jammer dat het zo isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:40 schreef Flounder het volgende:
Vertel maar lieverd, wat is er mis met de TT?
Waarom staan de slechte optredens niet in de OPquote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef Flounder het volgende:
Vervolg op Deel 4
[ afbeelding ]
Auditie
Met Nick
Halleluja
Ze overtreft zichzelf elke keer opnieuw.
ach ja dat gebeurd bij elke artiest, zelfs bij Madonnaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:12 schreef Re het volgende:
mja ze kan me weinig boeien, maar al die zooi die ze over haar heen krijgt getuigd nou ook niet van respect, het is zo lekker stoer he om mensen de grond in te trappen
Huh, zingen? Zo zou ik het écht niet willen noemen. Maar het verklaart misschien wel waarom er alleen een zacht gepiep uitkomt; is het pianospelen gewoon te intensief?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Jennifer speelt piano terwijl ze zingt wat ik erg kan waarderen. Weet je moeilijk dat is, zingen en piano spelen tegelijk?
Niks op aan te merken! Alleen ''Ze kan geweldig piano spelen'' en ''Ze heeft humor'' hoort er ook nog bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Die laatste slaat natuurlijk nergens op.![]()
Mag ik even aanvullen? Ja toch?![]()
- Ze kan prachtig zingen
- Ze heeft een hele mooie en unieke stem
- Ze heeft een heel aangenaam karakter. Zo is ze:
- Lief
- Sympathiek
- Bescheiden
- Stabiel en daardoor erg sterk
- Empatisch
- Niet gemaakt
Nou, jij dan...quote:
Mijn moeder vind haar ook talentvol.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alle fans zijn mensen met een piek.
Je moeder was vroeger je vader?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mijn moeder vind haar ook talentvol.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef robvg het volgende:
Ik ben fan van Jennifer, en realiseer me dat als ze door de halve finale komt, ik niet meer hoef te stemmen.
Waarom? Omdat dan de mensen die boos zijn over de kritiek op Jen dan voor mij stemmen.
.... wat....?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef robvg het volgende:
Ik ben fan van Jennifer, en realiseer me dat als ze door de halve finale komt, ik niet meer hoef te stemmen.
Waarom? Omdat dan de mensen die boos zijn over de kritiek op Jen dan voor mij stemmen.
Juist!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
De shit die ze bv. op Twitter e.d. over zich heen krijgt met mensen die d'r echt dood wensen of ziektes ofzo slaat natuurlijk nergens op. Verder mag je best kritiek hebben of het helemaal niks vinden natuurlijk
Dat pretendeert dat jij vindt dat Jennifer ook goede optredens heeft!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom staan de slechte optredens niet in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |