Jeetje, schandalig. Wanneer is dit gebeurd eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan? Jij hebt toch wel een alibi?
Vrouw rijdt bewust over katjes heen
Een nog onbekende vrouwelijke dierenbeul heeft op een parkeerplaats in Enschede een doos met drie jonge katten uit de auto gezet. Daarna reed de vrouw er met de auto volgens getuigen bewust overheen.
Dat kostte uiteindelijk een van de dieren het leven, meldt de Tubantia. Het diertje was zo zwaar gewond dat een dierenarts de zeven weken oude poes moest laten inslapen.
De twee katjes die de brute dierenmishandeling wonderwel overleefden, werden naar het Dierenopvangcentrum Enschede gebracht en zijn vervolgens bij een pleeggezin in Enschede ondergebracht.
De verontwaardiging onder de medewerkers van het revalidatiecentrum Roessingh, waar het voorval op de parkeerplaats plaatsvond, en de Dierenopvang is groot. De politie hoopt dat getuigen zich zullen melden. Woordvoerder Sandra Tiethoff: "Dit is een moedwillig, strafbaar feit. Als we weten wie het is ondernemen we actie."
Dit is wel het whisky proefglas (Glencairn genaamd), niet zo'n tumbler waar je een bak ijs in moet mieteren...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet m'n favoriete glas, maar wel een mooi logo MM
Prima, krijg jij die glazen de 29e.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik voor proeven toch een voorkeur voor deze
[ afbeelding ]
en idd een tumbler is er niet echt geschikt voor
Geen idee, virussen zijn niet voorspelbaar qua verspreiding en incubatie-tijd e.d.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, loop je meer kans griep op te lopen als je op bezoek gaat bij iemand die het al een paar dagen heeft dan nu op dit moment in het normale personenverkeer nu griep zo in is?
Zie PMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, al 2 uur, rondlummelend door het huis als een zombie.
Had vannacht een nachtmerrie dat ik niet genoeg whiskyglazen in huis had voor de thuisproeverijen die ik ga doen (en ik heb zo'n 40 glazen in huis...). Waar je je al niet druk om maakt 's nachts...
Ik heb overigens nauwelijks bierglazen, hoop dat Nem die heeft en mee kan nemen...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, loop je meer kans griep op te lopen als je op bezoek gaat bij iemand die het al een paar dagen heeft dan nu op dit moment in het normale personenverkeer nu griep zo in is?
quote:Hoe besmettelijk is griep?
Het inademen van maar drie griepvirussen (griepdeeltjes) is al genoeg om besmet te raken. Iedereen kan dus zomaar griep krijgen, van jong tot oud. Als een vliegtuig met één grieppatiënt aan boord drie uur aan de grond staat met een kapot ventilatiesysteem, dan krijgt 72% van de passagiers in de daaropvolgende drie dagen griep.
quote:Hoe lang is een persoon besmettelijk?
Volwassenen zijn al besmettelijk een dag voordat de symptomen zich openbaren. Jonge kinderen kunnen het virus al bij zich dragen tot zes dagen voordat de symptomen zich openbaren. Al die tijd kunnen ze andere mensen aansteken. Volwassenen zijn nog tot vijf dagen na de eerste symptomen besmettelijk en kinderen kunnen nog eens vijf dagen langer besmettelijk zijn.
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bovenstaande glaasjes zijn ook prima voor bier
conclusie, maakt niet zo heel vel uit. Handen wassen enzo.quote:
heb er ook nog een stuk of 4quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...
Die wijnglazen doen het perfect hoor en die hoef je bij het bierproeven slechts te spoelen, niet volledig schoon te schrobbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er daar zo'n 30 van (met (voor Jojo) en zonder voet), maar dan wordt het wel afwassen geblazen tussendoor...
Klopt best aardigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel een aardig kloppende persoonlijkheidstest
http://www.123test.com/personality-test/
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb er ook nog een stuk of 4
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die wijnglazen doen het perfect hoor en die hoef je bij het bierproeven slechts te spoelen, niet volledig schoon te schrobben
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Ja primaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, als ik wil kan ik er zelfs 400 lenen van de whisky club....
[..]
Geregeld dus, als je de wijnglazen bedoeld die ik per PM heb laten zien...
Een fiat 500quote:DEN HAAG - Ajaxvoetballer Demy de Zeeuw is afgelopen nacht thuis in zijn woning het slachtoffer van een inbraak geworden.
Via zijn twitteraccount meldt hij dat er bij hem sieraden, een laptop en zelfs een witte Fiat 500 zijn gestolen. Demy is er niet blij mee: 'Gewoon brutaal ingebroken in mijn huis! Inbrekers zijn wel gezien en gesnapt door verschillende buren, maar konden vluchten. Politie is nu naar ze op zoek!' (EBO)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Etcetera het volgende:
'gewoon brutaal ingebroken'. Ja, wat verwacht je dan, dat ze aanbellen en vragen of je zo goed wilt zijn om je spullen mee te geven?
Yep, net begonnen met de 2de nachtdienst. Bakkie, saffie, krantje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Etcetera het volgende:
Beetje brak, verder primaHeb je weer nachtdienst?
Dan is het vast niet de zelfde Hellcats die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit Hellcats te kijken. Cheerleaders en gedonder. Wel aardig
Ik heb het over de film uit eind jaren 50. Maar daar heb ik geen cheerleaders in gezien.quote:
Nee, dit keer niet.quote:
Zolang ik tevreden ben met mijn Fiatje is het een prima merkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een fiat 500
Als je dan toch een kleine auto wilt kopen voor je vriendin waar je net aan een krat bier in kan zetten, koop dan een aygo ipv zo'n overpriced overhyped fiat bakkie
Correct. Join the club Etcie.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol
Ik zie het vaker bij mensen die boos/ opgewonden zijn dat ze dat verschijnsel vertonen
Niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet noemenswaardig ergens last van
TOT IK BEGRIJP WAT #*#*%*#&@* IS!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
NEE #*#*%*#&@* HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN %(%*$**%((#
Dan moet er wel: "Lieve C4" staan.quote:
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |