abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91152361
quote:
2s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
De shit die ze bv. op Twitter e.d. over zich heen krijgt met mensen die d'r echt dood wensen of ziektes ofzo slaat natuurlijk nergens op. Verder mag je best kritiek hebben of het helemaal niks vinden natuurlijk :Y
Op haar hyves ook ik zeg daar heel eerlijk en op een nette manier wat ik van haar vind en krijg ik al die mensen over me heen zelfs die dan naar mijn hyves gaan en berichten op mijn hyves neer gaan zetten.
pi_91152747
Noem eens een concreet voorbeeld van iets wat jij bij Jen hebt gekrabbeld,Riann? Gewoon een C/P.

Als je inderdaad netjes en respectvol bent,neemt dat nit weg dat andere mensen op een nette doch respectvolle manier op je kunnen reageren. Krabbels op jouw Hyves plaatsen vind ik inderdaad niet netjes.
pi_91152798
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef Flounder het volgende:
Noem eens een concreet voorbeeld van iets wat jij bij Jen hebt gekrabbeld,Riann? Gewoon een C/P.
Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.
pi_91152970
Ik kan het eerlijk gezegt niet bevatten dat je door bent.
Ik ben ook geen fan van Nigel. Maar wat ik niet snap er word zoveel op jou gestemd dat je vaak al door de stemmen van het publiek er door bent. Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou. Niemand vind je leuk zelfs op tv word je een muis genoemd. HOE KAN DIT?

Ja maar dat mooi moet niet de reden zijn. En tuurlijk zijn er mensen fan van haar. Maar omdat er overal zo negatief over gesproken word snap ik het niet dat er toch nog zoveel mensen op haar stemmen dat ze door is.

misschien door haar youtube filmpjes daar is ze wel iets beter als op de tv.

Zolang Ben dan maar wint. Maar Jennifer kan het niet van Pearl winnen al ben ik geen pearl fan.

Je moet als zangeres ook tegen negatieve reacties kunnen. Het is nou eenmaal een harde wereld. Als je de negatieve reacties gaat verwijderen zou erg laag zijn. Ik geef hier alleen mijn mening en toch best op een nette manier. Ik hou nou eenmaal niet van Jennifers stem zoals vele. Ik weet niet of iemand het stukje heeft gezien van een aantal weken geleden toen Nick en Simon bij life 4 you waren van carlo en irene. Maar toen lieten ze zich ook niet positief uit over Jennifer zangstem. En toch kiezen ze afgelopen keer voor Jennifer dat kan er dan bij mij niet in.
Ik vind geen 1 optrede van Jennifer mooi al dat ze de laatste keer wel het mooist heeft gezongen van alle optredes die ze bij the voice heeft gedaan. Maar dat kan ook aan het liedje liggen. Al verstond ik niet goed wat ze zong.

k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting. Misschien als ze wat meer volume zou maken klinkt het misschien minder slecht.

Dit zijn precies de dingen die ik getypt heb in haar hyves
pi_91152983
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat ik het raar vond dat er zoveel op haar gestemd word en dat ze nu ook door was dat nick en simon voor haar hadden gekozen terwijl zoveel mensen haar slecht vinden.
ok, en nu de reacties? In de trend van "Ik vind dat niet zo raar, want Jen is een goede zangeres die mensen weet te raken. Kennelijk vinden meer mensen haar erg goed dan dat er mensen zijn die haar slecht vinden. " ?

Dat zijn gewoon meningen. Net zoals jij die geeft.
pi_91153184
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou.

k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting.

Iedereen op Fok!forum is negatief over haar? :') :')
Spreek even voor jezelf wil je? En alsof Fok!forum leidend is. _O-

Je krijgt een weerwoord inderdaad van mensen die haar wel goed vinden.Net als ik een weerwoord krijg alsik mijn mening geef, namelijk dat ze een geweldige zangeres met een uniek stemgeluid , een prachtig uiterlijk en aangenaam karakter heeft.

Niets mis mee, zolang het op een nette en respectvolle manier gebeurd.
pi_91153631
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Benny op 11-01-2011 11:13:12 (flamen) ]
pi_91153804
Wat ik wel hypocriet vindt van Riann, is dat ze het heel normaal vindt om dergelijke krabbels op de Hyves van Jennifer te zetten en daarbij bij voorbaat te vermelden het zeer lag te vinden mocht Jen ze weghalen, maar daarentegen wel gaat huilen als een ander überhaupt een krabbel op haar eigen Hyves neerzet.
pi_91154229
quote:
18s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:07 schreef Flounder het volgende:

Je kan ook overdrijven. }:|

Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"

Met een beetje inlevingsvermogen / herseninhoud kun je toch nagaan dat zulke berichten grote impact op iemand hebben. Bovendioen is het niet de waarheid, want er zijn genoeg mensen die haar wel goed en leuk vinden.

Ik vind haar wel leuk, bescheiden karakter, lief meiske.

En dan komt er zo'n ongenuanceerde hork van die bagger op je hyves posten, dat vind ik om te kotsen.
pi_91154289
Goed bezig Benny, mensen beshermen die anderen tot de aan hun enkels toe afbranden.

Prima modje !!
pi_91154962
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 01:32 schreef Flounder het volgende:

[..]

Dat pretendeert dat jij vindt dat Jennifer ook goede optredens heeft! O+
* Flounder belt de krant
Die van afgelopen zaterdag was niet slecht nee. Maar toch hou ik gewoon niet van haar stem ;) Er mag wel wat meer power in :)
pi_91155947
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef Riann het volgende:
Ik kan het eerlijk gezegt niet bevatten dat je door bent.
Ik ben ook geen fan van Nigel. Maar wat ik niet snap er word zoveel op jou gestemd dat je vaak al door de stemmen van het publiek er door bent. Terwijl iedereen op FOK!forum en overal op internet word zo negatief gedaan over jou. Niemand vind je leuk zelfs op tv word je een muis genoemd. HOE KAN DIT?

Ja maar dat mooi moet niet de reden zijn. En tuurlijk zijn er mensen fan van haar. Maar omdat er overal zo negatief over gesproken word snap ik het niet dat er toch nog zoveel mensen op haar stemmen dat ze door is.

misschien door haar youtube filmpjes daar is ze wel iets beter als op de tv.

Zolang Ben dan maar wint. Maar Jennifer kan het niet van Pearl winnen al ben ik geen pearl fan.

Je moet als zangeres ook tegen negatieve reacties kunnen. Het is nou eenmaal een harde wereld. Als je de negatieve reacties gaat verwijderen zou erg laag zijn. Ik geef hier alleen mijn mening en toch best op een nette manier. Ik hou nou eenmaal niet van Jennifers stem zoals vele. Ik weet niet of iemand het stukje heeft gezien van een aantal weken geleden toen Nick en Simon bij life 4 you waren van carlo en irene. Maar toen lieten ze zich ook niet positief uit over Jennifer zangstem. En toch kiezen ze afgelopen keer voor Jennifer dat kan er dan bij mij niet in.
Ik vind geen 1 optrede van Jennifer mooi al dat ze de laatste keer wel het mooist heeft gezongen van alle optredes die ze bij the voice heeft gedaan. Maar dat kan ook aan het liedje liggen. Al verstond ik niet goed wat ze zong.

k krijg meteen commentaar als ik mijn mening geef. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting. Misschien als ze wat meer volume zou maken klinkt het misschien minder slecht.

Dit zijn precies de dingen die ik getypt heb in haar hyves
Als je nu gewoon heel ff nadenkt.
Jennifer werd de eerste 3 liveshows constant door het publiek veilig gestemd. Nigel maar 1 keer.
Dus is Jennifer blijkbaar populairder en dus is het logisch dat Nick & Simon met het oog op hun winkansen Nigel wegsturen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_91156303
Ze is wel een aanfluiting voor het concept. Zij heeft overduidelijk geen stem en komt enkel op basis van criteria die bij Idols en X-Factor ook een belangrijke rol spelen (looks) onterecht ver
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:16:32 #64
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91156587
Dit topic is amazing :D
With the stars as her umbrella
pi_91156646
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
Dit topic is amazing :D
_O_
pi_91156650
The vulture, dat het om de stem gaat, wil niet zeggen dat je lelijk moet zijn, als kandidaat.
pi_91156689
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Flounder het volgende:
The vulture, dat het om de stem gaat, wil niet zeggen dat je lelijk moet zijn, als kandidaat.
Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
pi_91156773
Dat vindt jij, dat ze de zwakste is. Ik ben dat niet met je eens.
pi_91156941
De looks zouden minder belangrijk moeten zijn maar dat gaat in haar geval gewoon niet op.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_91157039
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:17 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Hoezo overdreven? Ze is actief bezig zo'n meisje de grond in te boren."Iedereen vindt je slecht, en niemand vindt jou leuk"

Met een beetje inlevingsvermogen / herseninhoud kun je toch nagaan dat zulke berichten grote impact op iemand hebben. Bovendioen is het niet de waarheid, want er zijn genoeg mensen die haar wel goed en leuk vinden.

Ik vind haar wel leuk, bescheiden karakter, lief meiske.

En dan komt er zo'n ongenuanceerde hork van die bagger op je hyves posten, dat vind ik om te kotsen.
Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.
pi_91157091
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef Flounder het volgende:
Dat vindt jij, dat ze de zwakste is. Ik ben dat niet met je eens.
Dat klopt, en dat kan :Y
pi_91157187
Loveless85 O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:20:52 #74
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91158957
quote:
The muppets zijn zo leuk :D
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_91169754
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:27 schreef Flounder het volgende:

Op zich heb je helemaal gelijk, maar je deed daar in de geediptpte post hetzelfde.
Nee, er is een groot verschil. Zij valt iemand aan die haar niet heeft misdaan.
Ik val iemand aan die wel iets heeft misdaan, namelijk iemand anders de grond in boren.

Als er op een agent geschoten wordt, schiet hij echt terug hoor. Denk je dat die dief gaat roepen "Hey niet doen, anders verlaag je je tot mijn gedrag".
pi_91173004
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh maar hoe heet het programma? Het gaat nu juist een keer niet om de looks. Het is mooi meegenomen, maar qua zang is ze (zeker nu Nigel en Bart weg zijn) gewoon veruit de zwakste van de overige 8.
Shary-an kan echt oneindig veel minder goed zingen dan Jennifer.
Je kan het mooi vinden of niet, maar zingen kan ze. Puur technisch hoort ze bij de absolute top.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:06:20 #77
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91180110
Jammer dan dat ze die techniek niet altijd gebruikt.
pi_91242710
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
pi_91245114
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Wat een gehengel om dat gejengel van de Queen of piep. Je houdt van haar gejengel of je haat haar gejengel of je geniet gewoon van dat gejengel van onze blonde engel. Ik kies voor het laatste. Elke keer weer geniet ik oprecht van haar gejengel, wat door velen voor mooi zingen wordt aangenomen. Maar door velen ook wordt afgeschilderd als een remedie tegen kiespijn. Heerlijk op naar de vrijdag naar het volgende slachtoffer van onze door velen bewierookte soepstengel met haar voor velen kippenvel opwekkende gejengel. Ron Brandsteder heeft het nooit begrepen. Engelen bestaan wel. Vraag maar aan N&S. Ik weet het sinds enkele maanden ook zeker. I'm a believer dankzij het gejengel van de enige blonde engel met haar blonde broer uit Volendam. De geboorte- en woonplaats van onze bengels N&S. Toeval bestaat gewoon niet.
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_91247650
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
V.
  donderdag 13 januari 2011 @ 01:41:43 #81
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_91248316
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Nekkenbreker het volgende:
Als ze komende show maar opdondert vind ik alles best
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  ESF Reporter donderdag 13 januari 2011 @ 07:01:23 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_91250462
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik vind het inmiddels een klote-programma geworden dus wat mij betreft wint ze. *O*
pi_91255153
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:41 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar *O*
  donderdag 13 januari 2011 @ 11:04:56 #84
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_91255521
Ongetwijfeld zullen ook rond de tijdstip van de uitzending haar nummer per ongeluk gebeld worden. *O*
pi_91257466
quote:
9s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat gaat niet gebeuren, N&S zijn zo vol van haar *O*
Die hebben niks meer te zeggen, toch?
pi_91257823
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die hebben niks meer te zeggen, toch?
Jawel :Y

Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
pi_91257878
Wut, ik snap het niet? Maar als Publiek dan Kandidaat A zegt, en coaches Kandidaat B dan kom je er toch niet uit? Dus gewoon de stemmen als 1 'punt' zien, of ze met 51% of 99% hun opponent verslaan. En dan de coaches die 1 punt mogen verdelen. Dus dan is het altijd 2-0 of 'gelijkspel'

Of als t publiek 80% voor Kandidaat A stemt, dan kunnen coachen nog hun 100% op Kandidaat B gooien, die dan 120% heeft en wint? Zoiets?

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 12:08:31 ]
pi_91258004
Voorbeeld:

Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%

Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%

Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%

Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde :s)
pi_91259186
Ah okee :Y En in de finale?

/offtopic :@
pi_91259505
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ah okee :Y En in de finale?

/offtopic :@
Finale is afhankelijk van oa. singleverkoop (van de single die vrijdag in de resultshow wordt gezongen), stemmen en ik gok ook van de coach.
pi_91260114
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
Voorbeeld:

Publiek:
Jennifer: 60%
Pearl: 40%

Coach:
Jennifer: 20%
Pearl: 80%

Uitslag is dan dus:
Jennifer: 60+ 20 = 80%
Pearl: 40 + 80 = 120%

Pearl is dan, ondanks een meerderheid van het publiek, door naar de volgende ronde :s)
Het blijft toch vreemd.

Ik ga er vanuit dat N&S geen enorm verschillende percentages zullen geven. Zeg 55% - 45%.
Dat is echter al een stevig verschil dat overbrugt zou moeten worden door de stemmers om degene met 45% alsnog te laten winnen. Die moet dan maar liefst 10% meer stemmen krijgen dan haar tegenstandster. Dat zie ik niet zo 1, 2, 3 gebeuren. Ik gok dat de coaches een meer dan doorslaggevende stem zullen blijken te hebben morgen.
pi_91260543
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat :s)
pi_91261009
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
Nou, ik verwacht dat het verschil tussen Pearl en Jennifer qua publieksstemmen niet zo bijster groot zal zijn en dat N&S dus zouden kunnen bepalen wie er naar de finale gaat :s)
Dat zeg ik. :)
pi_91266902
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Jawel :Y

Publiek en coach bepalen ieder voor de helft wie er doorgaat.
Beiden mogen 100% verdelen over 2 kandidaten. De som van beide getallen bepaalt wie er doorgaat.
ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team :( ) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
  donderdag 13 januari 2011 @ 16:02:13 #95
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_91268066
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ugh waarom !? echt, het beslissende oordeel van de coaches moet gwoon afgeschaft worden :/ laat het publiek maar per individu (en niet per team :( ) bepalen wie er vertrekken moet
waardeloos systeem
Nee dat liever niet want dan gaat degene door met de meeste en/of rijkste vrienden of de meeste fans. Dat hoeft niet altijd de beste kandidaat te zijn.
With the stars as her umbrella
pi_91268183
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
pi_91269896
quote:
2s.gif Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie (helaas) onze piepmuis nu de finale wel halen. Niet normaal hoe N&S op haar geilen. En dat terwijl Pearl veel beter (misschien wel qua zang de beste van alle kandidaten) is.
ik heb in de prono ook Jennifer ingevuld.... ik heb zo'n gevoel dat N&S haar veel procenten gaan geven -O-
pi_91270361
is toch berlachlijk dat de coaches tot in de finale inspraak hebben :/
pi_91273409
quote:
Dat valt toch wel mee? Ze zijn fan van haar, maar zeker ook van Pearl. Als ik geld zou moeten inzetten op wie het hoogste percentage krijgt van N&S ga ik voor Pearl.
pi_91273470
quote:
Dat dus :Y Ze gaat wel door, terwijl Pearl beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')