quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Ja primaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Een fiat 500quote:DEN HAAG - Ajaxvoetballer Demy de Zeeuw is afgelopen nacht thuis in zijn woning het slachtoffer van een inbraak geworden.
Via zijn twitteraccount meldt hij dat er bij hem sieraden, een laptop en zelfs een witte Fiat 500 zijn gestolen. Demy is er niet blij mee: 'Gewoon brutaal ingebroken in mijn huis! Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren, maar konden vluchten. Politie is nu naar ze op zoek!' (EBO)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Etcetera het volgende:
'gewoon brutaal ingebroken'. Ja, wat verwacht je dan, dat ze aanbellen en vragen of je zo goed wilt zijn om je spullen mee te geven?
Yep, net begonnen met de 2de nachtdienst. Bakkie, saffie, krantje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Beetje brak, verder primaHeb je weer nachtdienst?
Dan is het vast niet de zelfde Hellcats die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Hellcats te kijken. Cheerleaders en gedonder. Wel aardig
Ik heb het over de film uit eind jaren 50. Maar daar heb ik geen cheerleaders in gezien.quote:
Nee, dit keer niet.quote:
Zolang ik tevreden ben met mijn Fiatje is het een prima merkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een fiat 500
Als je dan toch een kleine auto wilt kopen voor je vriendin waar je net aan een krat bier in kan zetten, koop dan een aygo ipv zo'n overpriced overhyped fiat bakkie
Correct. Join the club Etcie.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Ik zie het vaker bij mensen die boos/ opgewonden zijn dat ze dat verschijnsel vertonen
Niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet noemenswaardig ergens last van
TOT IK BEGRIJP WAT #*#*%*#&@* IS!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
NEE #*#*%*#&@* HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN %(%*$**%((#
Dan moet er wel: "Lieve C4" staan.quote:
Dank je.quote:
quote:dennisvdgeest dennis van der geest
"@erikvanroekel: Zal ik @kimfeenstra en @dennisvdgeest volgen op Twitter? Ze staan bij Who to Follow.." Ja natuurlijk! Die zijn vet tof!
6 hours ago
quote:MadMaster666 MadMaster @
@dennisvdgeest Jij bent net iets vetter tof dan gratenpakhuis @kimfeenstra...
6 hours ago
quote:@kimfeenstra Kim Feenstra
@MadMaster666 weer een pipo met een grote bek! Typisch een opmerking voor mensen met een laag zelfbeeld! #leefjeeigenleven
4 hours ago
quote:@MadMaster666 MadMaster
@kimfeenstra Als je voortaan de context even checkt voordat je begint te blaffen, dan scheelt je dat een opgefokte reactie... #pipo?
2 hours ago
quote:@kimfeenstra Kim Feenstra
@MadMaster666 Context?? Jij voelt je toch geroepen om ergens op te reageren? Blaffen? De enige die een muilkorf om zou moeten ben jij!
2 hours ago
Tip van de dag:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal het woord 'context' maar niet begrijpen...
Hoewel ik het wel grappig vind, vind ik dat ze wel een beetje een punt heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef MadMaster het volgende:
ITwitter:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Maar is het punt van Twitter ook niet een beetje dat op anderen reageertquote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel grappig vind, vind ik dat ze wel een beetje een punt heeft
Nou, MM noemt haar een gratenpakhuis. De context maakt natuurlijk niet uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar is het punt van Twitter ook niet een beetje dat op anderen reageert
Hoeveel uien snij jij in een half uur?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een half uur uien staan snijden. Ben er helemaal emotioneel van
Als ik had gezegd 'twijgje' of 'spriet' had het wel gekund?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, MM noemt haar een gratenpakhuis. De context maakt natuurlijk niet uit.
Ze hoeft het ook niet te waarderen, dat was nou ook de bedoeling van mijn bericht niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef wyccie het volgende:
MM, ik snap eigenlijk niet hoe ze jouw opmerking in die context dan wel zou moeten waarderen?
Dat moet je maar aan haar vragen maar spriet of twijgje komt een stuk minder grof over dan gratenpakhuisquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik had gezegd 'twijgje' of 'spriet' had het wel gekund?
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat ik vooral grappig vind, is dat een 'celeb' als zij zich zo laat gaan.
Ik denk juist dat het komt *omdat* ze een celeb is. Ze krijgt natuurlijk een enorme bak stront over haar heen. Nu heeft ze het daar vaak ook wel zelf naar gemaaktquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hoeft het ook niet te waarderen, dat was nou ook de bedoeling van mijn bericht niet...
Maar wat ik vooral grappig vind, is dat een 'celeb' als zij zich zo laat gaan.
Waar gaat het nou helemaal om?
Raar he, dat dan iedere scheet die je laat voorpagina nieuws is?
Denk dat ik d'r morgen weer een berichtje stuur of zo...
Bij Twitter kan je een account aanmaken en vanaf dat moment kan je alles wat je hart hebt in 140 leestekens per keer de wereld inslingeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft natuurlijk ook wel een redelijk opvliegend en impulsief karakter, denk ik.
Ik snap nog steeds niet hoe Twitter precies werkt. Gaat dan elke keer als je een Tweet-bericht binnenkrijgt je telefoon af of staat dit alleen op eenTwitter-webpagina?
En bij wie komen al die berichten dan te staan?
Ik voel me zo'n fossiel.
www.mytweets.nlquote:13:56:33 kimfeenstra: @MadMaster666 Context?? Jij voelt je toch geroepen om ... (Kim Feenstra) [147 b] - 19 views
Bijna!quote:
Nee, Kim Feenstra zag mijn bericht omdat ik haar accountnaam gebruikte.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna!
Kim Feenstra zag jouw bericht op de site van Dennis van der Geest omdat haar accountnaam erbij staat en zij reageert terug op jouw eigen pagina of haar eigen pagina?
Geef me anders een link van de pagina waar dit op staat?
Ik zal voortaan dan niet meer retweeten, maar Rectaal Toucheren...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef wyccie het volgende:
Ben er ook achtergekomen dat de afkorting RT voor retweet staat (toch?), maar voor mij heeft het een hele andere betekenis, namelijk rectaal toucher.
Leuke achtergrond.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn tweets (k*t woord, gebruik het normaal nooit...) kan je hier vinden. Die van Kim Feenstra hier: http://twitter.com/kimfeenstra
Ik doe dat niet openbaar, alleen zij en Dennis v/d Geest konden dat in principe lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Kim Feenstra heeft een onnodig grote bek, maar ook ik snap niet waarom je je geroepen voelt om haar openbaar te beledigen
Door allereerst het programaatje Winrar op je PC te installeren en daarna te dubbelklikken op het bestand met de extensie .rar. De overige bestandjes worden dan gevonden en gezamenlijk uitgepakt op de aangegeven locatie.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb weer een fossielenvraag.![]()
Als ik iets heb gedownload dat in 3 pakketjes is gezipt (WinRAR), hoe moet ik dat dan uitpakken zodat alles weer 1 geheel wordt (of zodat ik het programma kan opstarten)?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken Dennis vd Geest niet, maar blijkbaar is hij nogal dik?
Ik heb er geen moment bij stil gestaan dat zij zich beledigd zou voelen.quote:Dan vind ik het nog steeds twee flauwe grapjes.... en je weet dat zij die tweet ook gaat lezen en natuurlijk is dat niet leuk voor haar. Zij weet immers niet hoe jij dat bedoelt. Intonatie komt niet over, als die het al beter zou maken.
Dennis vd Geest is alleen slimmer door niet op zoiets in te gaan
Eet ze...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan hutspot maken
Eetze allemaal zo
Ik heb mezelf zojuist getrakteerd op groentesoep, aardappelpartjes uit de oven en boerenkool met rookworst.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wij gaan hutspot maken
Eetze allemaal zo
Ik ga straks pekingeend eten, mijn 9e diersoort van het jaar 2011quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zojuist getrakteerd op groentesoep, aardappelpartjes uit de oven en boerenkool met rookworst.
In tijden niet meer zo 'Hollands' gegeten. Hoewel het dan eigenlijk een stamppot had moeten zijn en een kuiltje voor jushad moeten hebben.
Er was ooit een vent die als doelstelling had ieder diersoort op deze aarde een keer te eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga straks pekingeend eten, mijn 9e diersoort van het jaar 2011
Hoeveel wou je er ook alweer doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor de 20. Een paar vrienden doen ook mee, de eerste heeft het afgelopen donderdag al gehaald, een andere staat op 14 en ik weet niet op hoeveel de derde staat, maar die heeft er geloof ik ook al 10 gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoeveel wou je er ook alweer doen?
Wat is dan de aangegeven locatie? Ik heb niks mogen kiezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Door allereerst het programaatje Winrar op je PC te installeren en daarna te dubbelklikken op het bestand met de extensie .rar. De overige bestandjes worden dan gevonden en gezamenlijk uitgepakt op de aangegeven locatie.
Cool, wat zijn die andere 8?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat geef je zelf aan in de adresbalk van Winrar.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is dan de aangegeven locatie? Ik heb niks mogen kiezen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga voor de 20. Een paar vrienden doen ook mee, de eerste heeft het afgelopen donderdag al gehaald, een andere staat op 14 en ik weet niet op hoeveel de derde staat, maar die heeft er geloof ik ook al 10 gehad
Neem drie verschillende merken frikandel en je hebt alvast paard, kip, koe, kalkoen en varken gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
Paard, varken, koe, eend, konijn, geit, lam, vis, kangoeroe, struisvogel, kip.....waarvan ik kan bedenken dat ik het hier zou kunnen eten. Ik kom niet eens aan de 20.
Kwal, bok(keballen), slak, duif, haas, kwartel, fazant, zwijn, nog een stuk of wat wild/pluimvee, aligator, krekels/sprinkhanen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
Paard, varken, koe, eend, konijn, geit, lam, vis, kangoeroe, struisvogel, kip.....waarvan ik kan bedenken dat ik het hier zou kunnen eten. Ik kom niet eens aan de 20.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neem drie verschillende merken frikandel en je hebt alvast paard, kip, koe, kalkoen en varken gehad.
Heb ze allemaal gehad en dan vergeet ik de meelwormen, de springbok en ongetwijfeld diverse andere dieren nog.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef wyccie het volgende:
Hmm, niet bepaald diersoorten waar ik op zit te wachten.
psst,quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef wyccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |