Checkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik vind hem een pannenkoekquote:
Dat is in principe incl. excursies, Shinkansen-trein: in 2 uur van Kyoto naar Japan i.p.v. 9 uur in een bus zitten e.d..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.
Er is bij mij een verschil tussen of iemand er goed uitziet en of het een pannenkoek is hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaanquote:
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Dus je hebt nu een pittig kapsel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Ik heb geen before picsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?
En roodquote:
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radioheadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omhoog gevallen Scapinoballet danser...
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radiohead![]()
MM, die reis ziet er echt super uit!!
Moet het maatschappelijk nut hebben dan? Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
Kom op met die pics van nu, die before pics plaats ik dan wel...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen before picsEn ben te lui om after pics te maken
[..]
En rood
quote:
quote:
Typisch Gerard Cocks...quote:De man tegenover mij in de coupe zag dit alles zeer bedenkelijk aan en zei: "Bent u Gerard Cox?"
Ik zei: "Nee"
Hij zei: "Ik wel"
Zo bekend ben ik als Nederlander. Maar het mooiste was, Cox bleef mij maar aankijken en uiteindelijk zei hij: "Weet je, je hebt een bekend gezicht"
Ik zei: "O, dat weet ik niet". "Jawel, je hebt een heel bekend gezicht".
"Och ja dat zou kunnen".
"Man, je hebt een enorm bekend gezicht. Hoe is je naam?"
Ik zei: "Herman Finkers"
"Toch heb je een bekend gezicht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |