Waar was je dan?quote:
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
Wat is dat Single is not a status ding trouwens echt teringlelijk gespaced.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Oef ik was even bang voor een nare TT
tja ik doe mijn best maar kom er niet echt veel aan toe..iedere keer dat ik er goed voor ga zitten komt er wel weer iets tussenquote:
een leven *ril*quote:
begin er dan toch gelijk aanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
Saaiquote:
quote:
Ik doe iets met marketing, niet grafische dingen.quote:
doe niet zo eng johquote:
Laat maar zien dan, daten?quote:
Mja, ik had het niet over kleurverschillen of iets dergelijks maar gewoon dat "SINGLES". Die S is redelijk smal maar die G is megabreed, gewoon cirkelvormig. Behalve dat dát al heel lelijk is gezien de verhoudingen van de rest van de letters hebben ze hier ook nog eens geen rekening mee gehouden met de spatiëring tussen de letters. Dus de G lijkt ook verder van de N en de L af te staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding is gejat volgens mij, eigenlijk moet iemand em ff herontwerpen zodat die mooi in de lay-out past.
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvangquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, alleen 't gaat een beetje moeizaam..vooral als alles kapot gaat en je ook nog onprettig nieuws ontvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |