Tof, Myr.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben voicemail ingesproken, dus ik kan wel terug bellen. Maarja, is het nu weer te laat voor. En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen, terug bellen, mailen.
Maar ze hebben een vacature voor me.
gewoon zoals de vrouw van Johnny uit All Starsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Of Kayleigh, Samantha (Natuurlijk uitgesproken als Fememfa), Kimberley of Precious
Ra ra wat gaat hier mis?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
En ik ben nu al 3 dagen bezig met bellen, oproepen missen,
Jaaaaaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon zoals de vrouw van Johnny uit All Stars
Melk op mijn shirtquote:
Zodat je weer lekker hard bieries kan zoepen met je mattiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef RealZeus het volgende:
Nu sporten.
Opdat ik straks een iets goddelijker lijf heb, maar bovenal een fatsoenlijke conditie.
godzijdank was het maar een geintjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft die ketting dus van haar minnaar gehad?
En ik maar serieus reagerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
godzijdank was het maar een geintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenmet een golf II en met gouden kettingen om zijn nek
en een bierbuik
Ja dat is vervelend. Kun je dus niet je SMS-toon uitzetten terwijl je de oproepen wel kan horen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn geluid staat altijd uit, want zo'n gast blijft me maar smsen.
Ja, maar een mindfulness training is wat anders dan yogaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Marijke, DIt staat er op haar site:
[..]
Joah, brommers kiek'nquote:
Veel plezier en fijne avond Bongquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
Ben offline, koffie zetten en lekker de Wii aanknallen
Fijne avond en veel plezier alvast met WIDM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |