Weltrusten LB.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, cobra is mijn aflossing!
Ik zwaai af, goedenavond allemaal
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik las 'waar Cobra LadyBlack flost en erg wakker is'...
Ja, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Zal komen door die kleine 'a' tussen al die letters met een stok, denk ik...
Truste Diaan.quote:
Volgende week een bontkraagje met zonne-allergie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net wegmisbruikers zitten kijken. Wat zijn sommige mensen toch "vreemd" en dan zeg ik het heel netjes
zag ik ook. Verzin een kutsmoes en probeer weg te komen met een grote bekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgende week een bontkraagje met zonne-allergie.
want het zijn net augurken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarschuwing:
KOOP DIT PRODUCT NIET!
[ afbeelding ]
Minder lekker. Gewone augurken (van die kwarten) vind ik best wel lekker. Die kleintjes vind ik sowieso al minder maar nu zit er ook nog een bijsmaak aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want het zijn net augurken?
Snurkse.quote:
Yep, weer nachtdienst.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:50 schreef wyccie het volgende:
Ah, weer nachtdienst?
Ik in ieder geval wel. Koop dan gelukkig nooit dure dingen, altijd het cheapste.
Omdat ik merken onzin vind, en heel veel spul zo veel geld gewoon niet waard vind.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
Yep, weer nachtdienst.
De cheapste. Omdat je dan meer dingen kunt kopen?
Kijk. Dat is beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik merken onzin vind, en heel veel spul zo veel geld gewoon niet waard vind.
Dat vind ik ook van iPads.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:07 schreef Cobra4 het volgende:
Kijk. Dat is beter.Waarom inderdaad 300 euro uitgeven als iets van 60 euro ook voldoet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van iPads.![]()
Ik moet maar eens gaan slapen, want morgen moet ik gewoon weer werken.
Mijn dag-nachtritme is nog veel erger geworden in de vakantie.
Trusten.
Hoe zijn de reacties eigenlijk dat jij de nieuwe chef bent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:55 schreef lubje25 het volgende:
Yep, goeie avondVanaf 16:00 heeft het lekker door gelopen tot aan het eind
![]()
Lekkere eerste vrijdag!
Jij een goede film aan t kijken?
Goede reacties vooral. Ook gemengde gevoelens bij de mensen want Tea heeft 32 jaar de kroeg gehad. Ze vinden het jammer dat Tea stopt maar leuk dat ik(een bekende) het over neem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe zijn de reacties eigenlijk dat jij de nieuwe chef bent?
Ik zit wat papierwerk te doen met 3FM aan.
Voor jou zongen ze zeker "Hij geeft een rondje weg" ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Goede reacties vooral. Ook gemengde gevoelens bij de mensen want Tea heeft 32 jaar de kroeg gehad. Ze vinden het jammer dat Tea stopt maar leuk dat ik(een bekende) het over neem.
Tea heeft verschillende cadeaus gekregen en meerdere serenades. Tea bedankt! Tea bedankt! etc de melodie kan je er zelf bij bedenken.
Maar ook voor mij hebben ze al een paar keer gezongen
Ah, dan zijn ze tenminste van plan nog terug te komen.quote:
Nou, welkom weer in de wondere wereld van Dracula.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:19 schreef lubje25 het volgende:
Daar heeft het alle schijn van.![]()
Ik moet wel weer wennen aan dat nachtwerk![]()
Laatste 1 3/4 jaar was ik bijna altijd voor 00:00 klaar. Moet mijn ritme weer omgooien.
Ken het gelukkig al wel natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, welkom weer in de wondere wereld van Dracula.
En wat gaan nu jouw werktijden worden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ken het gelukkig al wel natuurlijkBen door mijn vrienden wel eens vleermuis genoemd. Paar jaar geleden toen ik nog elke nacht werkte.
Maar het is tenminste voor een goed doel.quote:
En ik maar wachten op de aflossing.quote:
Sorry had ook nog even wat andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik maar wachten op de aflossing.
Nou..... Ok.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry had ook nog even wat andere dingen te doen.
Pfff, dan wacht ik nog wel even.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog steeds trouwens. Ik moet nog brood maken voor Lennon.
Ik ben net thuis.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ben je nog aan het werk of alweer thuis?
What's new?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu weer op de radio een aardige discussie over de risico's van de brand van van de week.
Het begint voor mijn gevoel er weer op te lijken dat de overheid een enorme communicatieblunder aan het begaan is.
Jawel, al 2 uur, rondlummelend door het huis als een zombie.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, al 2 uur, rondlummelend door het huis als een zombie.
Had vannacht een nachtmerrie dat ik niet genoeg whiskyglazen in huis had voor de thuisproeverijen die ik ga doen (en ik heb zo'n 40 glazen in huis...). Waar je je al niet druk om maakt 's nachts...
Ik heb overigens nauwelijks bierglazen, hoop dat Nem die heeft en mee kan nemen...
Ga naar je dichtsbijzijnde marokkaanse buurvrouw, geef haar een pakkerd en voila, saffraan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verdorie, kom ik bij de AH, hebben ze geen saffraan
Wel verse lasagne bladeren kunnen vinden
Ook niet in van die buisjes bij het dure kruidenrek? Raar. Je kan altijd nog bij een Turkse winkel of toko terecht, die hebben dat vaak ook welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
verdorie, kom ik bij de AH, hebben ze geen saffraan
Wel verse lasagne bladeren kunnen vinden
Jeetje, schandalig. Wanneer is dit gebeurd eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Jij hebt toch wel een alibi?
Vrouw rijdt bewust over katjes heen
Een nog onbekende vrouwelijke dierenbeul heeft op een parkeerplaats in Enschede een doos met drie jonge katten uit de auto gezet. Daarna reed de vrouw er met de auto volgens getuigen bewust overheen.
Dat kostte uiteindelijk een van de dieren het leven, meldt de Tubantia. Het diertje was zo zwaar gewond dat een dierenarts de zeven weken oude poes moest laten inslapen.
De twee katjes die de brute dierenmishandeling wonderwel overleefden, werden naar het Dierenopvangcentrum Enschede gebracht en zijn vervolgens bij een pleeggezin in Enschede ondergebracht.
De verontwaardiging onder de medewerkers van het revalidatiecentrum Roessingh, waar het voorval op de parkeerplaats plaatsvond, en de Dierenopvang is groot. De politie hoopt dat getuigen zich zullen melden. Woordvoerder Sandra Tiethoff: "Dit is een moedwillig, strafbaar feit. Als we weten wie het is ondernemen we actie."
Dit is wel het whisky proefglas (Glencairn genaamd), niet zo'n tumbler waar je een bak ijs in moet mieteren...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet m'n favoriete glas, maar wel een mooi logo MM
Prima, krijg jij die glazen de 29e.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik voor proeven toch een voorkeur voor deze
[ afbeelding ]
en idd een tumbler is er niet echt geschikt voor
Geen idee, virussen zijn niet voorspelbaar qua verspreiding en incubatie-tijd e.d.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, loop je meer kans griep op te lopen als je op bezoek gaat bij iemand die het al een paar dagen heeft dan nu op dit moment in het normale personenverkeer nu griep zo in is?
Zie PMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, al 2 uur, rondlummelend door het huis als een zombie.
Had vannacht een nachtmerrie dat ik niet genoeg whiskyglazen in huis had voor de thuisproeverijen die ik ga doen (en ik heb zo'n 40 glazen in huis...). Waar je je al niet druk om maakt 's nachts...
Ik heb overigens nauwelijks bierglazen, hoop dat Nem die heeft en mee kan nemen...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, loop je meer kans griep op te lopen als je op bezoek gaat bij iemand die het al een paar dagen heeft dan nu op dit moment in het normale personenverkeer nu griep zo in is?
quote:Hoe besmettelijk is griep?
Het inademen van maar drie griepvirussen (griepdeeltjes) is al genoeg om besmet te raken. Iedereen kan dus zomaar griep krijgen, van jong tot oud. Als een vliegtuig met één grieppatiënt aan boord drie uur aan de grond staat met een kapot ventilatiesysteem, dan krijgt 72% van de passagiers in de daaropvolgende drie dagen griep.
quote:Hoe lang is een persoon besmettelijk?
Volwassenen zijn al besmettelijk een dag voordat de symptomen zich openbaren. Jonge kinderen kunnen het virus al bij zich dragen tot zes dagen voordat de symptomen zich openbaren. Al die tijd kunnen ze andere mensen aansteken. Volwassenen zijn nog tot vijf dagen na de eerste symptomen besmettelijk en kinderen kunnen nog eens vijf dagen langer besmettelijk zijn.
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bovenstaande glaasjes zijn ook prima voor bier
conclusie, maakt niet zo heel vel uit. Handen wassen enzo.quote:
heb er ook nog een stuk of 4quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...
Die wijnglazen doen het perfect hoor en die hoef je bij het bierproeven slechts te spoelen, niet volledig schoon te schrobbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...
Klopt best aardigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel een aardig kloppende persoonlijkheidstest
http://www.123test.com/personality-test/
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb er ook nog een stuk of 4
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die wijnglazen doen het perfect hoor en die hoef je bij het bierproeven slechts te spoelen, niet volledig schoon te schrobben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Ja primaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Een fiat 500quote:DEN HAAG - Ajaxvoetballer Demy de Zeeuw is afgelopen nacht thuis in zijn woning het slachtoffer van een inbraak geworden.
Via zijn twitteraccount meldt hij dat er bij hem sieraden, een laptop en zelfs een witte Fiat 500 zijn gestolen. Demy is er niet blij mee: 'Gewoon brutaal ingebroken in mijn huis! Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren, maar konden vluchten. Politie is nu naar ze op zoek!' (EBO)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Etcetera het volgende:
'gewoon brutaal ingebroken'. Ja, wat verwacht je dan, dat ze aanbellen en vragen of je zo goed wilt zijn om je spullen mee te geven?
Yep, net begonnen met de 2de nachtdienst. Bakkie, saffie, krantje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Beetje brak, verder primaHeb je weer nachtdienst?
Dan is het vast niet de zelfde Hellcats die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Hellcats te kijken. Cheerleaders en gedonder. Wel aardig
Ik heb het over de film uit eind jaren 50. Maar daar heb ik geen cheerleaders in gezien.quote:
Nee, dit keer niet.quote:
Zolang ik tevreden ben met mijn Fiatje is het een prima merkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een fiat 500
Als je dan toch een kleine auto wilt kopen voor je vriendin waar je net aan een krat bier in kan zetten, koop dan een aygo ipv zo'n overpriced overhyped fiat bakkie
Correct. Join the club Etcie.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Ik zie het vaker bij mensen die boos/ opgewonden zijn dat ze dat verschijnsel vertonen
Niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet noemenswaardig ergens last van
TOT IK BEGRIJP WAT #*#*%*#&@* IS!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
NEE #*#*%*#&@* HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN %(%*$**%((#
Dan moet er wel: "Lieve C4" staan.quote:
Dank je.quote:
quote:dennisvdgeest dennis van der geest
"@erikvanroekel: Zal ik @kimfeenstra en @dennisvdgeest volgen op Twitter? Ze staan bij Who to Follow.." Ja natuurlijk! Die zijn vet tof!
6 hours ago
quote:MadMaster666 MadMaster @
@dennisvdgeest Jij bent net iets vetter tof dan gratenpakhuis @kimfeenstra...
6 hours ago
quote:@kimfeenstra Kim Feenstra
@MadMaster666 weer een pipo met een grote bek! Typisch een opmerking voor mensen met een laag zelfbeeld! #leefjeeigenleven
4 hours ago
quote:@MadMaster666 MadMaster
@kimfeenstra Als je voortaan de context even checkt voordat je begint te blaffen, dan scheelt je dat een opgefokte reactie... #pipo?
2 hours ago
quote:@kimfeenstra Kim Feenstra
@MadMaster666 Context?? Jij voelt je toch geroepen om ergens op te reageren? Blaffen? De enige die een muilkorf om zou moeten ben jij!
2 hours ago
Tip van de dag:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal het woord 'context' maar niet begrijpen...
Hoewel ik het wel grappig vind, vind ik dat ze wel een beetje een punt heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef MadMaster het volgende:
ITwitter:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar is het punt van Twitter ook niet een beetje dat op anderen reageertquote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel grappig vind, vind ik dat ze wel een beetje een punt heeft
Nou, MM noemt haar een gratenpakhuis. De context maakt natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar is het punt van Twitter ook niet een beetje dat op anderen reageert
Hoeveel uien snij jij in een half uur?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een half uur uien staan snijden. Ben er helemaal emotioneel van
Als ik had gezegd 'twijgje' of 'spriet' had het wel gekund?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, MM noemt haar een gratenpakhuis. De context maakt natuurlijk niet uit.
Ze hoeft het ook niet te waarderen, dat was nou ook de bedoeling van mijn bericht niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
MM, ik snap eigenlijk niet hoe ze jouw opmerking in die context dan wel zou moeten waarderen?
Dat moet je maar aan haar vragen maar spriet of twijgje komt een stuk minder grof over dan gratenpakhuisquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik had gezegd 'twijgje' of 'spriet' had het wel gekund?
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat ik vooral grappig vind, is dat een 'celeb' als zij zich zo laat gaan.
Ik denk juist dat het komt *omdat* ze een celeb is. Ze krijgt natuurlijk een enorme bak stront over haar heen. Nu heeft ze het daar vaak ook wel zelf naar gemaaktquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hoeft het ook niet te waarderen, dat was nou ook de bedoeling van mijn bericht niet...
Maar wat ik vooral grappig vind, is dat een 'celeb' als zij zich zo laat gaan.
Waar gaat het nou helemaal om?
Raar he, dat dan iedere scheet die je laat voorpagina nieuws is?
Denk dat ik d'r morgen weer een berichtje stuur of zo...
Bij Twitter kan je een account aanmaken en vanaf dat moment kan je alles wat je hart hebt in 140 leestekens per keer de wereld inslingeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft natuurlijk ook wel een redelijk opvliegend en impulsief karakter, denk ik.
Ik snap nog steeds niet hoe Twitter precies werkt. Gaat dan elke keer als je een Tweet-bericht binnenkrijgt je telefoon af of staat dit alleen op eenTwitter-webpagina?
En bij wie komen al die berichten dan te staan?
Ik voel me zo'n fossiel.
www.mytweets.nlquote:13:56:33 kimfeenstra: @MadMaster666 Context?? Jij voelt je toch geroepen om ... (Kim Feenstra) [147 b] - 19 views
Bijna!quote:
Nee, Kim Feenstra zag mijn bericht omdat ik haar accountnaam gebruikte.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna!
Kim Feenstra zag jouw bericht op de site van Dennis van der Geest omdat haar accountnaam erbij staat en zij reageert terug op jouw eigen pagina of haar eigen pagina?
Geef me anders een link van de pagina waar dit op staat?
Ik zal voortaan dan niet meer retweeten, maar Rectaal Toucheren...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef wyccie het volgende:
Ben er ook achtergekomen dat de afkorting RT voor retweet staat (toch?), maar voor mij heeft het een hele andere betekenis, namelijk rectaal toucher.
Leuke achtergrond.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn tweets (k*t woord, gebruik het normaal nooit...) kan je hier vinden. Die van Kim Feenstra hier: http://twitter.com/kimfeenstra
Ik doe dat niet openbaar, alleen zij en Dennis v/d Geest konden dat in principe lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Kim Feenstra heeft een onnodig grote bek, maar ook ik snap niet waarom je je geroepen voelt om haar openbaar te beledigen
Door allereerst het programaatje Winrar op je PC te installeren en daarna te dubbelklikken op het bestand met de extensie .rar. De overige bestandjes worden dan gevonden en gezamenlijk uitgepakt op de aangegeven locatie.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb weer een fossielenvraag.![]()
Als ik iets heb gedownload dat in 3 pakketjes is gezipt (WinRAR), hoe moet ik dat dan uitpakken zodat alles weer 1 geheel wordt (of zodat ik het programma kan opstarten)?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken Dennis vd Geest niet, maar blijkbaar is hij nogal dik?
Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat zij zich beledigd zou voelen.quote:Dan vind ik het nog steeds twee flauwe grapjes.... en je weet dat zij die tweet ook gaat lezen en natuurlijk is dat niet leuk voor haar. Zij weet immers niet hoe jij dat bedoelt. Intonatie komt niet over, als die het al beter zou maken.
Dennis vd Geest is alleen slimmer door niet op zoiets in te gaan
Eet ze...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan hutspot maken
Eetze allemaal zo
Ik heb mezelf zojuist getrakteerd op groentesoep, aardappelpartjes uit de oven en boerenkool met rookworst.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan hutspot maken
Eetze allemaal zo
Ik ga straks pekingeend eten, mijn 9e diersoort van het jaar 2011quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zojuist getrakteerd op groentesoep, aardappelpartjes uit de oven en boerenkool met rookworst.
In tijden niet meer zo 'Hollands' gegeten. Hoewel het dan eigenlijk een stamppot had moeten zijn en een kuiltje voor jushad moeten hebben.
Er was ooit een vent die als doelstelling had ieder diersoort op deze aarde een keer te eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga straks pekingeend eten, mijn 9e diersoort van het jaar 2011
Hoeveel wou je er ook alweer doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor de 20. Een paar vrienden doen ook mee, de eerste heeft het afgelopen donderdag al gehaald, een andere staat op 14 en ik weet niet op hoeveel de derde staat, maar die heeft er geloof ik ook al 10 gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoeveel wou je er ook alweer doen?
Wat is dan de aangegeven locatie? Ik heb niks mogen kiezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Door allereerst het programaatje Winrar op je PC te installeren en daarna te dubbelklikken op het bestand met de extensie .rar. De overige bestandjes worden dan gevonden en gezamenlijk uitgepakt op de aangegeven locatie.
Cool, wat zijn die andere 8?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat geef je zelf aan in de adresbalk van Winrar.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dan de aangegeven locatie? Ik heb niks mogen kiezen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor de 20. Een paar vrienden doen ook mee, de eerste heeft het afgelopen donderdag al gehaald, een andere staat op 14 en ik weet niet op hoeveel de derde staat, maar die heeft er geloof ik ook al 10 gehad
Neem drie verschillende merken frikandel en je hebt alvast paard, kip, koe, kalkoen en varken gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
Paard, varken, koe, eend, konijn, geit, lam, vis, kangoeroe, struisvogel, kip.....waarvan ik kan bedenken dat ik het hier zou kunnen eten. Ik kom niet eens aan de 20.
Kwal, bok(keballen), slak, duif, haas, kwartel, fazant, zwijn, nog een stuk of wat wild/pluimvee, aligator, krekels/sprinkhanen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
Paard, varken, koe, eend, konijn, geit, lam, vis, kangoeroe, struisvogel, kip.....waarvan ik kan bedenken dat ik het hier zou kunnen eten. Ik kom niet eens aan de 20.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neem drie verschillende merken frikandel en je hebt alvast paard, kip, koe, kalkoen en varken gehad.
Heb ze allemaal gehad en dan vergeet ik de meelwormen, de springbok en ongetwijfeld diverse andere dieren nog.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef wyccie het volgende:
Hmm, niet bepaald diersoorten waar ik op zit te wachten.
psst,quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
Het ging toch over het eten van verschillende diersoorten... niet over vleessoortenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan laat je vis onder vlees vallen, dat doet niet iedereen
Vegetariërs die wel vis eten bijvoorbeeld. Vissen hebben ook gevoelens, hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan laat je vis onder vlees vallen, dat doet niet iedereen
Dank je. Ik kan met dat andere pakket eindelijk het spel installeren, nu hopen dat ie het ook doet.quote:wyccie, succesKan soms even duren voor je hebt wat je wilt hebben
ik ben ook geen fan van die usenet dingen
Oh jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het ging toch over het eten van verschillende diersoorten... niet over vleessoorten
Tot nu toe wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was het tot nu toe allemaal lekker?
20 is volgens mij ook niet een aantal waar je zonder er op te letten niet aan komt. Misschien nu alleen iets sneller.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Paardenrookvlees vond ik ook wel lekker, maar die komt niet standaard in mijn broodbelegassortiment. Ik heb nu gehad: koe, varken, tonijn, kip, zalm, paard, lam, koolvis en eend. Voorlopig heb ik dus nog genoeg keus
Ik weet niet of ik anders op de 20 zou komen of niet. En als blijkt dat 20 wel heel makkelijk is (bijvoorbeeld als ik dat voor eind deze maand of volgende maand al heb gehaald) is dat aantal natuurlijk altijd nog naar boven bij te stellenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
20 is volgens mij ook niet een aantal waar je zonder er op te letten niet aan komt. Misschien nu alleen iets sneller.
Als je geen vis eet heb je alleen wel een probleem denk ik.
Ik ben niet echt een vis liefhebber, maar dikke kans dat ik dit jaar zeker de volgende soorten wel ga eten:
pangasius, tilapia, sardine, zalm, tonijn, garnaal, krab, mossel (stiekem schaaldier), paling, haring, koolvis, makreel, witvis (surimi), inktvis...
nee, voor een hoofdgerecht had ik kleine uien nodig, als je dan een kleine halve kilo moet schillen dan ben je wel even bezigquote:Hoeveel uien snij jij in een half uur?
Voorgerecht: uiensoep. Hoofdgerecht: uienstamppot met een puree van uien en uienjus. Nagerecht: uiensorbet.
Cheat device. Ik weet niet 100% zeker of de power base en 32X zo aangesloten kunnen worden, maar voor de rest hoort deze setup te werken en kan je zo spellen spelenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
De GameGenie..was dat nou een cheatding of kon je dan cartridges erin stoppen die meerdere games bevatten?
Waarom moesten het per se kleine zijn en niet grotere in kleine stukjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, voor een hoofdgerecht had ik kleine uien nodig, als je dan een kleine halve kilo moet schillen dan ben je wel even bezig
Waarschijnlijk vanwege de looks, gok ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom moesten het per se kleine zijn en niet grotere in kleine stukjes?
Heb hem net even om gedaan, verschrikkelijk, er zitten ook nog glimmers in.quote:
Ik heb alleen maar zilver, goud vind ik niet mooi...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zilver schijnt een goed beleggingsobject te zijn op het moment
Worden we allemaal een beetje sentimenteel of zoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
grappig, een oude kennis van me poste vandaag ook die Donkey Kong op haar Facebook
Weltrusten.quote:
Ja hoor. Lekker gewerkt. Morgen en woensdag lekker vrij.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:06 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed hier? Weekend weer overleefd?
Ik zal vragen of ze wat lichte muziek willen spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, doe maar pils. Niet te zwaar op de vroege morgen.
Mogguh Etcie.quote:
Bij voetbal heb je de Teletoeters.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef lubje25 het volgende:
De "huisband" van het Thialfstadion, altijd bij het schaatsen aan het blazen. Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote schaatstoernooien in andere landen worden uitgenodigd.
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij voetbal heb je de Teletoeters.
Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote voetbaltoernooien van de tribune worden verjaagd.
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebben
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Afrikanenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Hoi LB.quote:
Een hoop van z'n kameraden hebben het korter volgehouden...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
quote:
Die zag ik aankomenquote:
Want jij zit naast red?quote:
Hoi Tinuviel!quote:
quote:
Ik zag in MyAt dat Tinuviel gepost zou hebben, maar die komt hier zo zelden dat ik al dacht dat Red het zou zijnquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Dat moet wel, anders kon IARL niet misgrijpen qua account..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Klopt allebei...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie net 'de jeugd van tegenwoordig' langs komen op nederland 2.
Altijd gedacht dat die in het Nederlands zongen, maar ik verstond er echt geen woord van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |