quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!
Dat is nog geheimquote:
tja, goddelijk en tof, zeggen mij namelijk niet zo veelquote:
Vrouwen en schoenen...zuchtquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, goddelijk en tof, zeggen mij namelijk niet zo veel.
Want bij goddelijk moet ik denken aan een of ander dood persoon uit de bijbel, en tof..tja...dat kunnen schoenen ook zijn
ach met veel vrije tijd kan je ze nog opzoeken, je gaat niet naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja echt super gaaf, ik heb er wel veel zin in!
Hoewel ik wel iedereen ga missen natuurlijk.(Ouders, vrienden)
Je hebt geen voeten?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, daar hoef je je geen zorgen over te maken bij mij..hahaha
jawel, maar ik ben niet de typische vrouw die in films geschetst wordt die altijd schoenen kooptquote:
Uiteraard, maar zorg dat je daar een beetje een sociaal leven krijgt, dan mis je ze al snel veel minder (dat was bij mij tenminste zo).quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Rupsebeest het volgende:
Ja echt super gaaf, ik heb er wel veel zin in!
Hoewel ik wel iedereen ga missen natuurlijk.(Ouders, vrienden)
dat is zeker belangerijk en een sterk punt!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zorg dat je daar een beetje een sociaal leven krijgt, dan mis je ze al snel veel minder (dat was bij mij tenminste zo).
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kruip maar eens naast mijn mannetje![]()
Weltrusten!
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Weltrusten!
Je hebt een vertraagde reactie in je neus?quote:
het ruikt niet naar iets wat ik onlangs heb gegeten...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een vertraagde reactie in je neus?
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
Weltrusten!
Je hebt Chinezen als buren?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het ruikt niet naar iets wat ik onlangs heb gegeten...
Wat staat er in die kasten bij jou dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben niet de typische vrouw die in films geschetst wordt die altijd schoenen kooptof kasten vol schoenen heeft
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt Chinezen als buren?![]()
Volgens vrienden ruik je dat namelijk door de muren heen
Antilliaans/Surinaams eten ook hoor.... of Indischquote:Op zondag 9 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt Chinezen als buren?![]()
Volgens vrienden ruik je dat namelijk door de muren heen
Nah, Winterberg - Den Helder is zo'n 5 uur durende auto rit dus dat doe je niet even in een weekendje ;pquote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach met veel vrije tijd kan je ze nog opzoeken, je gaat niet naar de andere kant van de wereld
emmm..goede vraag volgens mij moet ik maar even iets gaan zoeken om kasten wat meer te kunnen vullenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat staat er in die kasten bij jou dan?
Echt welquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nah, Winterberg - Den Helder is zo'n 5 uur durende auto rit dus dat doe je niet even in een weekendje ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |