quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken die Palingzangers pas een beetje sinds de Vois Miauw SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik twijfel nog
 With the stars as her umbrella
With the stars as her umbrella

Nu de posters erafquote:

"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".quote:

helemaal goedquote:

dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".

Neeeuhhhquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"We hebben niet voor Pearl gekozen, want zij komt er wel en is nu al in een musical bezig".

De fik er in! En ook in mijn Simon-dekbedquote:

Zet je poezennagels maar in het dekbed prrquote:

tuurlijk, ze willen broerlief te vriend houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze al afegsproken hebben dat ze doorgaat

Prrrooaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet je poezennagels maar in het dekbed prr

Oh my, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze al afegsproken hebben dat ze doorgaat

Precies, wat mij betreft maak je jezelf zó ongeschikt als ze haar nu om die reden gaan dumpen. Het is sowieso altijd al een non-reden. Iemand dumpen omdat ze te geschikt zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]

dat ja..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat mij betreft maak je jezelf zó ongeschikt als ze haar nu om die reden gaan dumpen. Het is sowieso altijd al een non-reden. Iemand dumpen omdat ze te geschikt zijn

Eerder werden wel mensen in de liveshows weggestuurd, met als reden dat door zenuwachtig zijn slecht zingen, in die fase niet meer kan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
of valszingende mensen door laten gaan omdat ze zooo zenuwachtig zijn

Normaal zeggen ze dan "als je nu al nerveus bent, dan ben je gewoon niet geschikt genoeg en moeten we je laten gaan".quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Eerder werden wel mensen in de liveshows weggestuurd, met als reden dat door zenuwachtig zijn slecht zingen, in die fase niet meer kan.

Vorige week was de eerste keer dat Jennifer niet door het publiek veilig werd gestemd, dus de eerste keer dat N&S er iets over te zeggen hadden. En dat was ook de eerste keer dat de zenuwen haar niet zo in de greep hadden, dus dat was geen argument. Gelul dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal zeggen ze dan "als je nu al nerveus bent, dan ben je gewoon niet geschikt genoeg en moeten we je laten gaan".
Bij Jennifur is dat elke 2 weken geen probleem.

Wat hebben de stemmers thuis met juryleden (en commentaar) te maken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vorige week was de eerste keer dat Jennifer niet door het publiek veilig werd gestemd, dus de eerste keer dat N&S er iets over te zeggen hadden. En dat was ook de eerste keer dat de zenuwen haar niet zo in de greep hadden. Gelul dus.

Ze konden haar voorheen niet wegsturen omdat ze veilig was gestemd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hebben de stemmers thuis met juryleden (en commentaar) te maken?

Ja, echt. Dat vond ik haar slechtste optreden ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef jcdragon het volgende:
In de battle tegen Myrthe had ze er eigenlijk al uit gemoeten.

En de breezertjes danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga straks 10 euro beltegoed halen zodat ik vanavond kan stemmen op Pearl

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |