gecondoleerd met het hebben van geen leven!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
Want dit is kwaliteitspost nummer 60.000 van mij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Kun je dus niet je SMS-toon uitzetten terwijl je de oproepen wel kan horen.![]()
Nee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke? Hij is er niet mooier op geworden hoor
Woah!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker. en gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! is ook een manier van leven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
gecondoleerd met het hebben van geen leven!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zeg je toch dat ie moet stoppen met smsen? En anders laat je z'n nummer blokkerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.
geweldig ben jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Vervelend zeg zo;'n soort van stalker..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel kunnen denk ik ja. Maar normaal hoor ik smsjes wel graag, alleen nu de laatste dagen die irritante gast.
Mooiquote:
Dat is toch per telefoon verschillend, Met de meeste moderne telefoons kan dat waarschijnlijk wel (met de mijne iig wel), maar er zullen toch nog wel telefoons zijn, waarmee dat nog niet kan tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ja, je kunt je smstoon uitzetten en je beltoon aanlaten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
Ik laat de andere taarten wel voor de rest staan, lik ik jou op.
dan maar hopen dat ik gisteren geen koffie ben vergeten weg te likkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat de andere taarten wel voor de rest staan, lik ik jou op.
Zelfs mijn ruim 10 jaar oude nokia kan datquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch per telefoon verschillend, Met de meeste moderne telefoons kan dat waarschijnlijk wel (met de mijne iig wel), maar er zullen toch nog wel telefoons zijn, waarmee dat nog niet kan toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |