Klopt 14 januari om precies te zijn, en ik kan niet wachten om eindelijk weer een wat kwaliteits tv te kunnen zienquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
http://www.rtl.nl/%28/act(...)r_vrouw_geslagen.xml
Hansquote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Hansie in opspraak
quote:Ik moet toch even een lans breken voor Hans. Zijn vrouw was dit weekend compleet bezopen, en Hans en een andere gast hebben zijn vrouw letterlijk een taxi in moeten takelen. Om dit direct als mishandeling af te doen...
Kees Klinker | 10-01-11 | 14:22
Dat dus, ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Trystar het volgende:
Prima OP Veerboot! Is toch heerlijk man!
quote:Jan Kooijman wordt vader
Jan Kooijman en zijn vriendin verwachten hun eerste kind. Dat heeft een woordvoerder van de 29-jarige acteur maandag bevestigd. De vriendin van Kooijman is drie maanden zwanger. Jan en Henna Lee verwachten de baby in juli.
"Ze zijn heel blij", zegt Kooijmans woordvoerder maandag. "Ze zijn heel erg benieuwd of het een jongen of een meisje wordt."
Het stel is niet van plan het geslacht bewust op te zoeken en laat zich graag verrassen. Jan en Henna Lee zijn al tien jaar samen.
Jan Kooijemans heeft een woordvoerder? Wat een pseudovedette met sterallures.quote:
Reactie van Hans: "Ik heb haar nog NOOIT een langdurige blessure toegebracht!"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Als iemand een reactie heeft gehoord van Hansie op 3FM of 538 ofzo, dan post het maar effe hier.
Ben wel nieuwsgierig naar zijn reactie op dit bericht
Linkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Reactie van Hans: "Ik heb haar nog NOOIT een langdurige blessure toegebracht!"
Dat dat zich mag voortplantenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Soapie Jan Kooijman wordt vader
oh god neeeeee
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef marcodej het volgende:
Genee: "Schokkend nieuws Johan! Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar Hansie Hansie zou zijn vrouw geslagen hebben in een café!"
Johan: "Nou en?"
Genee: "Schokkend nieuws Johan! Ik weet niet of je het meegekregen hebt, maar Hansie Hansie zou zijn vrouw geslagen hebben in een café!"
Verander dat eens even in Jan Kooijemansquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Soapie Jan Kooijman wordt vader
oh god neeeeee
Hansie mag van die klote campingzender niet bij VI aan tafelquote:Op maandag 10 januari 2011 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mocht Hans een half jaar lang niet aanschuiven bij VI, maar zodra hij zijn vrouw slaat is hij weer welkom op RTL??
Nu weten we in ieder geval wel hoe we Hans terug kunnen laten komen aan de VI tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |