abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91061758
Hoi,
Even het volgende: ik ken een leuke meid. Ze is nu 27 jaar en leuk, lief en aardig. Ik vind haar heel leuk en zij mij ook wel. Ik denk als ik haar mee uit zou vragen dat ze wel ja zou zeggen. Nu denken jullie misschien waarom doe je dat dan niet? Nou dit is het geval: via een vage kennis heb ik gehoord dat ze een paar geleden tijdens haar studie ongeveer een half jaartje tot een jaartje als prostituee heeft gewerkt. Ik heb begrepen dat ze het niet dagelijks deed maar toch wel een paar keer per week. Overigens in het iets duurdere segment (¤ 150 voor een uurtje; dus niet een die voor ¤ 25 ofzo achter een raam zit).

Ik dacht toen die gast dat tegen me zei. Ja lul maar lekker. Je hebt stiekem een oogje op haar en bent jaloers dat wij misschien iets met elkaar gaan krijgen. Maar het zat me toch niet helemaal lekker en het bleef een beetje door mijn hoofd spoken. Dus ik ben een klein beetje aan het speuren geweest onder andere door wat andere vage kennissen die haar al langer kennen te vragen en kwam inderdaad wat verontrustende dingen tegen. Niemand durft echt hard op te roepen “ja ze heeft een paar geleden op haar rug wat bijgeklust”. Maar tussen de regels door verneem ik toch dat er wel iets aan de hand is geweest. Ze is overigens twee jaar geleden afgestudeerd en heeft een normale (goede) baan.

Dus tja hink ik op twee gedachten: toen ik het niet wist vond ik haar heel leuk en zij mij ook. En het is iets wat 3 tot 4 jaar geleden speelde. Ze heeft het toen dus een half jaar tot een jaar gedaan (waarschijnlijk, keihard bewijs heb ik niet. 1 vage kennis heet het in een benevelde toestand eens tegen met gezegd en een aantal anderen willen er niet veel over kwijt). Ik vind har trouwens nog steeds luk en heb zoiets va “dat is in haar verleden gebeurd”. Maar aan de andere kant ben ik wel bang voor de gevolgen als ik iets met haar krijg. Stel dat iemand wel een keer echt zijn mond open doet, en bijvoorbeeld tegen mijn ouders zegt “die schoondochter van jullie heeft de hoer gespeeld” dan schaam ik me nu al richting mijn familie en vrienden enzo.

Ik wil het haar op zich wel een keer vragen. Maar ja hoe doe je dat? Zeggen: hé ik vind je leuk maar heb je vroeger voor hoer gespeeld? En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.

Ik weet niet precies wat ik wil. Misschien iemand goede adviezen?

[ Bericht 0% gewijzigd door kijkmij op 09-01-2011 13:09:16 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 9 januari 2011 @ 13:03:52 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91061835
Who cares. :D
Als ze lief enzo is waarom dan zo moeilijk doen. ;)
Daarbij bestaat de kans dat ze het niet gedaan heeft en die vraag niet kan waarderen.
Dan ben je haar kwijt.
Is dat je waard om een vaag gerucht te toetsen?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_91061935
naaahhhhhhhhhhhh wat ik nu heb gehoord over je... dat ga je echt niet geloven!
pi_91061955
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Netsplitter het volgende:
Who cares. :D
Als ze lief enzo is waarom dan zo moeilijk doen. ;)
Daarbij bestaat de kans dat ze het niet gedaan heeft en die vraag niet kan waarderen.
Dan ben je haar kwijt.
Is dat je waard om een vaag gerucht te toetsen?
Dat is inderdaad ook mijn grote zorg. Maar het is wel een gerucht wat ook niet echt uit de wereld wordt gehaald. Als ik een beetje bij mensen die haar langer kennen pols dan wordt het niet echt ontkend. Ze willen zich er niet echt over uitlaten. En ik ga er ook niet echt op door want anders zeggen die kennissen weer tegen haarL die jongen waar jij mee omgaat snuffelt in je verleden.
pi_91061981
ze is dus zzp-er geweest, nou praat er eens over met haar dat kan de relatie ten goede komen of je een eindeloos piekeren besparen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_91062064
Tja wat je de laatste tijd ziet is dat vrouwen er steeds minder problemen mee hebben om geld te krijgen voor seks. Als ik aan vrouwen in mijn omgeving op een normale manier vraag of ze voor een miljoen seks willen zeggen ze allemaal ja. Ook mensen daar omheen respecteren dat steeds meer. De seksindustrie maar ook een goede baan krijgen voor geld is allang niet iets meer wat alleen vrouwen doen die buiten de boot zijn gevallen of buitenbeentjes zijn. Tegenwoordig is het gewoon slim en opportunistisch daar zo vroeg mogelijk mee te beginnen, deste minder speelt het straks een rol.

In mijn ogen komt dat door overbevestiging van mannen. Maar aan de andere kant ga jij niet voor haar dan doet iemand anders dat wel. Het is denk ik aan jou om te beoordelen of je het erg vind.
UITGESCHREVEN
  zondag 9 januari 2011 @ 13:17:04 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91062348
Het lijkt me toch beter verdienen dan avondenlang zatlappen horen zeggen dat je lekker bent in een of andere kroeg.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91062363
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef kijkmij het volgende:
Nou dit is het geval: via een vage kennis heb ik gehoord dat ze een paar geleden tijdens haar studie ongeveer een half jaartje tot een jaartje als prostituee heeft gewerkt.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91062368
Schat, ik heb iets verontrustend gehoort en ik wil er over praten.
Heb je ooit geld verdient op huurbasis? :-D
  zondag 9 januari 2011 @ 13:18:12 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91062389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:17 schreef U4E het volgende:
Schat, ik heb iets verontrustend gehoort en ik wil er over praten.
Heb je ooit geld verdient op huurbasis? :-D
Groeide geld ooit op je rug? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91062426
Presies, heel het leven is prostitutie alleen dan op verschillende niveaus *.*
pi_91062509
Lekker boeiend man. Wat kan jou het schelen?
  zondag 9 januari 2011 @ 13:44:24 #13
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91063285
quote:
En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.

Jullie zijn nog niet eens uit geweest en je vindt dat ze nu al haar hele hebben en houden op tafel moet leggen? :{.
En in plaats van al dat gesnuffel en geouwehoer achter haar rug om zou je haar beter eerst eens leren kennen dan hoor je het vanzelf wel. Van haar.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91063393
Het is inderdaad geen standaard bijbaan. Maar als zoals je zegt een leuke meid is en ze is al jaren geleden gestopt dan zou ik, uiteraard na een paar goede gesprekken met haar, niet moeilijk over doen. Het is iets wat ze toen (een paar jaar geleden) om dat voor reden dan ook zag als iets om "makkelijk" geld te verdienen. Ze heeft ook bewust de keuze gemaakt om te stoppen en je zegt dat ze nu een goede baan heeft.

En er zijn ook meiden die tijdens hun studie het met alle corpsballen van hun vereniging hebben gedaan. Die zijn ook niet echt maagd meer. Maar dat wordt dan beschouwd als een "jeugdzonde".

En wat iemand anders ook al zei: anders gaat een anders er wel met haar vandoor. En daar komt bij: je hebt het alleen maar van horen zeggen en vage geruchten. Misschien is het heel anders dan je denkt. Mensen roddelen ook graag over zoiets.
pi_91063762
ok hier my 2 cents:
quote:
Overigens in het iets duurdere segment (¤ 150 voor een uurtje; dus niet een die voor ¤ 25 ofzo achter een raam zit).
Who cares? een hoer is een hoer.

quote:
Dus tja hink ik op twee gedachten: toen ik het niet wist vond ik haar heel leuk en zij mij ook. En het is iets wat 3 tot 4 jaar geleden speelde. Ze heeft het toen dus een half jaar tot een jaar gedaan (waarschijnlijk, keihard bewijs heb ik niet. 1 vage kennis heet het in een benevelde toestand eens tegen met gezegd en een aantal anderen willen er niet veel over kwijt). Ik vind har trouwens nog steeds luk en heb zoiets va “dat is in haar verleden gebeurd”. Maar aan de andere kant ben ik wel bang voor de gevolgen als ik iets met haar krijg. Stel dat iemand wel een keer echt zijn mond open doet, en bijvoorbeeld tegen mijn ouders zegt “die schoondochter van jullie heeft de hoer gespeeld” dan schaam ik me nu al richting mijn familie en vrienden enzo.
JIj kunt er dus wel mee leven en dat is het enige wat telt.
Of wil je zo'n lafaard zijn die zn leven inricht naar wat anderen wel niet van hem zullen denken?

quote:
Ik wil het haar op zich wel een keer vragen. Maar ja hoe doe je dat? Zeggen: hé ik vind je leuk maar heb je vroeger voor hoer gespeeld? En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.
Wat een bullshit! waarom zou ze je dat moeten vertellen?
Ga jij ook vertellen dat je vroeger weleens stiekem op de buurvrouw gefapt hebt?
als ze nou een geslachtsziekte had.....
pi_91064060
Als jij er mee kan leven, gewoon doen. Want dat is het belangrijkst.

Ik zou er niet mee kunnen leven, maar dat is meer mijn gebrek omdat ik het niet kan begrijpen.
pi_91064696
Ik zou ook niet met een hoerenloper kunnen leven, dus tis jouw keuze :)
pi_91065446
Je moet het niet teveel laten afhangen wat anderen ervan zouden kunnen denken. Aan de andere kant hoef je je wat mij betreft nou ook weer geen bekrompen eikel te voelen als je liever niet een slet als vriendin wil. :')
pi_91065540
Voor mij zou het er voor een deel ook aan liggen hoe zij er zelf mee omgaat. Hoe is ze anders dan andere vrouwen, is de sex niet meer dan een fysieke oefening zonder intimiteit of heeft ze dat exclusieve, dat jij de enige voor haar bent (toch wel nodig om een band op te bouwen). Heeft ze zoveel vreemdgaande door hun lul bestuurde mannen gezien in haar carriere dat ze het geloof in ze is verloren? En zoals bij alle vrouwen, zit haar hart wel op de juiste plaats?

Bij elke vrouw verwacht ik wel dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad in haar leven, heb ik zelf ook gehad met meerdere vrouwen. Bij een hoer is het in de eerste plaats voor het geld, bij andere vrouwen is het voornamelijk vanwege de lust, wat is het morele verschil. Als ze sex voor geld heeft gehad om haar studie te betalen en ze heeft geen contacten meer van toen ze hoer speelde zou ik er geen problemen mee hebben.
pi_91066465
Ja zoiets zou mij dus helemaal niet uitmaken. Het gaat erom hoe een persoon is. En prostituees zijn ook gewoon mensen met gevoelens. Of is ze nu ineens minderwaardig omdat ze ooit dit beroep uitgevoerd heeft? Lekker met die meid gaan en stop worrying so much.
pi_91067197
Het verbaast me eigenlijk wel, de reacties hier. Had niet verwacht dat er best veel zouden zeggen dat het er niet toe zou doen. Ik zou er denk ik wel moeite mee hebben hoor. Je moet alleen voor jezelf bepalen of het voor jou belangrijk genoeg is om haar te laten gaan, jij bent degene die ermee moet leven. Denk niet dat wij jou daarop een antwoord kunnen geven. Als iedereen hier zou zeggen waar maak je je druk om maar het voor jou een groot probleem betekent, dan is dat het enige wat er toe doet.

Misschien helpt het wel als je het er met haar over hebt maar snap ook wel dat ze hier niet mee te koop loopt. Je zult dat dus echt wel voorzichtig moeten aanpakken want je weet het ook niet zeker. Zou lullig zijn als het achteraf niet waar bleek te zijn..
pi_91069657
Ik ben het met Jolene22 eens. Al die reacties van who cares etc.. snap ik niet. Ik zou haar echt niet hoeven als ze voor hoer had gespeeld, hoe lang geleden dan ook. :N Bah :r
pi_91070629
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik ben het met Jolene22 eens. Al die reacties van who cares etc.. snap ik niet. Ik zou haar echt niet hoeven als ze voor hoer had gespeeld, hoe lang geleden dan ook. :N Bah :r
tssss blijf maar vrijgezel. betaalt of vrijwillig boeit niet, meeste vrouwen die 21 zijn en beetje normaal zijn hebben al 5 tot 30 gasten achter de rug, die 10 of 20 extra boeit dan echt niks meer.
  zondag 9 januari 2011 @ 16:33:59 #24
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91070749
quote:
Overigens in het iets duurdere segment (¤ 150 voor een uurtje; dus niet een die voor ¤ 25 ofzo achter een raam zit).

Oww...maar dan is het goed.

Je wilt toch niet hebben dat je met zo een goedkope hoer een relatie aangaat :r. Een dure hoer daarentegen (8>
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zondag 9 januari 2011 @ 16:35:27 #25
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91070813
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef U4E het volgende:

[..]

tssss blijf maar vrijgezel. betaalt of vrijwillig boeit niet, meeste vrouwen die 21 zijn en beetje normaal zijn hebben al 5 tot 30 gasten achter de rug, die 10 of 20 extra boeit dan echt niks meer.
Dat is normaal in jouw milieu? Wat een triestheid.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')