Ja, maar ik vind vinyl wel leuk. Ik heb alleen nu een NAD PP1-dingetje en ik wil er zelf een mooie preampje met buisjes van maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel ouderwets niet? Vinyl gepiel?
hoe bedoel je, iets bijhouden?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan moet je een tijdje wachtenga je trouwens iets bijhouden voor je reis, of niet?
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatigquote:
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatig
ooh lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...![]()
ik ben nog wel hier te vinden hoor, zolang ik single benen facebook en msn ben ik dan ook wel dagelijks te vinden.
Verblijf bij een oom, en ga daar gewoon lekker aan zijn net hangen
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh lekkermaar je gaat een maand vanuit 1 locatie dingen ondernemen dan? Waar ging je ook alweer heen?
Zwaar jaloersquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenEn vooral genieten van de zon/zee/strand en uitgaan
in Chili
![]()
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluitenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zwaar jaloerskom je daar ook vandaan? Of je familie?
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluiten![]()
familie
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouquote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
en ik val eruitquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Hey Lotusquote:
Doeeeeg!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Bron: Nu.nlquote:Die vierde Pirates-film is vanaf half mei te zien in Nederland. Het is de eerste film waarin Orlando Bloom en Keira Knightley, die beiden hoofdrollen speelden, niet te zien zijn
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, wakker worden!!!!!!![]()
Q.![]()
Snuit![]()
Huppel![]()
Ik
Hihi goedemorgen geile manquote:
Het was een gok, ik faalquote:Op maandag 10 januari 2011 08:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar haal jij vandaan dat ik geil ben?!![]()
Nu is dat meestal wel zo, maar deze morgen niet hoor
Falen is 2010, dat doen we niet meer in 2011. Nu heb je alleen even verkeerd gegokt. Maar met hihi goedemorgen en man zat je sowieso al goed, dus je bent voor 75% goed geweest, dat is afgerond gewoon een 8! Nette score voor een goedemorgen wensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Falen is 2010, dat doen we niet meer in 2011. Nu heb je alleen even verkeerd gegokt. Maar met hihi goedemorgen en man zat je sowieso al goed, dus je bent voor 75% goed geweest, dat is afgerond gewoon een 8! Nette score voor een goedemorgen wens
Inderdaadquote:
Jepz, nu snel ontbijtenquote:
En toch blijft hij fijn om naar te kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar aan Orlando Bloom heb ik toch niks meer, nu ie getrouwd is en een kind heeft![]()
jawel...quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zijn er geen mensen meer van de oude garde van [singles]?
Snuitquote:
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beterschapquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen. Nou kleine man heeft nog een beetje koorts maar rochelt als een oude man. Dokter gebeld, als de koorts oploopt meteen bellen en als ik de hoest niet vertrouw morgenochtend even laten luisteren...
Maar wij zijn ook best lief hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De verschrikkelijkste dag van de weekquote:Op maandag 10 januari 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh alweer maandag... bluh is het al weekend?
Dat schijnt de dinsdag te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 08:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De verschrikkelijkste dag van de week
Persoonlijk vind ik de maandag ochtend, omdat het weekend dan net voorbij is.quote:
Voor mij wel, Dan moet ik weer werkenquote:
Ja oké, alleen jammer dat hij niet kan acteren, maar daar zet ik me wel overheen.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch blijft hij fijn om naar te kijken.
Eyecandy
ik woon allang niet meer in lunetten joh, heb mn eigen crib nu! een vet mooie!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Snuit!
Hey die nieuwe eigenaar van Mario in Lunetten is goed man![]()
Afgelopen vrijdag even een hapje wezen eten, en het is echt stukken beter dan toen het nog van Mario was!
Eyecandy moet gewoon stilzitten, pootjes geven en vooral bakkes houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, alleen jammer dat hij niet kan acteren, maar daar zet ik me wel overheen.
Tofquote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik woon allang niet meer in lunetten joh, heb mn eigen crib nu! een vet mooie!
Likken moet die met z'n neus doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eyecandy moet gewoon stilzitten, pootjes geven en vooral bakkes houden
vet hip! wie wil er nu geen tv kijken op zijn foon?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tof
Welk deel van het land woon je nu?
Komt een collega van me aanzetten met zo'n iPhone 4 kloon.
Dat ding heeft serieus een uitschuif antenne zodat je TV kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |