Tofquote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik woon allang niet meer in lunetten joh, heb mn eigen crib nu! een vet mooie!
Likken moet die met z'n neus doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eyecandy moet gewoon stilzitten, pootjes geven en vooral bakkes houden
vet hip! wie wil er nu geen tv kijken op zijn foon?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tof
Welk deel van het land woon je nu?
Komt een collega van me aanzetten met zo'n iPhone 4 kloon.
Dat ding heeft serieus een uitschuif antenne zodat je TV kan kijken
En kan diegene dan ook even mij voorzien van voedselquote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb trek, wie komt mij een ontbijtje op bed brengen?
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb trek, wie komt mij een ontbijtje op bed brengen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.
Ik helemaal verse sinasappelsap persen, alleen toen liet ik een glas kapot vallen in de keuken
Toen had ik er geen zin meer in
Dus aan jou heb ik ook niks...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wilde mijzelf vanmorgen om 5:00 trakteren op een lekker ontbijt voordat ik in de auto zou stappen.
Ik helemaal verse sinasappelsap persen, alleen toen liet ik een glas kapot vallen in de keuken
Toen had ik er geen zin meer in
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-afquote:Op maandag 10 januari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besef me net dat ik dit jaar klauwen met geld ga kwijt zijn aan schoolspullen voor mn zoon.
Misschien toch maar een baan in de prostitutie nemen dan
Zo 's ochtends vroeg niet nee haha.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Dus aan jou heb ik ook niks...
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-af!
Leuke meid maar heeft paar jaar geleden als prostituee gewerkt
Ik had 3 dagen terug trouwens 1.5 jaar met mijn huidige vriendin
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 08:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Néééé Huppel, dan kom je nooit single-af!
Leuke meid maar heeft paar jaar geleden als prostituee gewerkt
Ik had 3 dagen terug trouwens 1.5 jaar met mijn huidige vriendin
je zeurt!quote:
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
En uhm ik was iet serieus hoor
Ik heb gisteren alleen mn avond eten niet in bed genuttigdquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt!
[..]
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.
Alsof ik dan opeens wel geld verdienquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je zeurt!
[..]
nou ja, ik vind het nog wel een goede optie, je hebt ook masseurs enzo, het is een beroep dat door iedereen in de ban gedaan is, maar het is niet voor niets het oudste beroep.
Rod is ook gewoon een held! draait hier ook volop rondjesquote:Op maandag 10 januari 2011 08:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanmorgen hoorde ik dit liedje trouwens op de radio
Ik vind het echt een heel leuk liedje
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alleen mn avond eten niet in bed genuttigd
Volgens mij de eerste keer dat ik bewust een nummer van hem luisterquote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rod is ook gewoon een held! draait hier ook volop rondjes
[..]
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?
Jij bent dan ook niet voor niets nog een lief klein schattig broekiequote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat ik bewust een nummer van hem luister
Man, je wilt het niet weten, ik voel het nogquote:Op maandag 10 januari 2011 08:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waren Samzz en MissTosti zo erg indrukwekkend dat je een dag van pad geweest bent?
Over 1.5 week word ik alweer 23 hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 08:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet voor niets nog een lief klein schattig broekieJe hebt nog zo veel te leren
![]()
Nou nou wat oudquote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Over 1.5 week word ik alweer 23 hoor
Ik begin echt een oude bok te worden
Weet je nog toen we begin 20 warenquote:
Goed bezig jijquote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vorige week zaterdag gestopt met roken, zoveelste poging
Maar afgelopen weekend 2x uit geweest zonder te roken.
De vorige 2 keren was dat juist het struikelblok.
Dan liet ik me weer overhalen nadat ik een paar biertjes op had
Maar nu heb ik een beetje vertrouwen dat het wel gaat lukken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nog toen we begin 20 waren
Toen was ik vrijgezelquote:Op maandag 10 januari 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog jong en onbezonnen en mooi
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man, je wilt het niet weten, ik voel het nog
was hij het vrouwtje van de 3?quote:
zo jong, naief en beinvloedbaar. Als je 23+ bent, dan trek je gewoon die zak open als je trek hebt... en als je 30+ bent dan laat je dat weer omdat je je pens zienderogen groter ziet worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb honger en alleen oud brood liggen.
Ik denk alleen dan mijn collega's het raar zouden vinden als ik om dit tijdstip een zak chips open zal trekken
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was hij het vrouwtje van de 3?
Oh en SSB, ik zei daarstraks broekie, maar dat is eigenlijk luierman!je komt er net uit man!
verder ben je wel liev hoor!
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaalquote:Op maandag 10 januari 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, we moesten de hele tijd op 'm wachten!
![]()
Eh en zeg jij nu maar niks, groen blaadje
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaal
Broekiequote:Op maandag 10 januari 2011 09:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
joh man/vrouw, ik ben al 29! oud en verlept, heb mn gereedschap onder een hangend afdakje en ben kaal
Techno nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
13 min te laat binnen en beginnen met "goeiemorgen collega's, mijn baby gaat vandaag pap drinken!"
Ik word er zo moe van.
Ja dat is weer het andere uiterste he...quote:
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, moeten ze bij jou mee aankomen ja.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |