De hele dag door cola, en in plaats van melk chocomel of yogho yogho.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Heb je de reclame gezien? Eten, eten, etenvette hap natuurlijk
Het zal vast wel voorkomen dat kinderen een of andere stofwisselingsziekte hebben (gekregen) waardoor ze aankomen, maar te veel laten eten is gewoon stom van de ouders
Die ene aflevering is nu gelukt. Ik heb een mol (gebaseerd op foto's die ik heb bekeken voor de serie begon, zo heb ik het bij een eerdere serie al wel eens goed gehad) en iemand die ik zo snel mogelijk uit het programma wil hebben. Ik kan die Soundos niet uitstaanquote:
Quality time!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond. Toch een beetje later geworden, uitgebreid met Tinuviel gesproken. Was de afgelopen dagen niet genoeg gebeurd, dus we hadden even behoefte aan een uurtje rustig kletsen. En nu bedtime
Hmz, ik had daar wel op geanticipeerd door vanavond niet te gaan dus ik kan niet zeggen hoe het hier was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het viel me mee vanavond. Het zwembad lag niet eens helemaal vol met goede voornemens
Oh, jawel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
RTL4
'help mijn kind is te dik'
Een ventje van 129 kilo.
Op zich niet zo heel schokkend tegenwoordig, en ik ben misschien niet de eerste die mensen moet aanspreken op overgewicht, maar dat ventje is 12 jaar oud![]()
Dan letten die ouders ook niet echt op lijkt me. Sneu
Ja maar als het een ventje van eind tiener/begin 20 had geweest, had ik het niet zo heel spectaculair gevonden.quote:
Een beetje Italiaanse winkel heeft verse lasagna bladen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil van het weekend zalmrollade maken. Weet iemand of je ook bij de "verse" pasta's lasagna bladen hebt? Anders meot ik zelf deeg maken en rollen.
Dolf Jansen stond naast mij toen wij drinken bestelden, die had ik dus ook gezien. Carice presenteerde het geheel trouwens en er komt elke maand een artiest op "haar verzoek" optreden. Volgende maand Jon Allen en de maand erop Ed Harcourt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag gisteren op Twitter de tweet van Dolf Jansen al waarin hij de 'celebs' die jij gezien hebt, ook noemde...
Was in het nieuwe Vredenburg, toch?
Wij moesten het gisteren qua celebs doen met Andre van Duin, Rob v/d Meeberg en iemand wiens naam ik niet wil noemen...
DM = Dick Maas? Die niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand wiens naam je niet wilt noemen?? Nu maak je me nieuwsgierig... dm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |