quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Trystar het volgende:
Prima OP Veerboot! Is toch heerlijk man!
Hehe...of Kooijemans, dat zou pas echt een legendarische uitzending worden...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:08 schreef Santello het volgende:
Zou wat zijn zeg, als Demen Bulbal een keer mag aanschuiven als tafelgast!
Check. Nu alleen nog eentje voor Vanenburg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:41 schreef Stokstaart het volgende:
Mooie OP![]()
Voor Hintum : 'De gemoedelijke Brabander' wellicht een naam? Zie hem echt nooit boos worden of zo
Hmm, goed punt. Lijkt me eigenlijk van niet dan. Maar ik laat 'm voorlopig nog maar even staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:04 schreef 3rdStrike het volgende:
Vraag me af of Marc Van Hintum nog gaat aanschuiven nou 'ie naar Polen gaat.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)Polonia-Warschau.htm
Heb het uit deze YouTube-video geknipt (uitzending met Ali B.):quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer is Demen Bulbul langsgeweest dan? Ik dacht dat ik laatste weet ik veel jaar geen aflevering gemist had. (Leuke OP is het geworden trouwens)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer is Demen Bulbul langsgeweest dan?
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 @ 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tijl Beckand is de ideale opvolger
Ja dus? Van mij part nemen ze nog 3 weken vakantie. Anders eindigen Derksen en co in dezelfde greppel als Hugo Borst.quote:
Ja dus? Dat vind ik jammer. Zeik eens niet zo man.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja dus? Van mij part nemen ze nog 3 weken vakantie. Anders eindigen Derksen en co in dezelfde greppel als Hugo Borst.
Ah joh zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat vind ik jammer. Zeik eens niet zo man.
Vind ik ook...Hansie hoort niet tussen Vanenburg en Tijl. Dieper kun je Hansie niet beledigen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:38 schreef marcodej het volgende:
Mooie OP, maar Hansie Kraaij is/was toch geen aanschuifgast? Die hoort toch gewoon tussen de hoofdrolspelers?
Helaas verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat ze vanavond al weer begonnen
Hansie was ieder week van de partij, alleen door dat klote wurgcontract van die camingzender is hij er niet meer. Het is goed dat je hem hem weer bij Snor, Genee en Gijp hebt gezet. Daar hoort Hij thuis.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:05 schreef Veerboot het volgende:
In feite was Hansie natuurlijk ook gewoon een aanschuifgast, alleen met een groter regelmaat dan de overige personen in die lijst. Maar ik zal hem bij de hoofdrolspelers zetten.
Het is Jan Koojemansquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef pberends het volgende:
Jan Kooijmans werd vrijdag gepersifleerd door De TV Kantine in een Sex & the City-scene.
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)antine_s3_a8.MiM.mp4
(op 19 minuut 09)
[ afbeelding ]
ehm...............quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nu nog een leuke bijnaam voor Gerald bedenken jongens...
Tja... hij wil het gesprek altijd op voetbal houden en hij heeft een piepstemmetje. Eigenlijk kan het niet zo moeilijk zijn, maar kom maar eens op iets leuksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
Nu nog een leuke bijnaam voor Gerald bedenken jongens...
Iets van "De straatvoetballer met piepstem"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... hij wil het gesprek altijd op voetbal houden en hij heeft een piepstemmetje. Eigenlijk kan het niet zo moeilijk zijn, maar kom maar eens op iets leuks
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Iets van "De straatvoetballer met piepstem"
Kon ik maar meer met computers dan het aan en uit zetten ervanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voilŕ.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voilŕ.
Maar Mander is niet leuk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Cara het volgende:
alleen de mander en knipping gifjes zouden nog wat leuker kunnen
Als je ergens een fragmentje weet (bij voorkeur op YouTube): ik houd me aanbevolen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Cara het volgende:
alleen de mander en knipping gifjes zouden nog wat leuker kunnen
Die gast is inderdaad goed in het inplooi houden van zijn gezicht. Ik heb welgeteld 1 lach kunnen ontdekken in dit filmpje op 2:22. In alle andere filmpjes op Youtube zet hij 1 en de zelfde blik op wat natuurlijk ook een talent opzich is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als je ergens een fragmentje weet (bij voorkeur op YouTube): ik houd me aanbevolen.Die twee zijn zo saai dat een opvallend momentje vinden lastig was.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Trystar het volgende:
Kunnen we hem altijd nog iets van 'de onderzoeksjournalist met pokerface' noemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gast is inderdaad goed in het inplooi houden van zijn gezicht.
Hij zou moeten gaan pokeren :p
Klopt 14 januari om precies te zijn, en ik kan niet wachten om eindelijk weer een wat kwaliteits tv te kunnen zienquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
http://www.rtl.nl/%28/act(...)r_vrouw_geslagen.xml
Hansquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
quote:Ik moet toch even een lans breken voor Hans. Zijn vrouw was dit weekend compleet bezopen, en Hans en een andere gast hebben zijn vrouw letterlijk een taxi in moeten takelen. Om dit direct als mishandeling af te doen...
Kees Klinker | 10-01-11 | 14:22
Dat dus, ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Trystar het volgende:
quote:Jan Kooijman wordt vader
Jan Kooijman en zijn vriendin verwachten hun eerste kind. Dat heeft een woordvoerder van de 29-jarige acteur maandag bevestigd. De vriendin van Kooijman is drie maanden zwanger. Jan en Henna Lee verwachten de baby in juli.
"Ze zijn heel blij", zegt Kooijmans woordvoerder maandag. "Ze zijn heel erg benieuwd of het een jongen of een meisje wordt."
Het stel is niet van plan het geslacht bewust op te zoeken en laat zich graag verrassen. Jan en Henna Lee zijn al tien jaar samen.
Jan Kooijemans heeft een woordvoerder? Wat een pseudovedette met sterallures.quote:
Reactie van Hans: "Ik heb haar nog NOOIT een langdurige blessure toegebracht!"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Als iemand een reactie heeft gehoord van Hansie op 3FM of 538 ofzo, dan post het maar effe hier.
Ben wel nieuwsgierig naar zijn reactie op dit bericht
Linkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Reactie van Hans: "Ik heb haar nog NOOIT een langdurige blessure toegebracht!"
Dat dat zich mag voortplantenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Soapie Jan Kooijman wordt vader
oh god neeeeee
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef marcodej het volgende:
Genee: "Schokkend nieuws Johan! Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar Hansie Hansie zou zijn vrouw geslagen hebben in een café!"
Johan: "Nou en?"
Genee: "Schokkend nieuws Johan! Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar Hansie Hansie zou zijn vrouw geslagen hebben in een café!"
Verander dat eens even in Jan Kooijemansquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Soapie Jan Kooijman wordt vader
oh god neeeeee
Hansie mag van die klote campingzender niet bij VI aan tafelquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mocht Hans een half jaar lang niet aanschuiven bij VI, maar zodra hij zijn vrouw slaat is hij weer welkom op RTL??
Nu weten we in ieder geval wel hoe we Hans terug kunnen laten komen aan de VI tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |