Het ging toch over het eten van verschillende diersoorten... niet over vleessoortenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan laat je vis onder vlees vallen, dat doet niet iedereen
Vegetariërs die wel vis eten bijvoorbeeld. Vissen hebben ook gevoelens, hoor!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Maar dan laat je vis onder vlees vallen, dat doet niet iedereen
Dank je. Ik kan met dat andere pakket eindelijk het spel installeren, nu hopen dat ie het ook doet.quote:wyccie, succesKan soms even duren voor je hebt wat je wilt hebben
ik ben ook geen fan van die usenet dingen
Oh jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het ging toch over het eten van verschillende diersoorten... niet over vleessoorten
Tot nu toe wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was het tot nu toe allemaal lekker?
20 is volgens mij ook niet een aantal waar je zonder er op te letten niet aan komt. Misschien nu alleen iets sneller.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. Paardenrookvlees vond ik ook wel lekker, maar die komt niet standaard in mijn broodbelegassortiment. Ik heb nu gehad: koe, varken, tonijn, kip, zalm, paard, lam, koolvis en eend. Voorlopig heb ik dus nog genoeg keus
Ik weet niet of ik anders op de 20 zou komen of niet. En als blijkt dat 20 wel heel makkelijk is (bijvoorbeeld als ik dat voor eind deze maand of volgende maand al heb gehaald) is dat aantal natuurlijk altijd nog naar boven bij te stellenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
20 is volgens mij ook niet een aantal waar je zonder er op te letten niet aan komt. Misschien nu alleen iets sneller.
Als je geen vis eet heb je alleen wel een probleem denk ik.
Ik ben niet echt een vis liefhebber, maar dikke kans dat ik dit jaar zeker de volgende soorten wel ga eten:
pangasius, tilapia, sardine, zalm, tonijn, garnaal, krab, mossel (stiekem schaaldier), paling, haring, koolvis, makreel, witvis (surimi), inktvis...
nee, voor een hoofdgerecht had ik kleine uien nodig, als je dan een kleine halve kilo moet schillen dan ben je wel even bezigquote:Hoeveel uien snij jij in een half uur?
Voorgerecht: uiensoep. Hoofdgerecht: uienstamppot met een puree van uien en uienjus. Nagerecht: uiensorbet.
Cheat device. Ik weet niet 100% zeker of de power base en 32X zo aangesloten kunnen worden, maar voor de rest hoort deze setup te werken en kan je zo spellen spelenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
De GameGenie..was dat nou een cheatding of kon je dan cartridges erin stoppen die meerdere games bevatten?
Waarom moesten het per se kleine zijn en niet grotere in kleine stukjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, voor een hoofdgerecht had ik kleine uien nodig, als je dan een kleine halve kilo moet schillen dan ben je wel even bezig
Waarschijnlijk vanwege de looks, gok ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom moesten het per se kleine zijn en niet grotere in kleine stukjes?
Heb hem net even om gedaan, verschrikkelijk, er zitten ook nog glimmers in.quote:
Ik heb alleen maar zilver, goud vind ik niet mooi...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zilver schijnt een goed beleggingsobject te zijn op het moment
Worden we allemaal een beetje sentimenteel of zoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
grappig, een oude kennis van me poste vandaag ook die Donkey Kong op haar Facebook
Weltrusten.quote:
Ja hoor. Lekker gewerkt. Morgen en woensdag lekker vrij.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:06 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed hier? Weekend weer overleefd?
Ik zal vragen of ze wat lichte muziek willen spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, doe maar pils. Niet te zwaar op de vroege morgen.
Mogguh Etcie.quote:
Bij voetbal heb je de Teletoeters.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef lubje25 het volgende:
De "huisband" van het Thialfstadion, altijd bij het schaatsen aan het blazen. Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote schaatstoernooien in andere landen worden uitgenodigd.
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij voetbal heb je de Teletoeters.
Zo sfeerverhogend dat ze inmiddels bij veel grote voetbaltoernooien van de tribune worden verjaagd.
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
logisch lijkt me, past beter bij schaatsen. Tussen de ritten door. Tijdens een voetbal wedstrijd moet je dat getoeter niet hebben
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Afrikanenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Zuid Afrika dachten ze daar heel anders over, afgelopen jaar...
Hoi LB.quote:
Een hoop van z'n kameraden hebben het korter volgehouden...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
quote:
Die zag ik aankomenquote:
Want jij zit naast red?quote:
Hoi Tinuviel!quote:
quote:
Ik zag in MyAt dat Tinuviel gepost zou hebben, maar die komt hier zo zelden dat ik al dacht dat Red het zou zijnquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Dat moet wel, anders kon IARL niet misgrijpen qua account..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Tinuviel heeft ook wel gepost, maar in een ander topic.
Klopt allebei...quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zie net 'de jeugd van tegenwoordig' langs komen op nederland 2.
Altijd gedacht dat die in het Nederlands zongen, maar ik verstond er echt geen woord van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |