Shary-an kan echt oneindig veel minder goed zingen dan Jennifer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
V.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles bestquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Ik vind het inmiddels een klote-programma geworden dus wat mij betreft wint ze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Die hebben niks meer te zeggen, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar
Jawelquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hebben niks meer te zeggen, toch?
Finale is afhankelijk van oa. singleverkoop (van de single die vrijdag in de resultshow wordt gezongen), stemmen en ik gok ook van de coach.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okeeEn in de finale?
/offtopic
Het blijft toch vreemd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
Voorbeeld:
Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%
Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%
Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%
Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per teamquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
Nee dat liever niet want dan gaat degene door met de meeste en/of rijkste vrienden of de meeste fans. Dat hoeft niet altijd de beste kandidaat te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
ik heb in de prono ook Jennifer ingevuld.... ik heb zo'n gevoel dat N&S haar veel procenten gaan gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat valt toch wel mee? Ze zijn fan van haar, maar zeker ook van Pearl. Als ik geld zou moeten inzetten op wie het hoogste percentage krijgt van N&S ga ik voor Pearl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |