Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik was niet gezellig genoegquote:
Sorry, maar het lukt me momenteel erg slecht om iets positiefs te zien.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is een paar huizen verderop gaan wonen met zijn hoogblonde deerne![]()
En hij heeft een zegelring
Ik ga eens voor je nadenken ja? Moet dat even laten sudderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Ik houd van afwisseling enzo. En onregelmatige diensten vind ik ook totaal niet erg.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
is er weer een SC gesloten ofzo
Sudderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zegelring had ie ook al toen wij verkering hadden
Dat is dus dik 16/17 jaar geleden ofzo
![]()
En ik zie em vast vanzelf een keer op m'n werk
![]()
[..]
Ik ga eens voor je nadenken ja? Moet dat even laten sudderen.
[..]
Hoezo?
WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, boterhammen opgegeten en zometeen koffie/wii/widm/dozk en lekker ontspannen![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, boterhammen opgegeten en zometeen koffie/wii/widm/dozk en lekker ontspannen![]()
Wie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die zegelring had ie ook al toen wij verkering hadden
Dat is dus dik 16/17 jaar geleden ofzo
![]()
En ik zie em vast vanzelf een keer op m'n werk
![]()
[..]
[..]
Hoezo?
WIDMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
Zondag heb ik eindelijk die proefles Yogaquote:
Da's goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Visite buiten laten staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Helaas krijgen we rond een uur of 9 visite, dus ik moet terugkijken op internet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Je visite kijkt maar gewoon mee danquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Een ex van vroeger op de middelbare schoolquote:
Ik weet niet of je morgen tijd hebt. maar volgens mij wordt de uitzending morgen om 15.00 uur op tv herhaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Ja, maar ik las dat dat niet helemaal je ding was toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zondag heb ik eindelijk die proefles Yoga
Heb je geen PVR? Echt handig hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Muck het volgende:
[..]
WIDM
Zekerquote:
YWquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's goed.Dank je wel, Marijke.
Nah, widm kijk ik liever alleenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je visite kijkt maar gewoon mee dan.
Oh echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je morgen tijd hebt. maar volgens mij wordt de uitzending morgen om 15.00 uur op tv herhaald
Heerlijk, dingen doodmakenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen PVR? Echt handig hoor
En was nooit zo'n widm kijker maar wil het deze keer eens helemaal gaan volgen.
[..]
Zeker![]()
Daar heb ik vooral mijn Wii systeem voor + een goede shooter
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduikenquote:
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat dat niet helemaal je ding was toch?
Simpel: dan stuur je TJ en de visite naar een kamer om verder te klussen en heb jij de tv voor jezelfquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, widm kijk ik liever alleen
Met TJ kan ook nog, maar met visite is dat niet te doen
mijn alltime favorit is nog steeds DOOMquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk, dingen doodmakenDat doe ik in wow, ik kan daar echt van genieten
![]()
Als die box aangesloten is kan je vanavond wellicht al met je Toek op de bank kijkenquote:
Ik zag er maar eentje, vandaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduiken
Oh sorry, ik dacht dat je afgelopen zondag was geweest, maar dan ben ik in de warquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.
WOW ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij... Jij... Moordwijf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ook leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WOW ken ik dan weer niet(althans nooit gespeeld), ik doe nu een reguliere CoD style shooter met een 007 licentie eroverheen geplakt zegmaar
Wat heb je gegeten? Doppers?quote:
UIt het WIDM-topicquote:
quote:Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 15 uur op Nederland 2 te zien.
Nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb je geen PVR? Echt handig hoor
En was nooit zo'n widm kijker maar wil het deze keer eens helemaal gaan volgen.
Wie dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie hier allemaal nieuwe gezichten opduiken
slim!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel: dan stuur je TJ en de visite naar een kamer om verder te klussen en heb jij de tv voor jezelf.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als die box aangesloten is kan je vanavond wellicht al met je Toek op de bank kijken
Dank je, dat vind ik lief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
YWKan zijn dat er even overheen gaat hoor
Duurt altijd even, is zo'n achtergrond proces
En ik ken je natuurlijk niet heel goed, maar ga m'n best doen
ik doe ook yoga..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb het nooit gedaan, dus dat merk ik zondag wel. Ik hoor wel gewoon dat het goed is voor mensen met een depressie, dus daarom kijkik er wel naar uit.
En een zegelring.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een ex van vroeger op de middelbare schoolDie had een brommer, weet je hoe stoer
![]()
marijke.. waarom ben je gestopt??quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag er maar eentje, vandaar
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je afgelopen zondag was geweest, maar dan ben ik in de warIkzelf vond het altijd heerlijk
Ik hoop dat jij er ook wat aan hebt
Ik speel ook regelmatig offline rpg's maar gebruik daar uitsluitend het Wii systeem voor, de PC is functioneel en zakelijk ingericht zonder games etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook leuk
Wow is meer een rpg, is leuk, ik doe veel dingen samen met anderen, dus het is voornamelijk erg gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |