quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had jij niet een spiraaltje waardoor je niet meer ongesteld hoefde te worden?
[..]
I knowquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik al dacht: bruto uitbetaald krijgen dus.
Hoe waardeloos het ook klinkt, je kan beter de helft opzij zetten en dan tot de conclusie komen dat je onder de belastinggrens zit, dan niets opzij zetten en met een aanslag geconfronteerd te worden...
Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem je toch een nieuwe? Als de motorolie in de auto vervangen moet worden is de gebruikelijke procedure om er ook weer nieuwe olie in te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zegt het zelf aldie hád ik ja. Maar na 5 jaar moet ie er uit
Hierom niet?quote:
Ow, ik bood gisteren nog aan om draagmoeder te worden...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, liever eentje van mezelf eigenlijk
Maar inderdaad
Ja... mijn vriend verdient wel iets meer gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik bood gisteren nog aan om draagmoeder te worden...
Maarre... met diezelfde 600 Euro per maand?
dan is het heir een prima uitlaatklepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
En ik had al een slecht humeur somehow en ik moet ongesteld worden dus ik wil gewoon even wat te zeiken hebben.... nevermind me, morgen is het wel weer over
Jawel, maar nu al een kind terwijl je carriere nog moet beginnen en zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja... mijn vriend verdient wel iets meer gelukkig
En het is natuurlijk ook wel de bedoeling dat mijn inkomen omhoog gaat uiteindelijk.
[..]
schijnbaar. teruglezen geeft niet altijd het gewenste effectquote:
Carričre?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar nu al een kind terwijl je carriere nog moet beginnen en zo?
Misschien mag ik dat niet zeggen, maar...
Lasagna vellen kunnen vinden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schijnbaar. teruglezen geeft niet altijd het gewenste effect![]()
Was even boodschappen wezen doen voor mijn kookmarathon van zondag
Lennon wel denk ik, Twan niet. Die is net zo'n kniesoor als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan, had net Zoobidoo chips van Croky, die vinden je kinderen vast leuk/ lekker
[ afbeelding ]
Carriere is misschien een zwaar woord, maar eerst wat werkervaring opdoen met iets wat je zelf gekozen hebt (en niet wat men voor jou gekozen heeft) is misschien wel zo makkelijk voor later, als de peuter op de creche zit...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Carričre?
Nee, je hebt gelijk hoor. Maar ik ben niet zo'n carričrejager (had je vast ook al wel door), ik wil iets doen wat ik leuk vind, en waar ik een beetje van rond kan komen. Maar vooraleerst wil ik héél erg graag moeder wordenAl jaren, maar gelukkig ben ik nog steeds jong dus met een beetje geluk ben ik (begin) 30 als ik weer aan de slag kan
het wordt iets uitgebreider dan datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lasagna vellen kunnen vinden?
Zo niet, dan de zalm gewoon in wraps oprollen met wat creamcheese...
Binnenkort wel denk ik. Ik denk dat het lastig wordt, we hebben een drukke agenda en Lennon is ook erg onrustig met slapen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je de 29e komen...
Wanneer weet je dat trouwens?
Ik weet niet hoe culinair je het wilt hebben, maar de meeste verse pasta assortimenten hebben ook lasagnevellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het wordt iets uitgebreider dan dat
Het worden zalmrollades met saffraansaus
mocht ik morgen niets in de stad kunnen vinden dan ga ik me maar aan het maken van pasta wagen![]()
Tja, dat is waar. Maargoed, ik heb er voor gekozen om maar te zien welke van de twee zich het eerste aandient. Heel sec bekeken komt het wat werk betreft natuurlijk altijd slecht uit als een vrouw zwanger wordt. Toch tenminste in de ogen van de werkgever.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carriere is misschien een zwaar woord, maar eerst wat werkervaring opdoen met iets wat je zelf gekozen hebt (en niet wat men voor jou gekozen heeft) is misschien wel zo makkelijk voor later, als de peuter op de creche zit...
Die van de jumbo waren niet dunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is ook een optie waar ik wil gaan kijken
Maar ze moeten wel redelijk dun zijn, dus ik zie het morgen wel
zit me net te bedenken dat verse canneloni (indien verkrijgbaar) misschien wel een goed alternatief is
Neem je Lennon mee dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Binnenkort wel denk ik. Ik denk dat het lastig wordt, we hebben een drukke agenda en Lennon is ook erg onrustig met slapen..
Die zouden we idd dumpen, maar door het slechte slapen, wordt dat even lastiger. Ook omdat mn moeder niet helemaal goed in dr vel zit... dan is zo'n peuter erbij wel erg zwaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je Lennon mee dan?
Die zou je toch dumpen? Heb je dat probleem van slecht slapen ook niet....
En dan ga je ons er mee op zadelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zouden we idd dumpen, maar door het slechte slapen, wordt dat even lastiger. Ook omdat mn moeder niet helemaal goed in dr vel zit... dan is zo'n peuter erbij wel erg zwaar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ga je ons er mee op zadelen?
Nee, dat doe ik jullie en onszelf niet aan. Dan komen we niet... Het duurt nu meestal een anderhalf uur voordat ie gaat slapen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ga je ons er mee op zadelen?
Let op de smiley links...quote:
Als 'ie wat ouder was geweest, had 'ie wel mee kunnen komen en had hij steeds het eerste slokje whisky mogen proeven...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik jullie en onszelf niet aan. Dan komen we niet... Het duurt nu meestal een anderhalf uur voordat ie gaat slapen...doorkomende hoektanden..
dan nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let op de smiley links...
[..]
Als 'ie wat ouder was geweest, had 'ie wel mee kunnen komen en had hij steeds het eerste slokje whisky mogen proeven...
Heb trouwens de komende weken 6 proeverijen, de 11e, 15e, de 29e januari en de 2e, 5e en de 12e februari. En dan moet het schema van mijn vaste whiskyclub nog bekend worden gemaakt...
Ons huis is niet echt kind-vriendelijk, denk ik.quote:
quote:Maar MM je hebt het echt druk de komende weken met die proeverijen!!
Nee, dat is zielig. Op zich maakt het niet zoveel uit, hij vermaakt zich overal wel. Maar als hij niet goed in orde is, is het een ander verhaal en voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons huis is niet echt kind-vriendelijk, denk ik.
En om hem nu ook weer buiten in een zwembadje te leggen met deze temperaturen...
[..]
Mag ook niet, je doet het zelf.. je moet niets.quote:, maar ik klaag niet...
En poepen... tenminste dat is mij altijd gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ademhalen en belasting betalen moet
Nee, da's niet mijn pakkie an. Dat is voor de Marine.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer een GRIP 4 alarm, denk alleen niet dat Cobra vanavond op pad hoeft.
Limburg loopt weer eens onder.
Nee, want ik wil mijn bed nog wat langer houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |