quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een hidden track komt op die single... een slaapliedje gezongen in dermate hoge tonen dat alleen zuigelingen het kunnen horen
Eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:43 schreef JooB65 het volgende:
Ik vond ze het helemaal nog niet zo slecht doen in die halve finale, en ik ben echt geen fan van haar....maar ja, ze had er natuurlijk al minstens drie rondes eerder uit gemoeten.
zal dat dan niet aan je tv liggen? Of koptelefoon... is maar net je het bekijkt natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Nu werd er dor Angela gezegd dat het unieke geluid van Jennifer op TV op de 1 of andere manier "slechter" of "minder mooi" doorkwam. Daar ben ik het wel mee eens. Eerlijk gezegd vond ik de zang van Jennifer, toen ik het vrijdag via mijn (12 jarige) TV hoorde nogal tegenvallen. Toen ik het terugluisterde via koptelefoon was het weer erg mooi.
Wat een grote bullshit en slap excuus zegquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Nu werd er dor Angela gezegd dat het unieke geluid van Jennifer op TV op de 1 of andere manier "slechter" of "minder mooi" doorkwam. Daar ben ik het wel mee eens. Eerlijk gezegd vond ik de zang van Jennifer, toen ik het vrijdag via mijn (12 jarige) TV hoorde nogal tegenvallen. Toen ik het terugluisterde via koptelefoon was het weer erg mooi.
Zei ze bij dat stukje niet dat álles (alle optredens) anders overkomt op een gewone buis dan in de studio?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Flounder het volgende:
Geloof het of niet, maar ik zat vrijdag zo voor mijn TV:"Ohhh, come on Jen, wat is dit nou? Je kan zoveel beter!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een grote bullshit en slap excuus zegHaar genre komt miss minder goed over omdat het gewoon minder mainstream is, maar verder is echt totale crap dat iets niet goed door zou komen via de TV (en dan wel via je koptelefoon?
)
beter als vrijdag kan ze niet hoor.... wel slechterquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef Flounder het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik zat vrijdag zo voor mijn TV:"Ohhh, come on Jen, wat is dit nou? Je kan zoveel beter!![]()
"
Toen ik het de volgende morgen terugluisterde via mn koptelefoon klonk het wel goed.
Weet jij misschien wat "autotune" betekent? Staat op mijn koptelefoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beter als vrijdag kan ze niet hoor.... wel slechter
Klopt, maar ja, dat gold evengoed voor de tegenstandster van Ben, en zelfs van Rayquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Maanvis het volgende:
Jennifer is zover gekomen omdat haar coaches haar unieke stemgeluid waarderen. Een zangeres als bijv. björk zou dezelfde moeilijkheden hebben.
Maar feit blijft dat het meiske tegn wie ze in de battle zong al verloren had voordat ze een noot gezongen had. Want Jennifer heeft een uniek geluid en dat andere meiske niet.
zo uniek is het niet, als ze dr zenuwen nou gewoon in bedwang had gehad dan had ze veel meer fans gehad, maar haar allereerste auditie heeft ze nooit meer kunnen overtreffenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef Maanvis het volgende:
Jennifer is zover gekomen omdat haar coaches haar unieke stemgeluid waarderen. Een zangeres als bijv. björk zou dezelfde moeilijkheden hebben.
Maar feit blijft dat het meiske tegn wie ze in de battle zong al verloren had voordat ze een noot gezongen had. Want Jennifer heeft een uniek geluid en dat andere meiske niet.
Het is inderdaad schandalig dat ze eruit ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:48 schreef Scorpie het volgende:
Je zal alleen maar veel van d`r horen bij een eventueel 'schandaal'.
Hmmm, ik weet niet wat ik daar nu van moet denken als Jennifer fan. Is het idd zo dat dit een afspraak was, dat de familie Ewbank meer uit Jennifer denkt te kunnen halen, of wil John gewoon niet met Jennifer aan de slag?quote:John de Mol gaat zich bekommeren om de beste 11 talenten van The Voice of Holland. Vertelt: "De HMH-groep, zeg maar. Bij hen gaan we kijken wat we voor hen verder kunnen betekenen. We gaan met alle finalisten zo goed als zeker een album maken. Met de anderen misschien een single. We proberen alle talenten onder te brengen bij bevriende platenmaatschappijen en managers. Ik wil niet dat The Voice of Holland voor de kandidaten als een nachtkaars uitgaat. De enige voor wie wij niet zorgen is Jennifer Ewbank. Dat was ook zo afgesproken. Zij is weer toevertrouwd aan de zorg van haar broer."
Wat snap je precies niet aan "afspraak"?quote:
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef UltraR het volgende:
Voor de winnaar ligt wel een contract klaar wat hij verplicht is te ondertekenen.
Staat in het contract dat ze allemaal moeten ondertekenen voordat ze liveshows in gaan, of tegenwoordig wellicht al voordat ze aan de audities deelnemen. Winnaar tekent het contract. Punt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.
Maar natuurlijk, het is idd gewoon heel slim in zee te gaan met je broer (halfbroer overigens) die je tijdens het hele VOH circus amper hebt gezien. Waarom zou je eigenlijk ook nog ff mee willen liften op de hype van VOH, het de grootste Nederlandse revelatie op TV sinds Big Brother 1.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet aan "afspraak"?
Jennifer wil graag zelf produceren. Ze is hier ook voor opgeleid. Haar broer is een hele goede tekstschrijver. De Mol zijn hulp heeft ze niet nodig.
Nou, ik neem aan dat ze idd gewoon vóór de liveshows of als ze auditie doen al tekenen dat alle footage tot in de eeuwigheid gebruikt mag worden en ze een exclusiviteitsdeal sluiten met RTL / de Mol, dat wát ze in de muziek gaan doen na VOH, eerst bij hem moeten aanbieden oidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:47 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is juridisch gewoon onmogelijk hoor.
Waarschijnlijk ligt het contract voor de winnaar al klaar en dien je dat ook te ondertekenen voor je aan The Voice begint.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:59 schreef Flounder het volgende:
Je kunt wel in een contract zetten dat als de kandidaat wint, hij een ander, toekomstig contract MOET tekenen, maar dat is niet rechtmatig. Jij bepaalt uiteindelijk zelf wat je tekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |