SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Correct.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Beginnen met kriek of rosébier lijkt me dan een betere optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is Jillz wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beginnen met kriek of rosébier lijkt me dan een betere optie
Ik vond van nietquote:
Het smaakt niet?quote:
Maar het is toch cider?quote:
En Strongbow?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik had dus appelsap verwachtMaar ik vond dat niet naar appelsap smaken
Wil jij even HEEL snel je mond gaan spoelen?quote:
Is het daar wel goed genoeg voor dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil jij even HEEL snel je mond gaan spoelen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het daar wel goed genoeg voor dan?
Als alcoholische DubbelFrisss je wat lijkt, dan wel. Als je bierachtige drank verwacht, dan nietquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso, branden blussen met bier, sonde.
[ afbeelding ]
1 aflevering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik dit jaar ook maar eens Wie is de mol? ga volgen. Tot nu toe heb ik twee afleveringen gezien, van twee verschillende series. Eens zien hoe lang ik dat 'volgen' vol houd voor ik mijn interesse verlies
De hele dag door cola, en in plaats van melk chocomel of yogho yogho.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Heb je de reclame gezien? Eten, eten, etenvette hap natuurlijk
Het zal vast wel voorkomen dat kinderen een of andere stofwisselingsziekte hebben (gekregen) waardoor ze aankomen, maar te veel laten eten is gewoon stom van de ouders
Die ene aflevering is nu gelukt. Ik heb een mol (gebaseerd op foto's die ik heb bekeken voor de serie begon, zo heb ik het bij een eerdere serie al wel eens goed gehad) en iemand die ik zo snel mogelijk uit het programma wil hebben. Ik kan die Soundos niet uitstaanquote:
Quality time!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond. Toch een beetje later geworden, uitgebreid met Tinuviel gesproken. Was de afgelopen dagen niet genoeg gebeurd, dus we hadden even behoefte aan een uurtje rustig kletsen. En nu bedtime
Hmz, ik had daar wel op geanticipeerd door vanavond niet te gaan dus ik kan niet zeggen hoe het hier was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het viel me mee vanavond. Het zwembad lag niet eens helemaal vol met goede voornemens
Oh, jawel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
RTL4
'help mijn kind is te dik'
Een ventje van 129 kilo.
Op zich niet zo heel schokkend tegenwoordig, en ik ben misschien niet de eerste die mensen moet aanspreken op overgewicht, maar dat ventje is 12 jaar oud![]()
Dan letten die ouders ook niet echt op lijkt me. Sneu
Ja maar als het een ventje van eind tiener/begin 20 had geweest, had ik het niet zo heel spectaculair gevonden.quote:
Een beetje Italiaanse winkel heeft verse lasagna bladen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil van het weekend zalmrollade maken. Weet iemand of je ook bij de "verse" pasta's lasagna bladen hebt? Anders meot ik zelf deeg maken en rollen.
Dolf Jansen stond naast mij toen wij drinken bestelden, die had ik dus ook gezien. Carice presenteerde het geheel trouwens en er komt elke maand een artiest op "haar verzoek" optreden. Volgende maand Jon Allen en de maand erop Ed Harcourt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag gisteren op Twitter de tweet van Dolf Jansen al waarin hij de 'celebs' die jij gezien hebt, ook noemde...
Was in het nieuwe Vredenburg, toch?
Wij moesten het gisteren qua celebs doen met Andre van Duin, Rob v/d Meeberg en iemand wiens naam ik niet wil noemen...
DM = Dick Maas? Die niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand wiens naam je niet wilt noemen?? Nu maak je me nieuwsgierig... dm?
Gerard Cox!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
die kerel van 'toen was geluk' zeker
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemenquote:
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemen
Even de boel in elkaar laten timmeren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een telefoontje van m'n timmerman dat ie klaar is, vanmiddag even daarheen om op te leveren
En nu weer afpersing.quote:En gister m'n gasleiding afgeperst, jawel, hij is dicht, dus die meter kan ik vast aanvragen
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...
Net een optie genomen op een reis naar Japan in het najaar.
Japanse whisky én saké is een prima combi...
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.
als ik de loterij win, want duur is het ook zag ik
Ik heb wel wat beter spul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ogen al gedept met een washandje met lauw water?
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maak
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Op z'n schoot zeker
Naar de kapper geweest, duurde alleen iets langer dan normaal: degene die mij zou knippen was onderuit gegaan die ochtend en heeft haar elleboog gebroken![]()
Yes, it's Friday...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?
Who the fuck is Jan Kooiemans ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Onze directeur is ook in Japan geweest, was erg mooi.Dat soort landen trekt mij eigenlijk minder. Ik zou dan liever naar (Zuid-)Afrika gaan.
TM, dat gaat de goede kant op![]()
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Heb jij wel je 15 minutes of famequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Op zn schoot gaat wel een beetje ver. Zijn vriendin en ouders (?) waren er ook bij. En Peaceman.. maar ja die had al een onderonsje met Carice.
Goh wat sneu voor die kapster...
Soms is dat nodig om iets voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de boel in elkaar laten timmeren...
[..]
En nu weer afpersing.
Wat voor criminele activiteiten zijn dat allemaal?
Ow dat is dat filmpje van VI. Ik kan het hier niet zien, maar ik weet wel welke het is. Jan Kooijman is gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Who the fuck is Jan Kooiemans ?
[..]
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjes
Checkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik vind hem een pannenkoekquote:
Dat is in principe incl. excursies, Shinkansen-trein: in 2 uur van Kyoto naar Japan i.p.v. 9 uur in een bus zitten e.d..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.
Er is bij mij een verschil tussen of iemand er goed uitziet en of het een pannenkoek is hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaanquote:
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Dus je hebt nu een pittig kapsel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen before picsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?
En roodquote:
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radioheadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omhoog gevallen Scapinoballet danser...
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radiohead![]()
MM, die reis ziet er echt super uit!!
Moet het maatschappelijk nut hebben dan? Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
Kom op met die pics van nu, die before pics plaats ik dan wel...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen before picsEn ben te lui om after pics te maken
[..]
En rood
quote:
quote:
Typisch Gerard Cocks...quote:De man tegenover mij in de coupe zag dit alles zeer bedenkelijk aan en zei: "Bent u Gerard Cox?"
Ik zei: "Nee"
Hij zei: "Ik wel"
Zo bekend ben ik als Nederlander. Maar het mooiste was, Cox bleef mij maar aankijken en uiteindelijk zei hij: "Weet je, je hebt een bekend gezicht"
Ik zei: "O, dat weet ik niet". "Jawel, je hebt een heel bekend gezicht".
"Och ja dat zou kunnen".
"Man, je hebt een enorm bekend gezicht. Hoe is je naam?"
Ik zei: "Herman Finkers"
"Toch heb je een bekend gezicht"
Yepquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep
Vanochtend voor het eerst deze week een ochtend vrij gehad, dat is dan echt fijn
Nu nog dit middagje en dan volgende week naar Londen & Cambridge
Mooi! Schitterende steden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep
Vanochtend voor het eerst deze week een ochtend vrij gehad, dat is dan echt fijn
Nu nog dit middagje en dan volgende week naar Londen & Cambridge
Naar Cambridge voor een bruiloftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar Londen voor optredens of just for fun (of allebei)??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat vroeg ik me ook af. Londen = leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Aha, geen kooractiviteiten dus...
Concerten genoeg in Londen. Musicals en theaters ook...![]()
Maar wat is een 'evensong'
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar da's toch niet kort?
Dat is kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Flink = 3 à 4 cm?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, we gaan helaas niet zelf zingen, dat zou ook tof zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Aha, geen kooractiviteiten dus...
Concerten genoeg in Londen. Musicals en theaters ook...![]()
Maar wat is een 'evensong'
Thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi geknipt Etcbeetje laagjes he, staat je goed
[..]
Over mooie muziek gesproken:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi geknipt Etcbeetje laagjes he, staat je goed
[..]
Nee, we gaan helaas niet zelf zingen, dat zou ook tof zijn!
Een evensong is een avonddienst in de kerk met koorzang erbij, een gratis concertje met mooie muziek dus(en die preek neem ik dan maar even voor lief
)
Haha, die fout heb ik ook eens gemaakt jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksHet is voor wel een beetje in laagjes geknipt, maar achter juist niet
Dan lijkt het bij mij namelijk heel snel heel dun en dat vind ik lelijk.
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, die fout heb ik ook eens gemaakt janiet handig met lang steil haar
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vat dit niet verkeerd op: je lijkt me echt heel gezellig IRL![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi!
![]()
Moet je haar radioprogramma's op CZ maar eens luisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi!
![]()
OK, ik zou persoonlijk dan toch liever richting Soho en West End gaan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een evensong is een avonddienst in de kerk met koorzang erbij, een gratis concertje met mooie muziek dus(en die preek neem ik dan maar even voor lief
)
"Faal!!"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je haar radioprogramma's op CZ maar eens luisteren.
Gezellig-/Meligheid troef...
Wat bedoel jij daarmee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi!
Vat dit niet verkeerd op: je lijkt me echt heel gezellig IARL![]()
![]()
Dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je haar radioprogramma's op CZ maar eens luisteren.
Gezellig-/Meligheid troef...
quote:
Hehe, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zou persoonlijk dan toch liever richting Soho en West End gaan...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even![]()
[..]
Pareltje dit http://satwcomic.com/art/anything-but-that.jpg
Dat vraag ik me dus af, ben je wel zo apart?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik almaarja, wij zijn dan ook wat apart he...
Ga daar naar een Chinees met het zgn. theatermenu. Heerlijke Peking eend in flensjes en goedkoop!!quote:Soho gaan we wel zeker bezoeken![]()
Phantom of Les Miserables is een must, Cats draait helaas niet meer.quote:Als ik een hele week in Londen was ging ik het liefst overal naartoe, dus ook een avond opera, en dan zou ik de musical The Phantom of the Opera ook wel willen zien, en een avondje gewoon stappen, maar we hebben nu eigenlijk maar 2 dagen dus erg veel te zien en dan is het wel lekker om rustig aan te doenDus we gaan voornamelijk sfeer proeven, en dan later gewoon nog een keertje terug
Voor het vriendje is dit de eerste keer Londen!
Apart genoeg om op vakantie als atheist in een kerkdienst te gaan zitten omdat er mooie klassieke muziek isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af, ben je wel zo apart?
Dat zeker!!!quote:Maarre... geniet er van, er is genoeg moois daar te zien en te beleven!!
We mogen weer naar Afghanistan. Ministerraad is accoord met een missie van 545 man.quote:
Ik moet nog maar zien of er een kamermeerderheid komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We mogen weer naar Afghanistan. Ministerraad is accoord met een missie van 545 man.
Is niet nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of er een kamermeerderheid komt.
waarom, iedereen die tegenwooridg bij defensie werkt weet toch dat hij of zij zal worden uitgezonden?quote:
Je bent atheïst?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Apart genoeg om op vakantie als atheist in een kerkdienst te gaan zitten omdat er mooie klassieke muziek is
Ja, lang leve de prioriteit van de Nederlandse politiek...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, Defensie mag haar koffers weer pakken.
Een meerderheid in de kamer die het besluit steunt is wenselijk maar staatsrechtelijk niet noodzakelijk. Een accoord van de Ministerraad is voldoende om een missie te sturen.quote:
Correct.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lang leve de prioriteit van de Nederlandse politiek...
Wat vind jij er zelf van als leidend/lijdend onderwerp?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een meerderheid in de kamer die het besluit steunt is wenselijk maar staatsrechtelijk niet noodzakelijk. Een accoord van de Ministerraad is voldoende om een missie te sturen.
Ah dat was ik even vergeten jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een meerderheid in de kamer die het besluit steunt is wenselijk maar staatsrechtelijk niet noodzakelijk. Een accoord van de Ministerraad is voldoende om een missie te sturen.
Mag ik hierbij alvast voorspellen dat in 2014 de grens van 1 miljard overschreden gaat worden?quote:De kosten voor de missie bedragen naar verwachting bijna 470 miljoen euro, inclusief de afbouw die doorloopt tot in 2015.
Ik ben tegen. Gun Defensie eerst maar eens tijd de zaken op orde krijgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat vind jij er zelf van als leidend/lijdend onderwerp?
Eensch.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben tegen. Gun Defensie eerst maar eens tijd de zaken op orde krijgen.
En voertuigen die wel al terug zijn in NL zijn nog niet gemaakt of onderhouden. Die gaan dus defect weer de boot op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eensch.
Los daarvan, dit kabinet snoeit financieel aan alle kanten en dan gaan we een net afgeblazen en ontmantelde vredesmissie weer nieuw leven inblazen?
Kunnen we de spullen die achtergebleven zijn in Afghanistan weer terugkopen van de Amerikanen...
Kom ik erg kerkelijk over dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent atheïst?![]()
If so, dan ben je inderdaad apart...
Vanwege je studie en je koor-activiteiten had ik dat toch anders ingeschat...
Nee en ja...quote:
Grappig (en ook wel goed, vind ik) dat je dat los van 'het geloof' kan zien...quote:Neehoor, ik vind de muziek en de kunst die de kerk heeft voortgebracht prachtig en interessant, maar het verhaaltje erachter doet me vrij weinig.
Gemeenschap is prima, maarre niet groepsgewijs...quote:Alhoewel ik me soms wel voor kan stellen dat het fijn is om in een gemeenschap thuis te horen.
In al mijn naiviteit had ik de eerste 30 seconden in het filmpje nog geen idee wat het nou was en wat voor nut het heeft.quote:
Wat doe jij dan steeds in het ajax home?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Gemeenschap is prima, maarre niet groepsgewijs...
Mijn moeder schrok zich dan ook een ongeluk toen ik vroeger de kinderbijbel heel interessant vond, en toen ik katholieke kunst mooi ging vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Grappig (en ook wel goed, vind ik) dat je dat los van 'het geloof' kan zien...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat doe jij dan steeds in het ajax home?
Kan best joh, met Mw MM achter de barquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb daar geen gemeenschap...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder schrok zich dan ook een ongeluk toen ik vroeger de kinderbijbel heel interessant vond, en toen ik katholieke kunst mooi ging vindenzij is echt een aarts-atheïst.
Maar ik hou gewoon van geschiedenis / de middeleeuwen, en die waren grotendeels katholiek
Ben ook dol op kerken! Als ik zou trouwen, zou het in een kerkgebouw moeten, maar dan dus wel zonder dienst.
Mw. MM komt daar niet, hooguit als ik er moet zijn als er geen wedstrijd is...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan best joh, met Mw MM achter de bar
Mja dan zijn je kansen voor gemeenschap daar verder wel bekeken want we weten allemaal dat je hetero bent...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM komt daar niet, hooguit als ik er moet zijn als er geen wedstrijd is...
Dan blijft natuurlijk wel de vraag open waarom al die mannen daar blijven samenkomen en MM daarbij is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja dan zijn je kansen voor gemeenschap daar verder wel bekeken want we weten allemaal dat je hetero bent...
Token straight guyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijft natuurlijk wel de vraag open waarom al die mannen daar blijven samenkomen en MM daarbij is.
quote:
Ja, hij kan het wetenquote:Milli Vanilli-zanger twijfelt aan echtheid zangers
Als ik vertel dat er onder het personeel van 'mijn' bar zich minimaal 4 dames bevinden...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijft natuurlijk wel de vraag open waarom al die mannen daar blijven samenkomen en MM daarbij is.
Dan is er maar 1 reactie mogelijk: Pics!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik vertel dat er onder het personeel van 'mijn' bar zich minimaal 4 dames bevinden...
Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik vertel dat er onder het personeel van 'mijn' bar zich minimaal 4 dames bevinden...
or it didn't happen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 reactie mogelijk: Pics!!!
Nog even en je vertelt me dat je er aan twijfelt of mw. MM wel echt bestaat...quote:
Heb ik niet, wel een filmpje met één er op die mee was naar het Underworld concert, maar dat si dan nog geen bewijs. Ik zou zeggen: Kom eens langs en aanschouw ze met eigen ogen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is er maar 1 reactie mogelijk: Pics!!!
Nee, dat geloof ik wel. Bedoelde meer dat ze alle 4 een tuinbroek met kort haar zouden kunnen hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en je vertelt me dat je er aan twijfelt of mw. MM wel echt bestaat...
Ik wil wel getuigen dat ze bestaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en je vertelt me dat je er aan twijfelt of mw. MM wel echt bestaat...
Ah, op die manier...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel. Bedoelde meer dat ze alle 4 een tuinbroek met kort haar zouden kunnen hebben
Met mijn standpunt mbt voetbal lijkt mij dat geen goed idee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb ik niet, wel een filmpje met één er op die mee was naar het Underworld concert, maar dat si dan nog geen bewijs. Ik zou zeggen: Kom eens langs en aanschouw ze met eigen ogen...
Zolang je geen rare dingen gaat roepen, kan je prima een biertje o.i.d. komen halen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met mijn standpunt mbt voetbal lijkt mij dat geen goed idee.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan jij gelukkig wel doen...
Dus geen Feyenoordshirtjes aantrekken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je geen rare dingen gaat roepen, kan je prima een biertje o.i.d. komen halen...
Afschaffing betaald voetbal is zeker ook te vermijden onderwerp?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus geen Feyenoordshirtjes aantrekken...
Valt waarschijnlijk net zo goed als het onderwerp 'opheffen van defensie' tijdens de schaft op je werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afschaffing betaald voetbal is zeker ook te vermijden onderwerp?
Daar kan ik een verhaal over vertellen, maar deze beelden zijn veel mooier:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus geen Feyenoordshirtjes aantrekken...
Nee hoor, denk dat je zelfs nog een hoop medestanders hebtdan...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, denk dat je zelfs nog een hoop medestanders hebtdan...
Ik las gisteren anders dat Ajax flink gaat incasseren met de verkoop van wat spelers...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je moeilijk dat weer kan terugdraaien, tenzij al je potentiële tegenstanders er ook aan meewerken...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, het merendeel is tegen de vercommercialisering van het voetbal, incl. ik zelf...
Kijk naar MUFC en de afsplitsing daarvan, prachtig...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je moeilijk dat weer kan terugdraaien, tenzij al je potentiële tegenstanders er ook aan meewerken...
Als je als enige club zegt 'daar niet meer aan mee te doen' zit je binnen no time in de jupiler league
Prima, kunnen de kosten van een seizoenkaart weer omlaag...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las gisteren anders dat Ajax flink gaat incasseren met de verkoop van wat spelers...
Dus de meesten willen wel terug naar het echte voetbal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, het merendeel is tegen de vercommercialisering van het voetbal, incl. ik zelf...
Geloof je het zelf? Zou mooi zijn maar ik zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, kunnen de kosten van een seizoenkaart weer omlaag...
Wij hebben er niet voor gekozen dat voetbal alleen nog maar om geld ging.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de meesten willen wel terug naar het echte voetbal?
Ik ook niet, maar was even eenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Zou mooi zijn maar ik zou er niet op rekenen.
Volgende keer dat je iets krijgt niet aannemen. Dan weet je dat er een addertje onder het gras zit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Moet potverdomme wel bloeden voor die bos bloemen gisteren, moet voorlopig nog door op het werk...
Deze is rijp voor dequote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer dat je iets krijgt niet aannemen. Dan weet je dat er een addertje onder het gras zit.
Zit te wachten op externe techneuten die door firewalls e.d. heen moeten met berichtenverkeer en ze hebben geen haast...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer dat je iets krijgt niet aannemen. Dan weet je dat er een addertje onder het gras zit.
en de pet is er afgekniptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef MadMaster het volgende:
BTW. As promised:
[ afbeelding ]
Er is inderdaad erg veel van dat haar af...
Kleur is inderdaad wel donkerder...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze is rijp voor de
[ afbeelding ]
Heb je die ook groter? Ik wil 'm wel als achtergrond op mijn computer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef MadMaster het volgende:
BTW. As promised:
[ afbeelding ]
Nee, ik was al blij dat ik die foto van die tank tijdens CZ terug kon vinden en die is niet groter (heb die zelfs 2 x vergoot).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je die ook groter? Ik wil 'm wel als achtergrond op mijn computer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:32 schreef MadMaster het volgende:
BTW. As promised:
[ afbeelding ]
Etcie!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was al blij dat ik die foto van die tank tijdens CZ terug kon vinden en die is niet groter (heb die zelfs 2 x vergoot).
En als jij een dergelijke foto wilt, dan moet je die bij de bron opvragen, niet bij mij...
Neequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs nog voor CZ naar de kapper geweest
[..]
Nee
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs nog voor CZ naar de kapper geweest
[..]
Nee
quote:Bazinga!
Valt het je trouwens niet op dat wanneer ik een keertje netjes om een foto vraag die wel geplaatst wordt?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt het je trouwens niet op dat wanneer ik een keertje netjes om een foto vraag die wel geplaatst wordt?
Daar wil ik het nu niet over hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt het je trouwens niet op dat wanneer ik een keertje netjes om een foto vraag die wel geplaatst wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik vind het vooral stoer van je dat je de foto wel geplaatst hebt, ik had het niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Het was mijn ex die vooral tegen het plaatsen van foto's was. Ik post niet graag privé dingen op het internet, maar ik vond altijd al dat ik voor de SC wel een uitzondering kon maken![]()
Everybody happy now?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar slapen......Trusten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dat is balen zeg...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat een topdag.... na een berekening heb ik nu de wetenschap dat ik over een tijdje weer een smak belastinggeld mag ophoestenditmaal ongeveer 800 euro
Oh the joys of being a zzp'er
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik mocht vragen stellen...
Meerdere jobs gelijkertijd gehad of zo?
Of bruto uitbetaald gekregen? je betaald toch niet voor niets belasting?
Maar: Cheer up met het volgende filmpje:
Nostalgie, ik herinner me dit als gisteren, de doorbraak van Donna Summer...![]()
![]()
En oh, wat was ik verliefd op haar toen. Ik snap nu weer waarom...
Als je wat hulp nodig hebt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap het gewoon niet zo goed; ik zit onder de uitkeringsgrens, verdien ongeveer 600 euro per maand. Hoezo moet ik dan nog zoveel belasting betalen?![]()
Nouja, ik snap het wel, heb het net allemaal na zitten lezen, maar ik vind het gewoon niet leuk
Wat is PGB. Ow Persoons Gebonden Budget? Ingewikkeld zeg allemaal... maar vooral flink balen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Omdat ik via PGB werk, dat betaalt de cliënt regelrecht aan mij. Dus ik moet zelf mn loonbelasting en alles inhouden, ook zorgverzekering enzo, alleen had ik verwacht dit jaar onder de belastinggrens te blijven![]()
Nee ik krijg echt helemaal bruto uitbetaald.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Over dat geld dat je betaald hebt gekregen, heb je ook nog geen belasting betaald?
Onafhankelijke blik doet wonderenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
IARL
Ach, ik heb gewoon dat belastingaangifte programmaatje ingevuld, dus het zal allemaal wel kloppen.... vorig jaar moest ik ook écht 1500 euro dokken, was ook geen foutje
Goed plan! Hoop voor je dat je zoon het toelaat! Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aardig, ben rustiger nu, zo naar bed en hopelijk uitslapen
Wat ik al dacht: bruto uitbetaald krijgen dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Omdat ik via PGB werk, dat betaalt de cliënt regelrecht aan mij. Dus ik moet zelf mn loonbelasting en alles inhouden, ook zorgverzekering enzo, alleen had ik verwacht dit jaar onder de belastinggrens te blijven![]()
Die kwam ik vorige week ook tegen. Het filmpje liet me hardop in lachen uitbarstenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik dus op de site van dealextreme, even een laptop batterij uitzoeken.
Browse je even naar de 'top sellers' om te kijken of er nog handig spul voor weinig tussen zit.
Bluetooth sticks, hdmi verloopjes, usb sticks. Mwoah. Niet nodig.
Staat er tussen de top sellers ook dit artikel voor $ 3,34:
[ afbeelding ]
Ik klik het aan en zie het volgende youtube filmpje
hier was ik niet op voorbereid
Geinteresseerden browsen overigens naar
http://www.dealextreme.com/products.dx/top.sellers
![]()
ABBA? 'I Have A Dream' of 'Money, Money, Money'?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit therapeutisch een lp van Abba te luisterenmisschien kijk ik straks het filmpje even
En weer weg...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aardig, ben rustiger nu, zo naar bed en hopelijk uitslapen
Had jij niet een spiraaltje waardoor je niet meer ongesteld hoefde te worden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
En ik had al een slecht humeur somehow en ik moet ongesteld worden dus ik wil gewoon even wat te zeiken hebben.... nevermind me, morgen is het wel weer over
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had jij niet een spiraaltje waardoor je niet meer ongesteld hoefde te worden?
[..]
I knowquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik al dacht: bruto uitbetaald krijgen dus.
Hoe waardeloos het ook klinkt, je kan beter de helft opzij zetten en dan tot de conclusie komen dat je onder de belastinggrens zit, dan niets opzij zetten en met een aanslag geconfronteerd te worden...
Je zegt het zelf alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan neem je toch een nieuwe? Als de motorolie in de auto vervangen moet worden is de gebruikelijke procedure om er ook weer nieuwe olie in te doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je zegt het zelf aldie hád ik ja. Maar na 5 jaar moet ie er uit
Hierom niet?quote:
Ow, ik bood gisteren nog aan om draagmoeder te worden...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, liever eentje van mezelf eigenlijk
Maar inderdaad
Ja... mijn vriend verdient wel iets meer gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik bood gisteren nog aan om draagmoeder te worden...
Maarre... met diezelfde 600 Euro per maand?
dan is het heir een prima uitlaatklepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
En ik had al een slecht humeur somehow en ik moet ongesteld worden dus ik wil gewoon even wat te zeiken hebben.... nevermind me, morgen is het wel weer over
Jawel, maar nu al een kind terwijl je carriere nog moet beginnen en zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja... mijn vriend verdient wel iets meer gelukkig
En het is natuurlijk ook wel de bedoeling dat mijn inkomen omhoog gaat uiteindelijk.
[..]
schijnbaar. teruglezen geeft niet altijd het gewenste effectquote:
Carrière?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar nu al een kind terwijl je carriere nog moet beginnen en zo?
Misschien mag ik dat niet zeggen, maar...
Lasagna vellen kunnen vinden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
schijnbaar. teruglezen geeft niet altijd het gewenste effect![]()
Was even boodschappen wezen doen voor mijn kookmarathon van zondag
Lennon wel denk ik, Twan niet. Die is net zo'n kniesoor als ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Diaan, had net Zoobidoo chips van Croky, die vinden je kinderen vast leuk/ lekker
[ afbeelding ]
Carriere is misschien een zwaar woord, maar eerst wat werkervaring opdoen met iets wat je zelf gekozen hebt (en niet wat men voor jou gekozen heeft) is misschien wel zo makkelijk voor later, als de peuter op de creche zit...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Carrière?
Nee, je hebt gelijk hoor. Maar ik ben niet zo'n carrièrejager (had je vast ook al wel door), ik wil iets doen wat ik leuk vind, en waar ik een beetje van rond kan komen. Maar vooraleerst wil ik héél erg graag moeder wordenAl jaren, maar gelukkig ben ik nog steeds jong dus met een beetje geluk ben ik (begin) 30 als ik weer aan de slag kan
het wordt iets uitgebreider dan datquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lasagna vellen kunnen vinden?
Zo niet, dan de zalm gewoon in wraps oprollen met wat creamcheese...
Binnenkort wel denk ik. Ik denk dat het lastig wordt, we hebben een drukke agenda en Lennon is ook erg onrustig met slapen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je de 29e komen...
Wanneer weet je dat trouwens?
Ik weet niet hoe culinair je het wilt hebben, maar de meeste verse pasta assortimenten hebben ook lasagnevellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het wordt iets uitgebreider dan dat
Het worden zalmrollades met saffraansaus
mocht ik morgen niets in de stad kunnen vinden dan ga ik me maar aan het maken van pasta wagen![]()
Tja, dat is waar. Maargoed, ik heb er voor gekozen om maar te zien welke van de twee zich het eerste aandient. Heel sec bekeken komt het wat werk betreft natuurlijk altijd slecht uit als een vrouw zwanger wordt. Toch tenminste in de ogen van de werkgever.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carriere is misschien een zwaar woord, maar eerst wat werkervaring opdoen met iets wat je zelf gekozen hebt (en niet wat men voor jou gekozen heeft) is misschien wel zo makkelijk voor later, als de peuter op de creche zit...
Die van de jumbo waren niet dunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is ook een optie waar ik wil gaan kijken
Maar ze moeten wel redelijk dun zijn, dus ik zie het morgen wel
zit me net te bedenken dat verse canneloni (indien verkrijgbaar) misschien wel een goed alternatief is
Neem je Lennon mee dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Binnenkort wel denk ik. Ik denk dat het lastig wordt, we hebben een drukke agenda en Lennon is ook erg onrustig met slapen..
Die zouden we idd dumpen, maar door het slechte slapen, wordt dat even lastiger. Ook omdat mn moeder niet helemaal goed in dr vel zit... dan is zo'n peuter erbij wel erg zwaar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je Lennon mee dan?
Die zou je toch dumpen? Heb je dat probleem van slecht slapen ook niet....
En dan ga je ons er mee op zadelen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zouden we idd dumpen, maar door het slechte slapen, wordt dat even lastiger. Ook omdat mn moeder niet helemaal goed in dr vel zit... dan is zo'n peuter erbij wel erg zwaar.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ga je ons er mee op zadelen?
Nee, dat doe ik jullie en onszelf niet aan. Dan komen we niet... Het duurt nu meestal een anderhalf uur voordat ie gaat slapen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan ga je ons er mee op zadelen?
Let op de smiley links...quote:
Als 'ie wat ouder was geweest, had 'ie wel mee kunnen komen en had hij steeds het eerste slokje whisky mogen proeven...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik jullie en onszelf niet aan. Dan komen we niet... Het duurt nu meestal een anderhalf uur voordat ie gaat slapen...doorkomende hoektanden..
dan nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Let op de smiley links...
[..]
Als 'ie wat ouder was geweest, had 'ie wel mee kunnen komen en had hij steeds het eerste slokje whisky mogen proeven...
Heb trouwens de komende weken 6 proeverijen, de 11e, 15e, de 29e januari en de 2e, 5e en de 12e februari. En dan moet het schema van mijn vaste whiskyclub nog bekend worden gemaakt...
Ons huis is niet echt kind-vriendelijk, denk ik.quote:
quote:Maar MM je hebt het echt druk de komende weken met die proeverijen!!
Nee, dat is zielig. Op zich maakt het niet zoveel uit, hij vermaakt zich overal wel. Maar als hij niet goed in orde is, is het een ander verhaal en voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons huis is niet echt kind-vriendelijk, denk ik.
En om hem nu ook weer buiten in een zwembadje te leggen met deze temperaturen...
[..]
Mag ook niet, je doet het zelf.. je moet niets.quote:, maar ik klaag niet...
En poepen... tenminste dat is mij altijd gezegd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ademhalen en belasting betalen moet
Nee, da's niet mijn pakkie an. Dat is voor de Marine.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer een GRIP 4 alarm, denk alleen niet dat Cobra vanavond op pad hoeft.
Limburg loopt weer eens onder.
Nee, want ik wil mijn bed nog wat langer houden.quote:
Scherp...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, want ik wil mijn bed nog wat langer houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |