abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91173004
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
Shary-an kan echt oneindig veel minder goed zingen dan Jennifer.
Je kan het mooi vinden of niet, maar zingen kan ze. Puur technisch hoort ze bij de absolute top.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:06:20 #77
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91180110
Jammer dan dat ze die techniek niet altijd gebruikt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_91242710
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
pi_91245114
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_91247650
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
V.
  donderdag 13 januari 2011 @ 01:41:43 #81
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_91248316
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  ESF Reporter donderdag 13 januari 2011 @ 07:01:23 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_91250462
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik vind het inmiddels een klote-programma geworden dus wat mij betreft wint ze. *O*
pi_91255153
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar *O*
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:04:56 #84
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91255521
Ongetwijfeld zullen ook rond de tijdstip van de uitzending haar nummer per ongeluk gebeld worden. *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_91257466
quote:
9s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar *O*
Die hebben niks meer te zeggen, toch?
pi_91257823
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die hebben niks meer te zeggen, toch?
Jawel :Y

Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
pi_91257878
Wut, ik snap het niet? Maar als Publiek dan Kandidaat A zegt, en coaches Kandidaat B dan kom je er toch niet uit? Dus gewoon de stemmen als 1 'punt' zien, of ze met 51% of 99% hun opponent verslaan. En dan de coaches die 1 punt mogen verdelen. Dus dan is het altijd 2-0 of 'gelijkspel'

Of als t publiek 80% voor Kandidaat A stemt, dan kunnen coachen nog hun 100% op Kandidaat B gooien, die dan 120% heeft en wint? Zoiets?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 12:08:31 ]
pi_91258004
Voorbeeld:

Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%

Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%

Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%

Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde :s)
pi_91259186
Ah okee :Y En in de finale?

/offtopic :@
pi_91259505
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okee :Y En in de finale?

/offtopic :@
Finale is afhankelijk van oa. singleverkoop (van de single die vrijdag in de resultshow wordt gezongen), stemmen en ik gok ook van de coach.
pi_91260114
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
Voorbeeld:

Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%

Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%

Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%

Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde :s)
Het blijft toch vreemd.

Ik ga er vanuit dat N&S geen enorm verschillende percentages zullen geven. Zeg 55% - 45%.
Dat is echter al een stevig verschil dat overbrugt zou moeten worden door de stemmers om degene met 45% alsnog te laten winnen. Die moet dan maar liefst 10% meer stemmen krijgen dan haar tegenstandster. Dat zie ik niet zo 1, 2, 3 gebeuren. Ik gok dat de coaches een meer dan doorslaggevende stem zullen blijken te hebben morgen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_91260543
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat :s)
pi_91261009
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat :s)
Dat zeg ik. :)
pi_91266902
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Jawel :Y

Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team :( ) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:02:13 #95
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91268066
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team :( ) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
Nee dat liever niet want dan gaat degene door met de meeste en/of rijkste vrienden of de meeste fans. Dat hoeft niet altijd de beste kandidaat te zijn.
With the stars as her umbrella
pi_91268183
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
pi_91269896
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
ik heb in de prono ook Jennifer ingevuld.... ik heb zo'n gevoel dat N&S haar veel procenten gaan geven -O-
pi_91270361
is toch berlachlijk dat de coaches tot in de finale inspraak hebben :/
pi_91273409
quote:
Dat valt toch wel mee? Ze zijn fan van haar, maar zeker ook van Pearl. Als ik geld zou moeten inzetten op wie het hoogste percentage krijgt van N&S ga ik voor Pearl.
pi_91273470
quote:
Dat dus :Y Ze gaat wel door, terwijl Pearl beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')