Op haar hyves ook ik zeg daar heel eerlijk en op een nette manier wat ik van haar vind en krijg ik al die mensen over me heen zelfs die dan naar mijn hyves gaan en berichten op mijn hyves neer gaan zetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
De shit die ze bv. op Twitter e.d. over zich heen krijgt met mensen die d'r echt dood wensen of ziektes ofzo slaat natuurlijk nergens op. Verder mag je best kritiek hebben of het helemaal niks vinden natuurlijk
Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef Flounder het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld van iets wat jij bij Jen hebt gekrabbeld,Riann? Gewoon een C/P.
ok, en nu de reacties? In de trend van "Ik vind dat niet zo raar, want Jen is een goede zangeres die mensen weet te raken. Kennelijk vinden meer mensen haar erg goed dan dat er mensen zijn die haar slecht vinden. " ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.
Iedereen op Fok!forum is negatief over haar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou.
k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting.
Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"quote:
Die van afgelopen zaterdag was niet slecht nee. Maar toch hou ik gewoon niet van haar stemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:32 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat pretendeert dat jij vindt dat Jennifer ook goede optredens heeft!![]()
* Flounder belt de krant
Als je nu gewoon heel ff nadenkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Ik kan het eerlijk gezegt niet bevatten dat je door bent.
Ik ben ook geen fan van Nigel. Maar wat ik niet snap er word zoveel op jou gestemd dat je vaak al door de stemmen van het publiek er door bent. Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou. Niemand vind je leuk zelfs op tv word je een muis genoemd. HOE KAN DIT?
Ja maar dat mooi moet niet de reden zijn. En tuurlijk zijn er mensen fan van haar. Maar omdat er overal zo negatief over gesproken word snap ik het niet dat er toch nog zoveel mensen op haar stemmen dat ze door is.
misschien door haar youtube filmpjes daar is ze wel iets beter als op de tv.
Zolang Ben dan maar wint. Maar Jennifer kan het niet van Pearl winnen al ben ik geen pearl fan.
Je moet als zangeres ook tegen negatieve reacties kunnen. Het is nou eenmaal een harde wereld. Als je de negatieve reacties gaat verwijderen zou erg laag zijn. Ik geef hier alleen mijn mening en toch best op een nette manier. Ik hou nou eenmaal niet van Jennifers stem zoals vele. Ik weet niet of iemand het stukje heeft gezien van een aantal weken geleden toen Nick en Simon bij life 4 you waren van carlo en irene. Maar toen lieten ze zich ook niet positief uit over Jennifer zangstem. En toch kiezen ze afgelopen keer voor Jennifer dat kan er dan bij mij niet in.
Ik vind geen 1 optrede van Jennifer mooi al dat ze de laatste keer wel het mooist heeft gezongen van alle optredes die ze bij the voice heeft gedaan. Maar dat kan ook aan het liedje liggen. Al verstond ik niet goed wat ze zong.
k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting. Misschien als ze wat meer volume zou maken klinkt het misschien minder slecht.
Dit zijn precies de dingen die ik getypt heb in haar hyves
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Flounder het volgende:
The vulture, dat het om de stem gaat, wil niet zeggen dat je lelijk moet zijn, als kandidaat.
Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"
Met een beetje inlevingsvermogen / herseninhoud kun je toch nagaan dat zulke berichten grote impact op iemand hebben. Bovendioen is het niet de waarheid, want er zijn genoeg mensen die haar wel goed en leuk vinden.
Ik vind haar wel leuk, bescheiden karakter, lief meiske.
En dan komt er zo'n ongenuanceerde hork van die bagger op je hyves posten, dat vind ik om te kotsen.
Dat klopt, en dat kanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Flounder het volgende:
Dat vindt jij, dat ze de zwakste is. Ik ben dat niet met je eens.
The muppets zijn zo leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)meee_meee_meeee.html
Nee, er is een groot verschil. Zij valt iemand aan die haar niet heeft misdaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:27 schreef Flounder het volgende:
Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.
Shary-an kan echt oneindig veel minder goed zingen dan Jennifer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
V.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles bestquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Ik vind het inmiddels een klote-programma geworden dus wat mij betreft wint ze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Die hebben niks meer te zeggen, toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar
Jawelquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hebben niks meer te zeggen, toch?
Finale is afhankelijk van oa. singleverkoop (van de single die vrijdag in de resultshow wordt gezongen), stemmen en ik gok ook van de coach.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okeeEn in de finale?
/offtopic
Het blijft toch vreemd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
Voorbeeld:
Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%
Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%
Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%
Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per teamquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
Nee dat liever niet want dan gaat degene door met de meeste en/of rijkste vrienden of de meeste fans. Dat hoeft niet altijd de beste kandidaat te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
ik heb in de prono ook Jennifer ingevuld.... ik heb zo'n gevoel dat N&S haar veel procenten gaan gevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat valt toch wel mee? Ze zijn fan van haar, maar zeker ook van Pearl. Als ik geld zou moeten inzetten op wie het hoogste percentage krijgt van N&S ga ik voor Pearl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |