben overtuigd
Shit, nu heb ik zin in hotdogsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is nog vrij weinig, ik eet de hot dogs, met uiteraard een worstje, heel fijn gesneden tomaat, zuurkool(niet de stampot),advocado en dan wat mosterdik krijg er nu al trek in
Dat is wel ouderwets niet? Vinyl gepiel?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, is niet echt veel. Het ledje doet dienst in een RIAA-phonoversterkertje voor de instelling van de buisjes.
Ja maar dat kost meer tijd en duurt nog langquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
eerst moet je mij nog met stokjes leren eten
ja maar jij zei dat dat zo gedaan wasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar dat kost meer tijd en duurt nog lang
Aan het einde van de avond kan je het ja. Maar het duurt nog lang voordat jij het wilde lerenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar jij zei dat dat zo gedaan was
ja maar komende weken heb ik het druk en daarna ben ik een maand wegquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan het einde van de avond kan je het ja. Maar het duurt nog lang voordat jij het wilde leren
niet eens tijd voor een hotdogquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar komende weken heb ik het druk en daarna ben ik een maand weg
Geen idee, ik wil er zoeen als jij omschreefquote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef cafpow het volgende:
ja maar waar wil je ze halen dan, en wanneer?
zowieso moet het ergens in een huis gebeuren...en zo snel is het niet..het is niet zoals die kraampjes op straatquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil er zoeen als jij omschreefVoor een snelle hotdog kan ik wel snel tijd maken
morgen een een paar afspraken laten bevestigen, dan kan ik mn agenda bijwerken
Oh, ik heb een grote keuken, met 10 man die er soms in rond banjerenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
zowieso moet het ergens in een huis gebeuren...en zo snel is het niet..het is niet zoals die kraampjes op straat
en jij woonde in???quote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh, ik heb een grote keuken, met 10 man die er soms in rond banjerenmaar kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |