Er is meer in je leven dan alleen die kutkoterquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?.
Speculoos. Dat eten alleen kinderen tochquote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik eet eerst nog wel een oud broodje met Speculoos en daarna een kiwi of zoiets
Dankquote:
En vies dat het isquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speculoos. Dat eten alleen kinderen toch
Gelukkig heb je ons nogquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Er stond al in de spits dat deze dag negatief zou worden!.
I'm a believer.
Hoe was edinburgh?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Er stond al in de spits dat deze dag negatief zou worden!.
I'm a believer.
Zo'n collega die het altijd maar over 'de kids' heeft zeker ?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
13 min te laat binnen en beginnen met "goeiemorgen collega's, mijn baby gaat vandaag pap drinken!"
Ik word er zo moe van.
Dat lijkt me serieus smerig op broodquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we straks over onze koters kletsenquote:
Muilkorvenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging, hand op mijn hart zo, precies die zin. Dan spoor je toch niet?.
Mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus smerig op brood
Ja, dat heb ik niet eensquote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n collega die het altijd maar over 'de kids' heeft zeker ?
Inc. een foto van zijn lelijke kinderen als wallpaper op zijn werkplek.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we straks over onze koters kletsen
Kinderen en ongestelde vrouwen geloof ik, maar het is echt lekker hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh my bad, ik dacht dat je afgelopen woensdag en donderdag daar wasquote:
Nope, morgen weg, woensdagavond ergens weer terugquote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh my bad, ik dacht dat je afgelopen woensdag en donderdag daar was
Dan vraag ik het donderdag welquote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, morgen weg, woensdagavond ergens weer terug.
Ja, ik had broodjes in de oven, maar die kan ik er nu wel weer uit halen.. Bedankt he!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kinderen en ongestelde vrouwen geloof ik, maar het is echt lekker hoor
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, ik had broodjes in de oven, maar die kan ik er nu wel weer uit halen.. Bedankt he!
Dat had natuurlijk gekund, ware het niet dat de broodjes koud zouden zijn eer ze bij jou aan komen, en dat zou ik heel erg zonde vinden.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah was je bezig met dat ontbijtje op bed voor mij?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat had natuurlijk gekund, ware het niet dat de broodjes koud zouden zijn eer ze bij jou aan komen, en dat zou ik heel erg zonde vinden.
Moet je big er vanaf halenquote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik wilde net vragen of ze biggel opgegeten had
quote:
heyquote:
Harde werkers welquote:Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
Wat leuk, al mn oude klasgenoten van mn opleiding werken ondertussen full-time en ik zie ze t afgelopen half uur 1 voor 1 online komen op msn/skype
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hello goodmorning, how are you today?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Erg goed! Heb helemaal nog geen pijnstiller ingenomen! En gisteravond een fijn telefoongesprek gehad. Vandaag vrij met Peuter samen. Allemaal heerlijk.
Veel zijn er ook in de UK gaan werken, maar heb ze ook in China, Zuid-Korea (gaan al bijna naar huis), Canada, Mexico (slapen nog lekker) zitten.quote:
Vast wel.. Als ik later een hond neem noem ik hem "vriendje"quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag je je kind eigenlijk Baas noemen ?
Jawel. Mijn zoon is Een Baas. Niet De Baas, dat ben ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag je je kind eigenlijk Baas noemen ?
Of jou geblokkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
Als iemands pmbox 'niet beschikbaar' is, heeft diegene zijn account dan verwijderd?
Of Keizer ofzo, dat bekt ook wel lekker in combinatie met mijn achternaamquote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vast wel.. Als ik later een hond neem noem ik hem "vriendje"
Nee, volgens mij heeft ie dat alleen even uitgezet aangezien je je account niet kan verwijderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
Als iemands pmbox 'niet beschikbaar' is, heeft diegene zijn account dan verwijderd?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Mijn zoon is Een Baas. Niet De Baas, dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |