Ik verkoop hem voor 50 euroquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:57 schreef MeloD het volgende:
Damn, dr single is van youtube afgehaald..
Kan ik die ergens anders nog downloaden/kopen??
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Die single is gesponsord door het Dolfinarium?
Puur muzikaal gezien voor Ben en Pearl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie ben je nu in de finale?
meedoenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Flounder het volgende:
[..]
Puur muzikaal gezien voor Ben en Pearl.
Alleen, wat heeft die man een stomme singel zeg.
Ook de single van Pearl vind ik 13 in een dozijn.
Zullen wij meedoen in de volgende ronde van TVOH?![]()
Het is een ware sellebrutie, dan heb je datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:33 schreef UltraR het volgende:
Maar bij a line in a song van Jennifer kan dat helemaal niet. Dus wat is dan het probleem als hij op youtube staat?
Een... wat...?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een ware sellebrutie, dan heb je dat
Een ware celebrity, dus er mag niks online zonder haar toestemmingquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:38 schreef UltraR het volgende:
Als ik het google, krijg ik alleen een post van jou op FOK. Ik durf dus te denken dat het een niet bestaand woord is.
En je zit al sinds 2004 op Fokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:41 schreef UltraR het volgende:
My god, dat kunnen mn hersenen echt niet aan hoor.
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meedoenIk
Nee ik kan niet zingen.... hoewel... ik kan net zo vals zingen als Jennifer, zal ik de finale halen?
Want al die 3 miljoen kijkers kunnen natuurlijk minstens zo goed zingen als de finalistenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh, omdat je zoveel commentaar op Jennifer had steeds dacht ik dat je wel heel erg goed zou kunnen zingen.![]()
Ik zie dat je er wel erg goed uitziet, wellicht maak je dan toch wel een kans. Althans, volgens jou theorie dan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want al die 3 miljoen kijkers kunnen natuurlijk minstens zo goed zingen als de finalisten
Haphaphap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef UltraR het volgende:
Vind ik ook altijd zo'n onzin. Dat je geen kritiek zou mogen hebben als je het zelf niet beter kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |