Utrechtquote:
ow, ja. Tja utrecht wordt de komende tijd een beetje lastig voor mijquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja. Tja utrecht wordt de komende tijd een beetje lastig voor mij
Ik had deze topic reeks gewoon wat eerder moeten vinden, zou ik er nog van alles tot mijn vakantie tussen kunnen zetten![]()
Ja, maar ik vind vinyl wel leuk. Ik heb alleen nu een NAD PP1-dingetje en ik wil er zelf een mooie preampje met buisjes van maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel ouderwets niet? Vinyl gepiel?
hoe bedoel je, iets bijhouden?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja![]()
Dan moet je een tijdje wachtenga je trouwens iets bijhouden voor je reis, of niet?
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatigquote:
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blog oid? Of ga je het nog moderner doen? Een vriendin pleurt het gewoon op Faceboek regelmatig
ooh lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Bloggen, daar ben ik een ramp in...ik kom niet verder dan hoi...![]()
ik ben nog wel hier te vinden hoor, zolang ik single benen facebook en msn ben ik dan ook wel dagelijks te vinden.
Verblijf bij een oom, en ga daar gewoon lekker aan zijn net hangen
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh lekkermaar je gaat een maand vanuit 1 locatie dingen ondernemen dan? Waar ging je ook alweer heen?
Zwaar jaloersquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
Yep ik ga zeg maar bekenden en familie opzoekenEn vooral genieten van de zon/zee/strand en uitgaan
in Chili
![]()
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluitenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zwaar jaloerskom je daar ook vandaan? Of je familie?
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
en ach..als je een kroegmens bent mag je jaloers ze zijn, ze beginnen pas om 4 uur af te bouwen..zodat om 5 uur de politie langsrijd en ze alles uitdoen, en daarna pas echt sluiten![]()
familie
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouquote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben het met vlagen. Een paar weekjes zou me nu wel ff passenjammer dat ik niet ff weg kan
en ik val eruitquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Hey Lotusquote:
Doeeeeg!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
[..]
aaaa...ach..ik zal er wel van genieten namens jouEen maandje gewoon goed losgaan om daarna keihard aan de slag te gaan bij de terugkomst
Maar goed ik ga mijn oogjes sluiten...morgen weer een druk dagje
![]()
[..]
en ik val eruit
welterusten allemaal
Bron: Nu.nlquote:Die vierde Pirates-film is vanaf half mei te zien in Nederland. Het is de eerste film waarin Orlando Bloom en Keira Knightley, die beiden hoofdrollen speelden, niet te zien zijn
Lolquote:Op maandag 10 januari 2011 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, wakker worden!!!!!!![]()
Q.![]()
Snuit![]()
Huppel![]()
Ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |