Gerard Cox!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
die kerel van 'toen was geluk' zeker
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemenquote:
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemen
Even de boel in elkaar laten timmeren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een telefoontje van m'n timmerman dat ie klaar is, vanmiddag even daarheen om op te leveren
En nu weer afpersing.quote:En gister m'n gasleiding afgeperst, jawel, hij is dicht, dus die meter kan ik vast aanvragen
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...
Net een optie genomen op een reis naar Japan in het najaar.
Japanse whisky én saké is een prima combi...
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.
als ik de loterij win, want duur is het ook zag ik
Ik heb wel wat beter spul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ogen al gedept met een washandje met lauw water?
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maak
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Op z'n schoot zeker
Naar de kapper geweest, duurde alleen iets langer dan normaal: degene die mij zou knippen was onderuit gegaan die ochtend en heeft haar elleboog gebroken![]()
Yes, it's Friday...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?
Who the fuck is Jan Kooiemans ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Onze directeur is ook in Japan geweest, was erg mooi.Dat soort landen trekt mij eigenlijk minder. Ik zou dan liever naar (Zuid-)Afrika gaan.
TM, dat gaat de goede kant op![]()
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Heb jij wel je 15 minutes of famequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Op zn schoot gaat wel een beetje ver. Zijn vriendin en ouders (?) waren er ook bij. En Peaceman.. maar ja die had al een onderonsje met Carice.
Goh wat sneu voor die kapster...
Soms is dat nodig om iets voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de boel in elkaar laten timmeren...
[..]
En nu weer afpersing.
Wat voor criminele activiteiten zijn dat allemaal?
Ow dat is dat filmpje van VI. Ik kan het hier niet zien, maar ik weet wel welke het is. Jan Kooijman is gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Who the fuck is Jan Kooiemans ?
[..]
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |