Goed zo knul, schop maar tegen anderen aan om je eigen lage zelfbeeld te verbloemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef jehovaguerillla het volgende:
Ik zag die dochter van robert ten brink ook al op tv met een videoclipje.
baggernummer.
echt te walgelijk voor woorden die voortrekkerij.
net zoals die rick brandsteder.
gvd wat een kk kneus is dat.
Nigel had tenminste entertainment waarde. Onze Jenny heeft dat niet in zich. Hoe graag ze dat ook zouden willen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Balisto het volgende:
Belachelijk natuurlijk dat ze er nog steeds in zit. Ook al is het goed dat we eindelijk van Nigel af zijn.
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Nigel had tenminste entertainment waarde. Onze Jenny heeft dat niet in zich. Hoe graag ze dat ook zouden willen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
eindelijk zijn we van die ienieminie-topic titel af
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen, is net of je een zeehond in een vliegtuig propeller gooit, tandjes wat een gejank, zorgt mooi voor xtra pauze in het programma, dat wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?
Auditie niet gezien?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Toitle het volgende:
[..]
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen, is net of je een zeehond in een vliegtuig propeller gooit, tandjes wat een gejank, zorgt mooi voor xtra pauze in het programma, dat wel.
heel moeilijk maar mensen willen ook beweging zien, nigel (en rafaella) was daar tot op internationaal nivo erg goed inquote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?
Kijk je het programma eigenlijk wel?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Toitle het volgende:
[..]
K heb 't er nog niet 1 keer tegelijk horen doen.
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef Cee het volgende:
Ik ga proberen wat positiever te doen in dit topic. Positieve dingen aan Jennifer:
- ze ziet er goed uit
- ze weet zich kranig te houden onder al die bagger die ze over zich heen gestort krijgt.
- haar broer zou ik niet uit m'n bed schoppen
En nu ga ik m'n mond spoelen.
Ach, persoonlijke smaak, als Johnnieboy hier op een verlaten zondagavond aanbelt bied ik 'm een lekker bakkie koffie aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.![]()
Yep, gezien, staat bij jullie het geluid wel aan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kijk je het programma eigenlijk wel?
Ze heeft al meerdere malen een nummer gezongen terwijl ze daarbij gedurende het gehele nummer piano speelde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef Toitle het volgende:
[..]
Yep, gezien, staat bij jullie het geluid wel aan?
Ghehe zoow funny. Een ieder die dat zingen noemt moet die piep test ff doen van Evers.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ze heeft al meerdere malen een nummer gezongen terwijl ze daarbij gedurende het gehele nummer piano speelde.
Sterker nog, al bij de eerste auditie.
Anders kijk je even in de OP, want kennelijk heb je last van Altzheimer light..
Draai dr maar omheen. Anders ga je de politiek in.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ghehe zoow funny. Een ieder die dat zingen noemt moet die piep test ff doen van Evers.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Flounder het volgende:
[..]
Draai dr maar omheen. Anders ga je de politiek in.
jammer dat het zo isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Flounder het volgende:
Vertel maar lieverd, wat is er mis met de TT?
Waarom staan de slechte optredens niet in de OPquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef Flounder het volgende:
Vervolg op Deel 4
[ afbeelding ]
Auditie
Met Nick
Halleluja
Ze overtreft zichzelf elke keer opnieuw.
ach ja dat gebeurd bij elke artiest, zelfs bij Madonnaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef Re het volgende:
mja ze kan me weinig boeien, maar al die zooi die ze over haar heen krijgt getuigd nou ook niet van respect, het is zo lekker stoer he om mensen de grond in te trappen
Huh, zingen? Zo zou ik het écht niet willen noemen. Maar het verklaart misschien wel waarom er alleen een zacht gepiep uitkomt; is het pianospelen gewoon te intensief?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Niks op aan te merken! Alleen ''Ze kan geweldig piano spelen'' en ''Ze heeft humor'' hoort er ook nog bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.![]()
Mag ik even aanvullen? Ja toch?![]()
- Ze kan prachtig zingen
- Ze heeft een hele mooie en unieke stem
- Ze heeft een heel aangenaam karakter. Zo is ze:
- Lief
- Sympathiek
- Bescheiden
- Stabiel en daardoor erg sterk
- Empatisch
- Niet gemaakt
Nou, jij dan...quote:
Mijn moeder vind haar ook talentvol.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alle fans zijn mensen met een piek.
Je moeder was vroeger je vader?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mijn moeder vind haar ook talentvol.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef robvg het volgende:
Ik ben fan van Jennifer, en realiseer me dat als ze door de halve finale komt, ik niet meer hoef te stemmen.
Waarom? Omdat dan de mensen die boos zijn over de kritiek op Jen dan voor mij stemmen.
.... wat....?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef robvg het volgende:
Ik ben fan van Jennifer, en realiseer me dat als ze door de halve finale komt, ik niet meer hoef te stemmen.
Waarom? Omdat dan de mensen die boos zijn over de kritiek op Jen dan voor mij stemmen.
Juist!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
De shit die ze bv. op Twitter e.d. over zich heen krijgt met mensen die d'r echt dood wensen of ziektes ofzo slaat natuurlijk nergens op. Verder mag je best kritiek hebben of het helemaal niks vinden natuurlijk
Dat pretendeert dat jij vindt dat Jennifer ook goede optredens heeft!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom staan de slechte optredens niet in de OP
Op haar hyves ook ik zeg daar heel eerlijk en op een nette manier wat ik van haar vind en krijg ik al die mensen over me heen zelfs die dan naar mijn hyves gaan en berichten op mijn hyves neer gaan zetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
De shit die ze bv. op Twitter e.d. over zich heen krijgt met mensen die d'r echt dood wensen of ziektes ofzo slaat natuurlijk nergens op. Verder mag je best kritiek hebben of het helemaal niks vinden natuurlijk
Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef Flounder het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld van iets wat jij bij Jen hebt gekrabbeld,Riann? Gewoon een C/P.
ok, en nu de reacties? In de trend van "Ik vind dat niet zo raar, want Jen is een goede zangeres die mensen weet te raken. Kennelijk vinden meer mensen haar erg goed dan dat er mensen zijn die haar slecht vinden. " ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.
Iedereen op Fok!forum is negatief over haar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou.
k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting.
Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"quote:
Die van afgelopen zaterdag was niet slecht nee. Maar toch hou ik gewoon niet van haar stemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat pretendeert dat jij vindt dat Jennifer ook goede optredens heeft!![]()
* Flounder belt de krant
Als je nu gewoon heel ff nadenkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Ik kan het eerlijk gezegt niet bevatten dat je door bent.
Ik ben ook geen fan van Nigel. Maar wat ik niet snap er word zoveel op jou gestemd dat je vaak al door de stemmen van het publiek er door bent. Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou. Niemand vind je leuk zelfs op tv word je een muis genoemd. HOE KAN DIT?
Ja maar dat mooi moet niet de reden zijn. En tuurlijk zijn er mensen fan van haar. Maar omdat er overal zo negatief over gesproken word snap ik het niet dat er toch nog zoveel mensen op haar stemmen dat ze door is.
misschien door haar youtube filmpjes daar is ze wel iets beter als op de tv.
Zolang Ben dan maar wint. Maar Jennifer kan het niet van Pearl winnen al ben ik geen pearl fan.
Je moet als zangeres ook tegen negatieve reacties kunnen. Het is nou eenmaal een harde wereld. Als je de negatieve reacties gaat verwijderen zou erg laag zijn. Ik geef hier alleen mijn mening en toch best op een nette manier. Ik hou nou eenmaal niet van Jennifers stem zoals vele. Ik weet niet of iemand het stukje heeft gezien van een aantal weken geleden toen Nick en Simon bij life 4 you waren van carlo en irene. Maar toen lieten ze zich ook niet positief uit over Jennifer zangstem. En toch kiezen ze afgelopen keer voor Jennifer dat kan er dan bij mij niet in.
Ik vind geen 1 optrede van Jennifer mooi al dat ze de laatste keer wel het mooist heeft gezongen van alle optredes die ze bij the voice heeft gedaan. Maar dat kan ook aan het liedje liggen. Al verstond ik niet goed wat ze zong.
k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting. Misschien als ze wat meer volume zou maken klinkt het misschien minder slecht.
Dit zijn precies de dingen die ik getypt heb in haar hyves
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Flounder het volgende:
The vulture, dat het om de stem gaat, wil niet zeggen dat je lelijk moet zijn, als kandidaat.
Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"
Met een beetje inlevingsvermogen / herseninhoud kun je toch nagaan dat zulke berichten grote impact op iemand hebben. Bovendioen is het niet de waarheid, want er zijn genoeg mensen die haar wel goed en leuk vinden.
Ik vind haar wel leuk, bescheiden karakter, lief meiske.
En dan komt er zo'n ongenuanceerde hork van die bagger op je hyves posten, dat vind ik om te kotsen.
Dat klopt, en dat kanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Flounder het volgende:
Dat vindt jij, dat ze de zwakste is. Ik ben dat niet met je eens.
The muppets zijn zo leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meee_meee_meeee.html
Nee, er is een groot verschil. Zij valt iemand aan die haar niet heeft misdaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:27 schreef Flounder het volgende:
Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.
Shary-an kan echt oneindig veel minder goed zingen dan Jennifer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
V.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles bestquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Ik vind het inmiddels een klote-programma geworden dus wat mij betreft wint ze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Die hebben niks meer te zeggen, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar
Jawelquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hebben niks meer te zeggen, toch?
Finale is afhankelijk van oa. singleverkoop (van de single die vrijdag in de resultshow wordt gezongen), stemmen en ik gok ook van de coach.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okeeEn in de finale?
/offtopic
Het blijft toch vreemd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
Voorbeeld:
Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%
Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%
Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%
Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per teamquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
Nee dat liever niet want dan gaat degene door met de meeste en/of rijkste vrienden of de meeste fans. Dat hoeft niet altijd de beste kandidaat te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
ik heb in de prono ook Jennifer ingevuld.... ik heb zo'n gevoel dat N&S haar veel procenten gaan gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat valt toch wel mee? Ze zijn fan van haar, maar zeker ook van Pearl. Als ik geld zou moeten inzetten op wie het hoogste percentage krijgt van N&S ga ik voor Pearl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Simon.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zag dat nick gaat trouwen met een jennifer look-alike...
Hmmm
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:08 schreef Nekkenbreker het volgende:
Oooh, en dat zegt iemand die de wijsneus van het forum uit probeert te hangen met pseudo-intelligent gelul in de ruimte. Ik geniet zo van sufferdjes die denken dat ze het buskruit hebben uitgevonden.
Nou ja ze, vooral Simon, is behoorlijk weg van Pearl dus ik mag toch hopen van niet....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
N&S gaan haar weer redden natuurlijk, ik zie het al helemaal gebeuren. Dan snappen ze het concept echter niet. Want hoe goed je Jennifer ook vind zingen, ze schiet gewoon tekort ten opzichte van Pearl, want dat is gewoon de beste zangeres. En dat Jennifer dan toevallig vorige keer 1 goed avondje had doet daar niks aan af.
Verder was al vanaf de battles vals, gepiep, valse lucht, hard ademen en andere fails. Prima dat het door de zenuwen komt, maar dan hoor je dus niet op dit niveau
Ik mag toch hopen dat het gewoon vanavond is? Het was vorige keer zo gedaan omdat het zo'n volle show was toch? Anders is alle spanning er weer meteen van af, want het wordt toch wel bekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja ze, vooral Simon, is behoorlijk weg van Pearl dus ik mag toch hopen van niet....![]()
Is de beslissing vanavond of moeten we deze week wachten tot zondagmiddag?
De TV-kantine ook hèquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
20:30 The voice of Holland live
22:30 De TV kantine
23:05 The voice of Holland: The results
23:35 RTL Nieuws
Je vergeet dat ze dan gaan beginnen dat ze zo enorm last van zenuwen heeft en tijdens repetities wel fantastisch zingt en een waar talent isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
en dat Jennifer dan toevallig vorige keer 1 goed avondje had doet daar niks aan af.
Vergeet de Youtube'jes nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze dan gaan beginnen dat ze zo enorm last van zenuwen heeft en tijdens repetities wel fantastisch zingt en een waar talent is
En dus moet ze door
Er is ook geen concept. Na al die maanden is het gewoon duidelijk dat het een talentenjacht is zoals elk ander programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Dan snappen ze het concept echter niet.
Ik denk niet dat zij die bekijken, ze zitten al rechtstreeks in haar kontquote:
Neujquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze dan gaan beginnen dat ze zo enorm last van zenuwen heeft en tijdens repetities wel fantastisch zingt en een waar talent is
En dus moet ze door
Zeg je Simon-lidmaatschap maar op Miauwquote:
Ja, dat huwelijk maakte mijn fan-schap al duidelijk maar als jij Jennifurrr vanavond door laat gaan haal ik al zijn posters uit mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg je Simon-lidmaatschap maar op Miauw
Maar...maar...Miauw, ik doe niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
maar als jij Jennifurrr vanavond door laat gaan
Jawel, jij bent het brein achter dit allesquote:
Ik ken die Palingzangers pas een beetje sinds de Vois Miauwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel, jij bent het brein achter dit alleshet is een complot
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee Roos!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef roos85 het volgende:
vrees dat ze vanavond doorgaat naar de finale
jaa.. gaat dan Pearl door?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee Roos!![]()
Ik heb pas The Secret gezien...als we heel hard het universum aanroepen...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken die Palingzangers pas een beetje sinds de Vois Miauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik twijfel nog
With the stars as her umbrella
Nu de posters erafquote:
"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".quote:
helemaal goedquote:
dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".
Neeeuhhhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".
De fik er in! En ook in mijn Simon-dekbedquote:
Zet je poezennagels maar in het dekbed prrquote:
tuurlijk, ze willen broerlief te vriend houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze al afegsproken hebben dat ze doorgaat
Prrrooaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet je poezennagels maar in het dekbed prr
Oh my, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze al afegsproken hebben dat ze doorgaat
Precies, wat mij betreft maak je jezelf zó ongeschikt als ze haar nu om die reden gaan dumpen. Het is sowieso altijd al een non-reden. Iemand dumpen omdat ze te geschikt zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat ja..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat mij betreft maak je jezelf zó ongeschikt als ze haar nu om die reden gaan dumpen. Het is sowieso altijd al een non-reden. Iemand dumpen omdat ze te geschikt zijn
Eerder werden wel mensen in de liveshows weggestuurd, met als reden dat door zenuwachtig zijn slecht zingen, in die fase niet meer kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
of valszingende mensen door laten gaan omdat ze zooo zenuwachtig zijn
Normaal zeggen ze dan "als je nu al nerveus bent, dan ben je gewoon niet geschikt genoeg en moeten we je laten gaan".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Eerder werden wel mensen in de liveshows weggestuurd, met als reden dat door zenuwachtig zijn slecht zingen, in die fase niet meer kan.
Vorige week was de eerste keer dat Jennifer niet door het publiek veilig werd gestemd, dus de eerste keer dat N&S er iets over te zeggen hadden. En dat was ook de eerste keer dat de zenuwen haar niet zo in de greep hadden, dus dat was geen argument. Gelul dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal zeggen ze dan "als je nu al nerveus bent, dan ben je gewoon niet geschikt genoeg en moeten we je laten gaan".
Bij Jennifur is dat elke 2 weken geen probleem.
Wat hebben de stemmers thuis met juryleden (en commentaar) te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vorige week was de eerste keer dat Jennifer niet door het publiek veilig werd gestemd, dus de eerste keer dat N&S er iets over te zeggen hadden. En dat was ook de eerste keer dat de zenuwen haar niet zo in de greep hadden. Gelul dus.
Ze konden haar voorheen niet wegsturen omdat ze veilig was gestemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hebben de stemmers thuis met juryleden (en commentaar) te maken?
Ja, echt. Dat vond ik haar slechtste optreden ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef jcdragon het volgende:
In de battle tegen Myrthe had ze er eigenlijk al uit gemoeten.
En de breezertjes danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga straks 10 euro beltegoed halen zodat ik vanavond kan stemmen op Pearl
Tijdens de battle wel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ze konden haar voorheen niet wegsturen omdat ze veilig was gestemd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de breezertjes dan
Kan je niet 5 euro btg halen en dan nog 4 breezers?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb weken driftig voor Bart zitten stemmen, dus ik moet me nu koest houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Die Breezers krijg ik vanavondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En de breezertjes dan
Kan je niet 5 euro btg halen en dan nog 4 breezers?
ja, het gaat hard hè met al die smsjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb weken driftig voor Bart zitten stemmen, dus ik moet me nu koest houden
Ja, staat nu een televisie zodat ik toch ook naar The Voice kan kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even een kwartiertje in een garagebox?
Ben je niet vanavond in de Live topieks?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, staat nu een televisie zodat ik toch ook naar The Voice kan kijken.
Nee, ik moet werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je niet vanavond in de Live topieks?
Whut?quote:
Grapjuhquote:
Whuuutttt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Maar nee, ik ben er deze week niet en volgende week ook niet
Ik kijk met vriendinnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whuuutttt?![]()
Oke, als je dan maar iets leukers te doen hebt
QFT. Ik vrees echt dat dit gaat gebeuren. Als het niet gezegd wordt eet ik mijn schoen op. Maar N&S, als jullie dit lezen, dit komt uit een interview met Pearl:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Dat is je gelukt. Als je nu moet kiezen: een hoofdrol in een musical of The Voice of Holland winnen, wat wordt het dan?
The Voice winnen. Een hoofdrol kan daarna altijd nog.
Het ging over Pearlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef Noek het volgende:
Een musical? Zo'n eentje zonder backing vocals dan anders ligt die stem zo in de orkestbak. Zo weggeblazen. Maar verder is ze wel lief hoor. Voordat alle fans weer gaan smijten met filmpjes en teksten dat haten verlaten is. Love you.
N&S gaan natuurlijk eerder de topic over Jennifer lezen dan die van Pearl.quote:
quote:
Jennifer mag boom spelen. En dan geen Ent, dus 1 die niet kan praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef Noek het volgende:
Een musical? Zo'n eentje zonder backing vocals dan anders ligt die stem zo in de orkestbak. Zo weggeblazen. Maar verder is ze wel lief hoor. Voordat alle fans weer gaan smijten met filmpjes en teksten dat haten verlaten is. Love you.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Hebben jullie trouwens Jeroen van der Boom als boom gezien in de TV Kantine? Flauw he?
Myrthe is een mooie meid en kan aardig zingen maar de stem van Jennifer is toch veel unieker. En dan zou ik ook Jennifer doorsturen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef jcdragon het volgende:
In de battle tegen Myrthe had ze er eigenlijk al uit gemoeten.
Uniek ja, maar in dit geval betekent dat niet beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Myrthe is een mooie meid en kan aardig zingen maar de stem van Jennifer is toch veel unieker. En dan zou ik ook Jennifer doorsturen.
Ik vond Myrthe en Jennifer allebei even vals hoor. Allebei met ups en downs. Myrthe was gewoon 13 in een dozijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uniek ja, maar in dit geval betekent dat niet beter.
Daar verschillende de meningen over. Ik vind haar wel slecht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond Myrthe en Jennifer allebei even vals hoor. Allebei met ups en downs. Myrthe was gewoon 13 in een dozijn...
En slecht is Jennifer niet. Mensen vallen zo over haar heen, maar zo slecht is ze gewoon niet.
Als je met 'unieker' bedoelt iel, schriel en schraal en totaal niet geschikt, dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Myrthe is een mooie meid en kan aardig zingen maar de stem van Jennifer is toch veel unieker. En dan zou ik ook Jennifer doorsturen.
Geschikt waarvoor? Niet iedereen houdt van die diepe zwoele soulstemmen. Zij heeft gewoon een licht en transparant geluid. Ik kan dat wel waarderen, ik begrijp de schoonheid van haar stem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je met 'unieker' bedoelt iel, schriel en schraal en totaal niet geschikt, dan heb je gelijk.
Technisch gezien is ze sowieso niet slecht. Over smaak kun je twisten, over techniek niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar verschillende de meningen over. Ik vind haar wel slecht.
Sjerrie-en met de poliepen ook, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef UltraR het volgende:
Ze staat in de halve finale! Hoe meer gelijk kan een coach krijgen?
Laten we zeggen, goed voor het programma, slecht voor haar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef UltraR het volgende:
Mensen die zeggen dat N&S Jennifer nooit door hadden mogen laten gaan in de battle.![]()
Ze staat in de halve finale! Hoe meer gelijk kan een coach krijgen?
Mens, doe eens normaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef UltraR het volgende:
Dat zegt alles vanuit het oogpunt van de coach. Die neemt degenen mee met wie hij/zij de grootste kans denkt te hebben de finale te halen.
Ik vind Shary-an verschrikkelijk en ik verafschuw de mensen die op haar stemmen. Maar Angela heeft groot gelijk gehad dat ze haar heeft meegenomen naar de liveshows, hoe erg ik dat ook vind.
Precies hetzelfde geldt voor Jennifer/N&S vanuit jullie als haters.
Ze kan ook goed ophoepelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Misschien kan ze ook nog andere dingen met een schommel. Leuke carrieremove?
quote:
Waar is ze al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:04 schreef Flounder het volgende:
Erg jammer dat ze eruit is. Hoe dan ook, Jennifer is er al. Ze heeft een enorme bekendheid bij het grote publiek en er zijn vele, vele fans. Die CD komt er. Sowieso.
[..]
![]()
![]()
leve auto-tunequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef Flounder het volgende:
DE OFFICIËLE SINGLE VAN JENNIFER
Ik ben sprakeloos! Wat mooi!!!!![]()
heb het al heel snel weer afgezet, ik trek dat hoge gepiep nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Buiten dat is het wel het mooiste nummer
bij hmh ging het haar al een stuk beter afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Nekkenbreker het volgende:
In de studio een single opnemen zonder publiek gaat haar duidelijk beter af dan live zingen voor een audience. Het is maar goed dat ze eindelijk uit haar lijden op het podium is verlost.
Dit klinkt beter dan wat ik haar ooit live heb horen zingen. Maar toch vind ik het niets. Ik houd gewoon niet van dit soort stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef Flounder het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Nekkenbreker het volgende:
Ik vind de single van Jennifer beter klinken dan ik haar tot nog toe heb gehoord. Geen gejengel maar strakke vocals, geen gehijg en valse noten. Hiermee wordt overduidelijk bewezen dat zij een studio-muzikante is. In de studio een single opnemen zonder publiek gaat haar duidelijk beter af dan live zingen voor een audience. Het is maar goed dat ze eindelijk uit haar lijden op het podium is verlost.
Oh en dan zo erg dat Nick ook zegt dat hij Jennifer niet goed vindt zingenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd alleen maar haar auditie goed. Zet de battle hier maar eens op en je ziet meteen dat het niet 100% eerlijk is. Dat donkere meisje was veel en veel beter, dat hoort iedereen. Die Jennifer hoor je alleen maar hijgen en af en toe zo'n soort chipmunk geluidje. Sowieso zingt ze altijd hetzelfde soort liedjes, van dat emotionele gejengel.
PS: hebben jullie het gehoord? 200 stemmen per seconde. Reken maar eens uit hoeveel geld RTL hiermee verdiend, door dom volk.
Idd zeg. Dit soort artiesten leven bij de gratie van de technologie van tegenwoordig. Ongelooflijk.quote:
Och ik denk dat iemand als Anne ook de nodige shit over zich heen heeft gekregen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb een hekel aan haar stem en manier van zingen, maar ze verdient het niet dat mensen haar zó naar beneden halen/hebben gehaald.
Alle andere kandidaten bij elkaar opgeteld kom je denk nog niet aan 20% van de bagger bij Jennifer.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och ik denk dat iemand als Anne ook de nodige shit over zich heen heeft gekregen.
Lange leve Twitter en al die ongein.
En laten we Raffaella niet vergeten, die kreeg ook genoeg ellende op haar Twitter/Hyves.
Dan kan ze nu weer opgelucht adem halenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Alle andere kandidaten bij elkaar opgeteld kom je denk nog niet aan 20% van de bagger bij Jennifer.
Bij Jennifer concentreerde het zich iig nog op haar stem (the voice rememberquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Alle andere kandidaten bij elkaar opgeteld kom je denk nog niet aan 20% van de bagger bij Jennifer.
Idd, maar omdat Anne geen blond prinsesje is om te zien mag het allemaalquote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef Noek het volgende:
Anne zelf is behoorlijk door de mangel gehaald maar daar hoorde je dan weer geen ridder over. Haar karakter, haar kop, haar kont, haar lijf blabla.. Hou toch op.
Bullshit. Of wou je die nog geen 20% van de publieksstemmen die Anne kreeg geen afstraffing noemen. En die is ook overal voor kleine dikke dwerg, trol, en weet ik wat uitgemaakt. Alleen die kruipt niet nog even extra in dat 'kleine zielige meisjes'-hoekje.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef UltraR het volgende:
[..]
Hij is inmiddels vaker bekeken op youtube dan de singles van Kim, Pearl en Leonie!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef Flounder het volgende:
Hear hearquote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Scorpie het volgende:
Ach lets face it, Jennifer is alleen maar zo ver gekomen omdat ze er neukbaar uitziet. Haar uitstraling van lief klein meisje helpt daar nog een beetje bij voor de mannen. Haar stem is at most middelmatig te noemen, haar uithalen zijn nonexistent, haar timing is ondermaats en het gehijg, gepuf en gekreun doet iedereen denken aan een softporno film uit de jaren 90.
Neen mensen, het is volkomen terecht dat dit toekomstige B-artiestje geen finale plaats heeft gehaald en gedoemd is te blijven hangen in het schnabbelcircuit naast Jan Splinter, Grand & Forsythe, De Havenzangers, alle winnaars van Idols en X-Factor, en vele andere zogenaamde 'hoogvliegers' die Nederland te bieden heeft.
No way, dit is echt van die 8 samen met Anne diegene die denk ik het snelste weer 'vergeten' is. Misschien wordt ze wel herinnert als dat 'lekkere blondje', of dat meisje waar zoveel op gebitched werd. Maar haar genre is sowieso niet mainstream genoeg om echt 'bij het publiek' bekend te blijven. En ze heeft gewoon ook niet de kwaliteiten/stem om in een musical te zingen. Veel te zacht, hijgerig en teveel gepiep en geblaas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens dat Jennifer een van de kandidaten is waar we van zullen blijven horen.
Ze is spraakmakend genoeg om dr een 'blijvertje' te noemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No way, dit is echt van die 8 samen met Anne diegene die denk ik het snelste weer 'vergeten' is. Misschien wordt ze wel herinnert als dat 'lekkere blondje', of dat meisje waar zoveel op gebitched werd. Maar haar genre is sowieso niet mainstream genoeg om echt 'bij het publiek' bekend te blijven. En ze heeft gewoon ook niet de kwaliteiten/stem om in een musical te zingen. Veel te zacht, hijgerig en teveel gepiep en geblaas.
Als je bedoelt in een middelmatige porno-film als voiceover dan geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
Ik denk trouwens dat Jennifer een van de kandidaten is waar we van zullen blijven horen.
Gerucht gaat dat Kim Holland haar al gescout heeft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is spraakmakend genoeg om dr een 'blijvertje' te noemen
Dat is d'r enige 'talent'. Als je bekend moet zijn om je spraakmakendheid ipv je talent...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is spraakmakend genoeg om dr een 'blijvertje' te noemen
Nah, ik heb het niet per se over zingen hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is d'r enige 'talent'. Als je bekend moet zijn om je spraakmakendheid ipv je talent...
Ik verkoop hem voor 50 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef MeloD het volgende:
Damn, dr single is van youtube afgehaald..
Kan ik die ergens anders nog downloaden/kopen??
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Die single is gesponsord door het Dolfinarium?
Puur muzikaal gezien voor Ben en Pearl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie ben je nu in de finale?
meedoenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Flounder het volgende:
[..]
Puur muzikaal gezien voor Ben en Pearl.
Alleen, wat heeft die man een stomme singel zeg.
Ook de single van Pearl vind ik 13 in een dozijn.
Zullen wij meedoen in de volgende ronde van TVOH?![]()
Het is een ware sellebrutie, dan heb je datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef UltraR het volgende:
Maar bij a line in a song van Jennifer kan dat helemaal niet. Dus wat is dan het probleem als hij op youtube staat?
Een... wat...?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een ware sellebrutie, dan heb je dat
Een ware celebrity, dus er mag niks online zonder haar toestemmingquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef UltraR het volgende:
Als ik het google, krijg ik alleen een post van jou op FOK. Ik durf dus te denken dat het een niet bestaand woord is.
En je zit al sinds 2004 op Fokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef UltraR het volgende:
My god, dat kunnen mn hersenen echt niet aan hoor.
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meedoenIk
Nee ik kan niet zingen.... hoewel... ik kan net zo vals zingen als Jennifer, zal ik de finale halen?
Want al die 3 miljoen kijkers kunnen natuurlijk minstens zo goed zingen als de finalistenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.![]()
Ik zie dat je er wel erg goed uitziet, wellicht maak je dan toch wel een kans. Althans, volgens jou theorie dan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want al die 3 miljoen kijkers kunnen natuurlijk minstens zo goed zingen als de finalisten
Haphaphap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef UltraR het volgende:
Vind ik ook altijd zo'n onzin. Dat je geen kritiek zou mogen hebben als je het zelf niet beter kan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een hidden track komt op die single... een slaapliedje gezongen in dermate hoge tonen dat alleen zuigelingen het kunnen horen
Eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
Ik vond ze het helemaal nog niet zo slecht doen in die halve finale, en ik ben echt geen fan van haar....maar ja, ze had er natuurlijk al minstens drie rondes eerder uit gemoeten.
zal dat dan niet aan je tv liggen? Of koptelefoon... is maar net je het bekijkt natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Nu werd er dor Angela gezegd dat het unieke geluid van Jennifer op TV op de 1 of andere manier "slechter" of "minder mooi" doorkwam. Daar ben ik het wel mee eens. Eerlijk gezegd vond ik de zang van Jennifer, toen ik het vrijdag via mijn (12 jarige) TV hoorde nogal tegenvallen. Toen ik het terugluisterde via koptelefoon was het weer erg mooi.
Wat een grote bullshit en slap excuus zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Nu werd er dor Angela gezegd dat het unieke geluid van Jennifer op TV op de 1 of andere manier "slechter" of "minder mooi" doorkwam. Daar ben ik het wel mee eens. Eerlijk gezegd vond ik de zang van Jennifer, toen ik het vrijdag via mijn (12 jarige) TV hoorde nogal tegenvallen. Toen ik het terugluisterde via koptelefoon was het weer erg mooi.
Zei ze bij dat stukje niet dat álles (alle optredens) anders overkomt op een gewone buis dan in de studio?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Geloof het of niet, maar ik zat vrijdag zo voor mijn TV:"Ohhh, come on Jen, wat is dit nou? Je kan zoveel beter!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een grote bullshit en slap excuus zegHaar genre komt miss minder goed over omdat het gewoon minder mainstream is, maar verder is echt totale crap dat iets niet goed door zou komen via de TV (en dan wel via je koptelefoon?
)
beter als vrijdag kan ze niet hoor.... wel slechterquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef Flounder het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik zat vrijdag zo voor mijn TV:"Ohhh, come on Jen, wat is dit nou? Je kan zoveel beter!![]()
"
Toen ik het de volgende morgen terugluisterde via mn koptelefoon klonk het wel goed.
Weet jij misschien wat "autotune" betekent? Staat op mijn koptelefoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter als vrijdag kan ze niet hoor.... wel slechter
Klopt, maar ja, dat gold evengoed voor de tegenstandster van Ben, en zelfs van Rayquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Maanvis het volgende:
Jennifer is zover gekomen omdat haar coaches haar unieke stemgeluid waarderen. Een zangeres als bijv. björk zou dezelfde moeilijkheden hebben.
Maar feit blijft dat het meiske tegn wie ze in de battle zong al verloren had voordat ze een noot gezongen had. Want Jennifer heeft een uniek geluid en dat andere meiske niet.
zo uniek is het niet, als ze dr zenuwen nou gewoon in bedwang had gehad dan had ze veel meer fans gehad, maar haar allereerste auditie heeft ze nooit meer kunnen overtreffenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Maanvis het volgende:
Jennifer is zover gekomen omdat haar coaches haar unieke stemgeluid waarderen. Een zangeres als bijv. björk zou dezelfde moeilijkheden hebben.
Maar feit blijft dat het meiske tegn wie ze in de battle zong al verloren had voordat ze een noot gezongen had. Want Jennifer heeft een uniek geluid en dat andere meiske niet.
Het is inderdaad schandalig dat ze eruit ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Scorpie het volgende:
Je zal alleen maar veel van d`r horen bij een eventueel 'schandaal'.
Hmmm, ik weet niet wat ik daar nu van moet denken als Jennifer fan. Is het idd zo dat dit een afspraak was, dat de familie Ewbank meer uit Jennifer denkt te kunnen halen, of wil John gewoon niet met Jennifer aan de slag?quote:John de Mol gaat zich bekommeren om de beste 11 talenten van The Voice of Holland. Vertelt: "De HMH-groep, zeg maar. Bij hen gaan we kijken wat we voor hen verder kunnen betekenen. We gaan met alle finalisten zo goed als zeker een album maken. Met de anderen misschien een single. We proberen alle talenten onder te brengen bij bevriende platenmaatschappijen en managers. Ik wil niet dat The Voice of Holland voor de kandidaten als een nachtkaars uitgaat. De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer."
Wat snap je precies niet aan "afspraak"?quote:
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef UltraR het volgende:
Voor de winnaar ligt wel een contract klaar wat hij verplicht is te ondertekenen.
Staat in het contract dat ze allemaal moeten ondertekenen voordat ze liveshows in gaan, of tegenwoordig wellicht al voordat ze aan de audities deelnemen. Winnaar tekent het contract. Punt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.
Maar natuurlijk, het is idd gewoon heel slim in zee te gaan met je broer (halfbroer overigens) die je tijdens het hele VOH circus amper hebt gezien. Waarom zou je eigenlijk ook nog ff mee willen liften op de hype van VOH, het de grootste Nederlandse revelatie op TV sinds Big Brother 1.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet aan "afspraak"?
Jennifer wil graag zelf produceren. Ze is hier ook voor opgeleid. Haar broer is een hele goede tekstschrijver. De Mol zijn hulp heeft ze niet nodig.
Nou, ik neem aan dat ze idd gewoon vóór de liveshows of als ze auditie doen al tekenen dat alle footage tot in de eeuwigheid gebruikt mag worden en ze een exclusiviteitsdeal sluiten met RTL / de Mol, dat wát ze in de muziek gaan doen na VOH, eerst bij hem moeten aanbieden oidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.
Waarschijnlijk ligt het contract voor de winnaar al klaar en dien je dat ook te ondertekenen voor je aan The Voice begint.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef Flounder het volgende:
Je kunt wel in een contract zetten dat als de kandidaat wint, hij een ander, toekomstig contract MOET tekenen, maar dat is niet rechtmatig. Jij bepaalt uiteindelijk zelf wat je tekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |