Yepquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep
Vanochtend voor het eerst deze week een ochtend vrij gehad, dat is dan echt fijn
Nu nog dit middagje en dan volgende week naar Londen & Cambridge
Mooi! Schitterende steden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep
Vanochtend voor het eerst deze week een ochtend vrij gehad, dat is dan echt fijn
Nu nog dit middagje en dan volgende week naar Londen & Cambridge
Naar Cambridge voor een bruiloftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar Londen voor optredens of just for fun (of allebei)??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat vroeg ik me ook af. Londen = leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Aha, geen kooractiviteiten dus...
Concerten genoeg in Londen. Musicals en theaters ook...![]()
Maar wat is een 'evensong'
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar da's toch niet kort?
Dat is kort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:10 schreef Etcetera het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Flink = 3 à 4 cm?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, daarom is er een flink stuk vanaf gegaan
Nee, we gaan helaas niet zelf zingen, dat zou ook tof zijn!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Aha, geen kooractiviteiten dus...
Concerten genoeg in Londen. Musicals en theaters ook...![]()
Maar wat is een 'evensong'
Thanksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi geknipt Etcbeetje laagjes he, staat je goed
[..]
Over mooie muziek gesproken:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi geknipt Etcbeetje laagjes he, staat je goed
[..]
Nee, we gaan helaas niet zelf zingen, dat zou ook tof zijn!
Een evensong is een avonddienst in de kerk met koorzang erbij, een gratis concertje met mooie muziek dus(en die preek neem ik dan maar even voor lief
)
Haha, die fout heb ik ook eens gemaakt jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ThanksHet is voor wel een beetje in laagjes geknipt, maar achter juist niet
Dan lijkt het bij mij namelijk heel snel heel dun en dat vind ik lelijk.
Preciesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, die fout heb ik ook eens gemaakt janiet handig met lang steil haar
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vat dit niet verkeerd op: je lijkt me echt heel gezellig IRL![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi!
![]()
Moet je haar radioprogramma's op CZ maar eens luisteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |