ik zei toch dat het geen goed idee was om een tijger te nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, maar het is toch wel anders als zelfs de honden uit de buurt onze tuin niet in durven te komen![]()
[..]
Ik wist niet dat die stickers ook onzichtbaar waren
wat is daim???quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, mn ouders hadden dat afgeleerd
[..]
Die van de Makro komt via de mail![]()
En ik ga Samzz pesten, de Daim is in de aanbieding
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onze kat komt altijd met de postbode aan zetten in haar bek.
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Maar bezorgers kunnen die dus wél zien.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
die snoepjes die je bij de ikea kan kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat is daim???
[..]
En hoe deed ze dat, dat wil ik nu wel weten
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
wow, krijgen die bezorgers dan een of andere speciale bril ofzo, want dan moet die toch echt even lenen om die sticker te verwijderen, want ook al heb ik een bril ik zie de sticker niet
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikeaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die snoepjes die je bij de ikea kan kopen
dat het een roeping moet zijn, is geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat het bezorgen van folders e.d. echt een roeping is.
Nu weet je waarom.
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een datequote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere ticsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen schoenentic, niks met de ikea...nog ff en ik vraag je ten huwelijk ipv een date
ar-tics?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..wat lief...maar mischien heb ik wel andere tics
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dat zegt mij nog niks, ik kom namelijk nooit in de ikea![]()
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ook wel elders te krijgen, maar is waarschijnlijk door IKEA naar binnen gehaald om de vrouwen dubbel te charmeren. Voor de meezeulende papa's en mannen staat er gelukkig ook een hotdoggedeelte.
quote:
Ik was weer even langzaamquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn een leuke woordspeling op zijn naam.
volgens de wet van airwin moet ik nu mijn mond houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
gisteren niet eens gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, die arme mannen en die moeten sjouwen mogen ook wel een beloning krijgen
sterker nog..je moest je ballen inleverenquote:
idd, die at ze helemaal opquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sterker nog..je moest je ballen inleveren
Is dat niet heel weinig?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
Even wat anders: weten jullie hier een mooi ledje met nog een beetje fatsoenlijk forward voltage bij een forward current IF van 0,5 mA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |