Ik zal vragen of ze wat lichte muziek willen spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, doe maar pils. Niet te zwaar op de vroege morgen.
Mogguh Etcie.quote:
Bij voetbal heb je de Teletoeters.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef lubje25 het volgende:
De "huisband" van het Thialfstadion, altijd bij het schaatsen aan het blazen. Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote schaatstoernooien in andere landen worden uitgenodigd.
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij voetbal heb je de Teletoeters.
Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote voetbaltoernooien van de tribune worden verjaagd.
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebben
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Afrikanenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Hoi LB.quote:
Een hoop van z'n kameraden hebben het korter volgehouden...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
quote:
Die zag ik aankomenquote:
Want jij zit naast red?quote:
Hoi Tinuviel!quote:
quote:
Ik zag in MyAt dat Tinuviel gepost zou hebben, maar die komt hier zo zelden dat ik al dacht dat Red het zou zijnquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Dat moet wel, anders kon IARL niet misgrijpen qua account..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Klopt allebei...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie net 'de jeugd van tegenwoordig' langs komen op nederland 2.
Altijd gedacht dat die in het Nederlands zongen, maar ik verstond er echt geen woord van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |