SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Correct.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Beginnen met kriek of rosébier lijkt me dan een betere optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is Jillz wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beginnen met kriek of rosébier lijkt me dan een betere optie
Ik vond van nietquote:
Het smaakt niet?quote:
Maar het is toch cider?quote:
En Strongbow?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik had dus appelsap verwachtMaar ik vond dat niet naar appelsap smaken
Wil jij even HEEL snel je mond gaan spoelen?quote:
Is het daar wel goed genoeg voor dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil jij even HEEL snel je mond gaan spoelen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het daar wel goed genoeg voor dan?
Als alcoholische DubbelFrisss je wat lijkt, dan wel. Als je bierachtige drank verwacht, dan nietquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso, branden blussen met bier, sonde.
[ afbeelding ]
1 aflevering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien dat ik dit jaar ook maar eens Wie is de mol? ga volgen. Tot nu toe heb ik twee afleveringen gezien, van twee verschillende series. Eens zien hoe lang ik dat 'volgen' vol houd voor ik mijn interesse verlies
De hele dag door cola, en in plaats van melk chocomel of yogho yogho.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Heb je de reclame gezien? Eten, eten, etenvette hap natuurlijk
Het zal vast wel voorkomen dat kinderen een of andere stofwisselingsziekte hebben (gekregen) waardoor ze aankomen, maar te veel laten eten is gewoon stom van de ouders
Die ene aflevering is nu gelukt. Ik heb een mol (gebaseerd op foto's die ik heb bekeken voor de serie begon, zo heb ik het bij een eerdere serie al wel eens goed gehad) en iemand die ik zo snel mogelijk uit het programma wil hebben. Ik kan die Soundos niet uitstaanquote:
Quality time!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond. Toch een beetje later geworden, uitgebreid met Tinuviel gesproken. Was de afgelopen dagen niet genoeg gebeurd, dus we hadden even behoefte aan een uurtje rustig kletsen. En nu bedtime
Hmz, ik had daar wel op geanticipeerd door vanavond niet te gaan dus ik kan niet zeggen hoe het hier was...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het viel me mee vanavond. Het zwembad lag niet eens helemaal vol met goede voornemens
Oh, jawel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:05 schreef Whiteguy het volgende:
RTL4
'help mijn kind is te dik'
Een ventje van 129 kilo.
Op zich niet zo heel schokkend tegenwoordig, en ik ben misschien niet de eerste die mensen moet aanspreken op overgewicht, maar dat ventje is 12 jaar oud![]()
Dan letten die ouders ook niet echt op lijkt me. Sneu
Ja maar als het een ventje van eind tiener/begin 20 had geweest, had ik het niet zo heel spectaculair gevonden.quote:
Een beetje Italiaanse winkel heeft verse lasagna bladen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wil van het weekend zalmrollade maken. Weet iemand of je ook bij de "verse" pasta's lasagna bladen hebt? Anders meot ik zelf deeg maken en rollen.
Dolf Jansen stond naast mij toen wij drinken bestelden, die had ik dus ook gezien. Carice presenteerde het geheel trouwens en er komt elke maand een artiest op "haar verzoek" optreden. Volgende maand Jon Allen en de maand erop Ed Harcourt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag gisteren op Twitter de tweet van Dolf Jansen al waarin hij de 'celebs' die jij gezien hebt, ook noemde...
Was in het nieuwe Vredenburg, toch?
Wij moesten het gisteren qua celebs doen met Andre van Duin, Rob v/d Meeberg en iemand wiens naam ik niet wil noemen...
DM = Dick Maas? Die niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iemand wiens naam je niet wilt noemen?? Nu maak je me nieuwsgierig... dm?
Gerard Cox!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
die kerel van 'toen was geluk' zeker
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemenquote:
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De enige waarvan ik me kan bedenken dat MM z'n naam niet wil noemen
Even de boel in elkaar laten timmeren...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een telefoontje van m'n timmerman dat ie klaar is, vanmiddag even daarheen om op te leveren
En nu weer afpersing.quote:En gister m'n gasleiding afgeperst, jawel, hij is dicht, dus die meter kan ik vast aanvragen
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich klopt dat, maar er is er dus nog één (en misschien wel meer trouwens)...
Net een optie genomen op een reis naar Japan in het najaar.
Japanse whisky én saké is een prima combi...
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Japan lijkt me ook erg gaaf om nog een keer naartoe te gaan.
als ik de loterij win, want duur is het ook zag ik
Ik heb wel wat beter spul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ogen al gedept met een washandje met lauw water?
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo erg duur is het nou ook weer niet dat je de loterij er voor moet winnen...
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil nog zo veel dingen zien dat ik voor het geld van een Japan-reis liever eerst nog een reisje Polen + reisje Oekraïne + reisje Bulgarije + reisje Kroatië maak
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Op z'n schoot zeker
Naar de kapper geweest, duurde alleen iets langer dan normaal: degene die mij zou knippen was onderuit gegaan die ochtend en heeft haar elleboog gebroken![]()
Yes, it's Friday...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus nu de tondeuze er maar over heen laten gaan?
Who the fuck is Jan Kooiemans ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Onze directeur is ook in Japan geweest, was erg mooi.Dat soort landen trekt mij eigenlijk minder. Ik zou dan liever naar (Zuid-)Afrika gaan.
TM, dat gaat de goede kant op![]()
Goedemiddag Cobra... enne Jan Kooijman is echt wel leuk om te zien hoor, had nog wel dichterbij willen zitten.
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in Japan is de kans op gonorroe daarentegen een stuk kleiner...
Kosten Japan-reis is ongeveer ¤ 4.000 p.p. all-in.
Niet goedkoop, maar ik wil al jaren naar japan en ik heb het gevoel dat ik nu moet gaan, voordat het echt onbetaalbaar wordt...
Heb jij wel je 15 minutes of famequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Diaan73 het volgende:
Op zn schoot gaat wel een beetje ver. Zijn vriendin en ouders (?) waren er ook bij. En Peaceman.. maar ja die had al een onderonsje met Carice.
Goh wat sneu voor die kapster...
Soms is dat nodig om iets voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de boel in elkaar laten timmeren...
[..]
En nu weer afpersing.
Wat voor criminele activiteiten zijn dat allemaal?
Ow dat is dat filmpje van VI. Ik kan het hier niet zien, maar ik weet wel welke het is. Jan Kooijman is gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Who the fuck is Jan Kooiemans ?
[..]
Er zijn dagen dat ik <4k uitgeef aan reisjes
Checkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik vind hem een pannenkoekquote:
Dat is in principe incl. excursies, Shinkansen-trein: in 2 uur van Kyoto naar Japan i.p.v. 9 uur in een bus zitten e.d..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best prijzig, maar dat is ook incl. rondleidingen e.d. of niet? Dat kun je daar ook niet echt op eigen houtje doen volgens mij.
Er is bij mij een verschil tussen of iemand er goed uitziet en of het een pannenkoek is hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Jan Kooijman, dat is toch zo'n ultieme gladjanus
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaanquote:
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Dus je hebt nu een pittig kapsel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Ik heb geen before picsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om pics hoef ik niet te vragen, gok ik?
En roodquote:
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radioheadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omhoog gevallen Scapinoballet danser...
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan wel erg goed dansen hoor. In de laatste SYTYCD show heeft hij gedanst op Radiohead![]()
MM, die reis ziet er echt super uit!!
Moet het maatschappelijk nut hebben dan? Voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En wat is daarvan het maatschappelijk nut?
Kom op met die pics van nu, die before pics plaats ik dan wel...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen before picsEn ben te lui om after pics te maken
[..]
En rood
quote:
quote:
Typisch Gerard Cocks...quote:De man tegenover mij in de coupe zag dit alles zeer bedenkelijk aan en zei: "Bent u Gerard Cox?"
Ik zei: "Nee"
Hij zei: "Ik wel"
Zo bekend ben ik als Nederlander. Maar het mooiste was, Cox bleef mij maar aankijken en uiteindelijk zei hij: "Weet je, je hebt een bekend gezicht"
Ik zei: "O, dat weet ik niet". "Jawel, je hebt een heel bekend gezicht".
"Och ja dat zou kunnen".
"Man, je hebt een enorm bekend gezicht. Hoe is je naam?"
Ik zei: "Herman Finkers"
"Toch heb je een bekend gezicht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |