Waar was je dan?quote:
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
Wat is dat Single is not a status ding trouwens echt teringlelijk gespaced.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oef ik was even bang voor een nare TT
tja ik doe mijn best maar kom er niet echt veel aan toe..iedere keer dat ik er goed voor ga zitten komt er wel weer iets tussenquote:
een leven *ril*quote:
begin er dan toch gelijk aanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
Saaiquote:
quote:
Ik doe iets met marketing, niet grafische dingen.quote:
doe niet zo eng johquote:
Laat maar zien dan, daten?quote:
Mja, ik had het niet over kleurverschillen of iets dergelijks maar gewoon dat "SINGLES". Die S is redelijk smal maar die G is megabreed, gewoon cirkelvormig. Behalve dat dát al heel lelijk is gezien de verhoudingen van de rest van de letters hebben ze hier ook nog eens geen rekening mee gehouden met de spatiëring tussen de letters. Dus de G lijkt ook verder van de N en de L af te staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvangquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvang
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwenquote:
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een usernamequote:
Ik wil full-time fokker wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwen![]()
![]()
[..]
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een username
What happend?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvang
Man, 30, goddelijk, tofquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, is een leven opbouwen eng? Ben jij die vanjezelf dan aan het afbouwen![]()
![]()
[..]
dan wil eerst wel veel meer weten dan alleen een username
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat gaat er kapot dan meid? Als je erover wilt praten hoor, evt. pm.. En nog naar nieuws ook, bah
ga jij dat doen??quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Anders ga je even in Duitsland wonen en werken vanaf zaterdag
Héé Blubsebeest! Dat klinkt leuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Huh wat!?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:29 schreef Rupsebeest het volgende:
Blub? Alsin blubber?!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Héé Blubsebeest! Dat klinkt leuk!
Ja wel blijven opletten hèquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huh wat!?
waarom stond dat niet al op je sociale media![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)
En dan mag mijn oma morgen het ziekenhuis in voor een grote bloedtransfudie en als dat niet werkt, moet er gedacht worden volgens de arts aan ergere dingen![]()
en de eerste dagen van het jaar begonnen zo goed![]()
Wel?quote:
Wow, sterktequote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
[..]
geen probleem hoor, vorig jaar eerst tv in de woonkamer, mijn ma's pc(was helemaal nn meestal kan ik het nog wel goedkoop oplossen, nu niet.), dan de cv, daarna mijn GSM, nu mijn laptop(en zonder laptop kan ik niet leven, dus alweer een nieuwe in bezit.)
En dan mag mijn oma morgen het ziekenhuis in voor een grote bloedtransfudie en als dat niet werkt, moet er gedacht worden volgens de arts aan ergere dingen![]()
en de eerste dagen van het jaar begonnen zo goed![]()
Op facebook dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel?(ik kijk nooit meer op hives
)
wat ga je doen? En waaR?
Duitslandquote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel?(ik kijk nooit meer op hives
)
wat ga je doen? En waaR?
Cool, begin je al snel? Hopen dat je nog ff wat op de latten kan staan danquote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Op facebook dan?
Enne ik ga werken als au pair voor een Nederlands gezin in Winterberg!
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, begin je al snel? Hopen dat je nog ff wat op de latten kan staan dan
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja, zaterdag aber ik heb veel vrije tijd zei ze dus ik kan gaan leren skiën!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |