Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik was niet gezellig genoegquote:
Sorry, maar het lukt me momenteel erg slecht om iets positiefs te zien.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is een paar huizen verderop gaan wonen met zijn hoogblonde deerne![]()
En hij heeft een zegelring
Ik ga eens voor je nadenken ja? Moet dat even laten sudderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Ik houd van afwisseling enzo. En onregelmatige diensten vind ik ook totaal niet erg.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er weer een SC gesloten ofzo
Sudderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zegelring had ie ook al toen wij verkering hadden
Dat is dus dik 16/17 jaar geleden ofzo
![]()
En ik zie em vast vanzelf een keer op m'n werk
![]()
[..]
Ik ga eens voor je nadenken ja? Moet dat even laten sudderen.
[..]
Hoezo?
WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, boterhammen opgegeten en zometeen koffie/wii/widm/dozk en lekker ontspannen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, boterhammen opgegeten en zometeen koffie/wii/widm/dozk en lekker ontspannen![]()
Wie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zegelring had ie ook al toen wij verkering hadden
Dat is dus dik 16/17 jaar geleden ofzo
![]()
En ik zie em vast vanzelf een keer op m'n werk
![]()
[..]
[..]
Hoezo?
WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zondag heb ik eindelijk die proefles Yogaquote:
Da's goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Visite buiten laten staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Helaas krijgen we rond een uur of 9 visite, dus ik moet terugkijken op internet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Je visite kijkt maar gewoon mee danquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Een ex van vroeger op de middelbare schoolquote:
Ik weet niet of je morgen tijd hebt. maar volgens mij wordt de uitzending morgen om 15.00 uur op tv herhaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Ja, maar ik las dat dat niet helemaal je ding was toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag heb ik eindelijk die proefles Yoga
Heb je geen PVR? Echt handig hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Zekerquote:
YWquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's goed.Dank je wel, Marijke.
Nah, widm kijk ik liever alleenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je visite kijkt maar gewoon mee dan.
Oh echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je morgen tijd hebt. maar volgens mij wordt de uitzending morgen om 15.00 uur op tv herhaald
Heerlijk, dingen doodmakenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen PVR? Echt handig hoor
En was nooit zo'n widm kijker maar wil het deze keer eens helemaal gaan volgen.
[..]
Zeker![]()
Daar heb ik vooral mijn Wii systeem voor + een goede shooter
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduikenquote:
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat dat niet helemaal je ding was toch?
Simpel: dan stuur je TJ en de visite naar een kamer om verder te klussen en heb jij de tv voor jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, widm kijk ik liever alleen
Met TJ kan ook nog, maar met visite is dat niet te doen
mijn alltime favorit is nog steeds DOOMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk, dingen doodmakenDat doe ik in wow, ik kan daar echt van genieten
![]()
Als die box aangesloten is kan je vanavond wellicht al met je Toek op de bank kijkenquote:
Ik zag er maar eentje, vandaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduiken
Oh sorry, ik dacht dat je afgelopen zondag was geweest, maar dan ben ik in de warquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.
WOW ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij... Jij... Moordwijf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ook leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WOW ken ik dan weer niet(althans nooit gespeeld), ik doe nu een reguliere CoD style shooter met een 007 licentie eroverheen geplakt zegmaar
Wat heb je gegeten? Doppers?quote:
UIt het WIDM-topicquote:
quote:Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 15 uur op Nederland 2 te zien.
Nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen PVR? Echt handig hoor
En was nooit zo'n widm kijker maar wil het deze keer eens helemaal gaan volgen.
Wie dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduiken
slim!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: dan stuur je TJ en de visite naar een kamer om verder te klussen en heb jij de tv voor jezelf.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die box aangesloten is kan je vanavond wellicht al met je Toek op de bank kijken
Dank je, dat vind ik lief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YWKan zijn dat er even overheen gaat hoor
Duurt altijd even, is zo'n achtergrond proces
En ik ken je natuurlijk niet heel goed, maar ga m'n best doen
ik doe ook yoga..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.
En een zegelring.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een ex van vroeger op de middelbare schoolDie had een brommer, weet je hoe stoer
![]()
marijke.. waarom ben je gestopt??quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag er maar eentje, vandaar
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je afgelopen zondag was geweest, maar dan ben ik in de warIkzelf vond het altijd heerlijk
Ik hoop dat jij er ook wat aan hebt
Ik speel ook regelmatig offline rpg's maar gebruik daar uitsluitend het Wii systeem voor, de PC is functioneel en zakelijk ingericht zonder games etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook leuk
Wow is meer een rpg, is leuk, ik doe veel dingen samen met anderen, dus het is voornamelijk erg gezellig
Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En een zegelring.
Omg, waar ging jij mee om![]()
?
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
marijke.. waarom ben je gestopt??
Ja, Wii en NDS, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik speel ook regelmatig offline rpg's maar gebruik daar uitsluitend het Wii systeem voor, de PC is functioneel en zakelijk ingericht zonder games etc.
Nouja, minesweeper dan af en toe
quote:
spinazie, maar uit de wok met champions, boursin en spekjes met pastaquote:
ohh.. dus binnenkort ga je weer??quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijk
[..]
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meer
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
spinazie, maar uit de wok met champions, boursin en spekjes met pasta
Hihihihi, nee, dan mag er eerst nog wel wat afquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. dus binnenkort ga je weer??
ik heb ook wel last van hompen in m'n heupen en als ze zegt dat ik m'n enkels bij elkaar moet houden kijk ik haar een beetje verward aan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Toekito het volgende:
Wat een klanten zeg: Meneer mijn mailbox zou vol zijn, wat moet ik doen.
ROT OP! laat me met rust n00b!
wat is er mis met een zegelringquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En een zegelring.
Omg, waar ging jij mee om![]()
?
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Wii en NDS, heerlijkEn mijn pc is geen game pc maar Wow kan prima
![]()
Minesweeper![]()
LELIJK!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er mis met een zegelring
zegelringen zijn stoer... mannelijk en geilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
In combinatie met sommige mensen is het een beetje foutquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijk
[ afbeelding ]
Niet bij die jongen waar we het net over haddenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegelringen zijn stoer... mannelijk en geil
lijkt met de week debielere mensen te wordenquote:
het staat idd niet iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In combinatie met sommige mensen is het een beetje fout
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijk
[ afbeelding ]
Gelijk de eerste gok en game overquote:
is dat zo'n schrale jankertquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bij die jongen waar we het net over hadden
Hai beroemde mevrouw!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Come, dowsed in mud,
Soaked in bleach,
As I want you to be.
HoiHoi!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelijk de eerste gok en game over
Maar is wel een leuke time-killer als je even niets te doen hebt.
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat zo'n schrale jankert
ik heb het nooit begrepenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelijk de eerste gok en game over
Maar is wel een leuke time-killer als je even niets te doen hebt.
Okee,quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe ook yoga..
en vind het heeeeeeerlijk
echt mijn 2 uur in de week van totale ontspanning! heerlijk..
al lukt het niet altijd
of het speciaal voor depressieve mensen goed is.. geen idee..
Ik ook, en ik vind het inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe ook yoga..
en vind het heeeeeeerlijk
echt mijn 2 uur in de week van totale ontspanning! heerlijk..
al lukt het niet altijd
of het speciaal voor depressieve mensen goed is.. geen idee..
GuildWarsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind zo jammer dat je met de meeste mmorpg's maandelijks moet betalen
de reden waarom ik ook gestopt ben
Allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hij woont nu echt gewoon 67 nummers verderopquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzo
Dat verklaart. Rest alleen de vraag: wat zaaaag je erinquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijk
[..]
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meer
Ik vond Guildwars dus niet zo leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
GuildWars
Een spel van een tientje en daar blijven de kosten ook bij
dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bij die jongen waar we het net over hadden
Is mindfulness yoga joh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
maar je hebt natuurlijk verschillende vormen van yoga. Poweryoga is weer heel anders dan mindfulness. Het laatste ging ik doen dacht ik
Patience doe ik soms ook, maar ben niet zo goed in kaartspelen, meer het gewone werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik was altijd van de patience enzo
Ik ook nietquote:
Lolquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij woont nu echt gewoon 67 nummers verderop
Hij had een brommerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart. Rest alleen de vraag: wat zaaaag je erin?
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
[..]
Hij had een brommerEn had wel een leuk gezicht toen
Geen flauw idee hoe dat nu is
Oh dat had ik in ieder geval begrepen op de site van de yogalerares. Kan me natuurlijk in vergissen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is mindfulness yoga joh?Niet per definitie namelijk. Ik heb ook mindfulness gedaan en het werkt echt heel goed bij een depressie ja
Een brommerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
[..]
Hij had een brommerEn had wel een leuk gezicht toen
Geen flauw idee hoe dat nu is
Zondequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond Guildwars dus niet zo leuk
[..]
mja ik speelde LineageIIquote:
+geblondeerde snol.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenmet een golf II en met gouden kettingen om zijn nek
en een bierbuik
dan heeftie toch gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
dan heeftie toch gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Een groot deel van onze tijd zijn we met onze aandacht naar buiten gericht en niet of nauwelijks in contact met ons lichaam. Mede door het beoefenen van lichaamshoudingen [asana’s] en ademoefeningen (pranayama) word je je bewuster van je lichaam, je geest, je adem en de ruimte. Je bent met meer aandacht aanwezig bij dat wat zich voordoet (mindfulness) en leert hierdoor dichter bij jezelf te blijven.
Pciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoort een onderdeel van je opvoeding te zijn
Jij ook BONGquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ben offline, koffie zetten en lekker de Wii aanknallen
Fijne avond en veel plezier alvast met WIDM.
en later die honda's MTquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, brommers![]()
puch, zundapp, kreitler
fijn avond bongquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
Of Kayleigh, Samantha (Natuurlijk uitgesproken als Fememfa), Kimberley of Preciousquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
idd met kauwgom in d'r bek + naam luidt: Anita
Pfff dat is inderdaad niet fijn en het is zeker een onbekend nummer, waardoor jezelf niet kan terugbellen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Ik wacht de hele dag op een telefoontje. Ben ik even boodschappen doen, oproep gemist. Godverdomme.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Of Kayleigh, Samantha (Natuurlijk uitgesproken als Fememfa), Kimberley of Precious
Ze hebben voicemail ingesproken, dus ik kan wel terug bellen. Maarja, is het nu weer te laat voor. En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen, terug bellen, mailen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pfff dat is inderdaad niet fijn en het is zeker een onbekend nummer, waardoor jezelf niet kan terugbellen?
Okee, dat is mooi (als het wat wordt dan)quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben voicemail ingesproken, dus ik kan wel terug bellen. Maarja, is het nu weer te laat voor. En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen, terug bellen, mailen.
Maar ze hebben een vacature voor me.
Huuuuuuquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja idd
![]()
gouden oorbellen in natuurlijk
en met een gouden naam ketting
[ afbeelding ]![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is mooi (als het wat wordt dan)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Ik wacht de hele dag op een telefoontje. Ben ik even boodschappen doen, oproep gemist. Godverdomme.
die heeft wokkin ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja idd
![]()
[ afbeelding ]![]()
kampershizzlequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha ja idd
![]()
[ afbeelding ]![]()
Tof, Myr.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben voicemail ingesproken, dus ik kan wel terug bellen. Maarja, is het nu weer te laat voor. En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen, terug bellen, mailen.
Maar ze hebben een vacature voor me.
gewoon zoals de vrouw van Johnny uit All Starsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Of Kayleigh, Samantha (Natuurlijk uitgesproken als Fememfa), Kimberley of Precious
Ra ra wat gaat hier mis?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen,
Jaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon zoals de vrouw van Johnny uit All Stars
Melk op mijn shirtquote:
Zodat je weer lekker hard bieries kan zoepen met je mattiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef RealZeus het volgende:
Nu sporten.
Opdat ik straks een iets goddelijker lijf heb, maar bovenal een fatsoenlijke conditie.
godzijdank was het maar een geintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft die ketting dus van haar minnaar gehad?
En ik maar serieus reagerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
godzijdank was het maar een geintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenmet een golf II en met gouden kettingen om zijn nek
en een bierbuik
Ja dat is vervelend. Kun je dus niet je SMS-toon uitzetten terwijl je de oproepen wel kan horen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn geluid staat altijd uit, want zo'n gast blijft me maar smsen.
Ja, maar een mindfulness training is wat anders dan yogaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Marijke, DIt staat er op haar site:
[..]
Joah, brommers kiek'nquote:
Veel plezier en fijne avond Bongquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
gecondoleerd met het hebben van geen leven!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
Want dit is kwaliteitspost nummer 60.000 van mij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Kun je dus niet je SMS-toon uitzetten terwijl je de oproepen wel kan horen.![]()
Nee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke? Hij is er niet mooier op geworden hoor
Woah!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker. en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! is ook een manier van leven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
gecondoleerd met het hebben van geen leven!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zeg je toch dat ie moet stoppen met smsen? En anders laat je z'n nummer blokkerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.
geweldig ben jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend zeg zo;'n soort van stalker..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.
Mooiquote:
Dat is toch per telefoon verschillend, Met de meeste moderne telefoons kan dat waarschijnlijk wel (met de mijne iig wel), maar er zullen toch nog wel telefoons zijn, waarmee dat nog niet kan tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ja, je kunt je smstoon uitzetten en je beltoon aanlaten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
Ik laat de andere taarten wel voor de rest staan, lik ik jou op.
dan maar hopen dat ik gisteren geen koffie ben vergeten weg te likkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat de andere taarten wel voor de rest staan, lik ik jou op.
Zelfs mijn ruim 10 jaar oude nokia kan datquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch per telefoon verschillend, Met de meeste moderne telefoons kan dat waarschijnlijk wel (met de mijne iig wel), maar er zullen toch nog wel telefoons zijn, waarmee dat nog niet kan toch![]()
Thijs zei net: oh mama, dat is een mooi liedje, nog een keer?quote:
Handigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
nog ruim een uur, brood allang op en ik heb honger. En raad eens? Mijn collega met net zo'n rare dienst heeft ook honger en geen brood enzulks meer
snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
Heb je niet gezien wat ik voor je meegebracht heb?
Voer voor een half leger waar Toek een halve avond op teert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
Heb je niet gezien wat ik voor je meegebracht heb?
Okee, geen idee of dat met mijn oude telefoon dat kan (ook een nokia, maar wel een hele simpele). Maar ja het zal wel, ben niet zo in de telefonie enzo. Ben al blij dat ik met mijn telefoon nu kan fotograferen, maar ik kan net zo goed de volgende keer een telefoon nemen met alleen een bel en sms functie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn ruim 10 jaar oude nokia kan dat
hoihoiquote:
Heel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zei net: oh mama, dat is een mooi liedje, nog een keer?![]()
Mijn zoon
Nee, je hebt het niet gezienquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voer voor een half leger waar Toek een halve avond op teert?
Symquote:
Wat voor soep? Snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo mijn soep eten terwijl de rest pizza eet.
*denk aan kilo's, denk aan kilo's.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zei net: oh mama, dat is een mooi liedje, nog een keer?![]()
Mijn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoiquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij hebt echt veel dochters....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil je best SMSsen hoor Myrtje
Heus kan die telefoon wel smsen! Je moet het berichtje alleen even af komen geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een BAN aan je kont jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb iets in mijn fobo wat jullie lekker niet hebben [ afbeelding ]
soms heb ik medelijden met jequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij hebt echt veel dochters....
Murphy's lawquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
It was a day with a huge black hole, maar ik heb het weer overleefd
Damn het is de hele week relatief rustig, ik zit een dag alleen en de pleuris breekt uit
Superingewikkeld Messaging Systemquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heus kan die telefoon wel smsen! Je moet het berichtje alleen even af komen geven.
was het maar waar, ik heb nog 400 op de richel staan die ik nog moet roosteren, en ik weet nu al dat het niet gaat passenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Murphy's lawMaar fijn dat je het overleeft hebt
Ben je morgen vrij?
Komt wel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
It was a day with a huge black hole, maar ik heb het weer overleefd
Damn het is de hele week relatief rustig, ik zit een dag alleen en de pleuris breekt uit
Hiephoiquote:
Tsssk,quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Superingewikkeld Messaging System
die vast wel hendig daarmee toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
Eem kiek'n of meneer taart een lamp kan maken![]()
Ik heb een hele pan gemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww dat vind ik zoooooo lekker
Oh damn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het maar waar, ik heb nog 400 op de richel staan die ik nog moet roosteren, en ik weet nu al dat het niet gaat passen
Hoezo, is hij niet zo'n helder licht met klussen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
Kom maar danquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
benzine erover en aanstekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder maakt altijd enorme pannen en vriest het in, vandaar dat ik het vandaag kon eten zonder uren in de keuken te huizenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een hele pan gemaakt
En alleen ik lust het
Das wel lief jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tsssk,
Wel lief dat ik mijn nummer heb opgeschreven.
Stuart ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank jequote:
heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt altijd enorme pannen en vriest het in, vandaar dat ik het vandaag kon eten zonder uren in de keuken te huizen
ideaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt altijd enorme pannen en vriest het in, vandaar dat ik het vandaag kon eten zonder uren in de keuken te huizen
Je vrouw om te zeggen dat ze van je houdt. En 40 keer de voicemail daarover.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer altijd vrolijk en luchtig te blijven, maar vandaag lukte dat echt niet.
Ik heb vanmiddag mijn telefoon niet opgenomen. 41 gemiste oproepen
Oh damnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank je
Ik probeer altijd vrolijk en luchtig te blijven, maar vandaag lukte dat echt niet.
Ik heb vanmiddag mijn telefoon niet opgenomen. 41 gemiste oproepen
Ja, baksteen in pannetje, worst erbij, opwarmen, mmmmmquote:
Jaquote:
Ik ben dol op invriezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort de vriezer van TJ's vader, dan ga ik me ook suf vriezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op invriezenSauzen, soepen, grote pan en invriezen maar
Ideaal
maar die lamzak gaat eerst op vakantie héquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort de vriezer van TJ's vader, dan ga ik me ook suf vriezen
Ja doet dat maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh damnZal ik je dan maar bellen met leuk nieuws morgen?
![]()
En heel veel groenten kun je ook invriezen he? Als de paprika's in de aanbieding zijn dan snij ik me suf en vries ik zakjes inquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Muck het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort de vriezer van TJ's vader, dan ga ik me ook suf vriezen
Uhuhquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die lamzak gaat eerst op vakantie hé
Fantastisch is dat jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heel veel groenten kun je ook invriezen he? Als de paprika's in de aanbieding zijn dan snij ik me suf en vries ik zakjes inIdeaal
oh echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En heel veel groenten kun je ook invriezen he? Als de paprika's in de aanbieding zijn dan snij ik me suf en vries ik zakjes inIdeaal
Gaat primaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt?
Ik heb nog een halve knolselderij overkan dat ook?
geen idee of je die in kan vriezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh echt?
Ik heb nog een halve knolselderij overkan dat ook?
quote:
Ja, dat ken ik helaas...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik ben er ook lekker een halve dag aan kwijtgeweest ja. EN het is NOG een puinhoop
weer een nieuwe UIquote:
tijdelijke, er werd geklaagd over m'n vorige tijdelijkequote:
was ist?quote:
Bis Spätahquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga me verdrinken onder de doesj, bis spätah.
Ik zou em voorsnijden, want vaak is het ontdooien van groente geen succes en moet je het bevroren in de pan gooienquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan ik em niet zo half er in gooien?
Niet echt. Lukte me niet om tot boodschappen te zetten, dus heb het bij een filetlapje wat ik vanacht al uit de vriezer had gehaadl en appelmoes moeten laten.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik heb bloemkool gegeten
en de hele dag een pan snert op het fornuis staan
primaquote:
Dat ken ik dan weer wel. Das wel ok, weet ik sinds die achterhoeksequote:
nee met aardappels en een worstjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snert
maar verder alleen maar bloemkool
alsof ik met iedereen brommers ga kiekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer wel. Das wel ok, weet ik sinds die achterhoekse...
En stroek'n doek'n natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer wel. Das wel ok, weet ik sinds die achterhoekse...
Que?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stroek'n doek'n natuurlijk
Okee, kan wel lekker zijn ja. WEl een aparte combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Koen66 het volgende:
ik had een bij elkaar geraapt zooitje, voor de kids stond er macaroni, witte bonen en een braadworst klaar. Heb er maar wat bami en een sateetje bijgedaan, en dat alleshebben we met z'm 3-en gedeeld
die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stroek'n doek'n natuurlijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de bosjes neucken
ik bedoel, geen idee![]()
Heb me net anders flink lopen uitsloven met judoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf een luie flikker
Hey Koenquote:
Wel lekker, flink wat energie kwijtquote:
Bij mij laatst ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... al komt het bij mij niet door judo.
wordt die niet anders vanquote:
Wil jij anders een potje?quote:
niet lui dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb me net anders flink lopen uitsloven met judo![]()
Hey LL![]()
[..]
Hey Koen
[..]
Wel lekker, flink wat energie kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |