Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En een zegelring.
Omg, waar ging jij mee om![]()
?
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
marijke.. waarom ben je gestopt??
Ja, Wii en NDS, heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik speel ook regelmatig offline rpg's maar gebruik daar uitsluitend het Wii systeem voor, de PC is functioneel en zakelijk ingericht zonder games etc.
Nouja, minesweeper dan af en toe
quote:
spinazie, maar uit de wok met champions, boursin en spekjes met pastaquote:
ohh.. dus binnenkort ga je weer??quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijk
[..]
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meer
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
spinazie, maar uit de wok met champions, boursin en spekjes met pasta
Hihihihi, nee, dan mag er eerst nog wel wat afquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. dus binnenkort ga je weer??
ik heb ook wel last van hompen in m'n heupen en als ze zegt dat ik m'n enkels bij elkaar moet houden kijk ik haar een beetje verward aan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Toekito het volgende:
Wat een klanten zeg: Meneer mijn mailbox zou vol zijn, wat moet ik doen.
ROT OP! laat me met rust n00b!
wat is er mis met een zegelringquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En een zegelring.
Omg, waar ging jij mee om![]()
?
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Wii en NDS, heerlijkEn mijn pc is geen game pc maar Wow kan prima
![]()
Minesweeper![]()
LELIJK!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er mis met een zegelring
zegelringen zijn stoer... mannelijk en geilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
In combinatie met sommige mensen is het een beetje foutquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijk
[ afbeelding ]
Niet bij die jongen waar we het net over haddenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegelringen zijn stoer... mannelijk en geil
lijkt met de week debielere mensen te wordenquote:
het staat idd niet iedereenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In combinatie met sommige mensen is het een beetje fout
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan wel op de moeilijkste stand natuurlijk
[ afbeelding ]
Gelijk de eerste gok en game overquote:
is dat zo'n schrale jankertquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bij die jongen waar we het net over hadden
Hai beroemde mevrouw!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Come, dowsed in mud,
Soaked in bleach,
As I want you to be.
HoiHoi!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelijk de eerste gok en game over
Maar is wel een leuke time-killer als je even niets te doen hebt.
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat zo'n schrale jankert
ik heb het nooit begrepenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gelijk de eerste gok en game over
Maar is wel een leuke time-killer als je even niets te doen hebt.
Okee,quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe ook yoga..
en vind het heeeeeeerlijk
echt mijn 2 uur in de week van totale ontspanning! heerlijk..
al lukt het niet altijd
of het speciaal voor depressieve mensen goed is.. geen idee..
Ik ook, en ik vind het inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik doe ook yoga..
en vind het heeeeeeerlijk
echt mijn 2 uur in de week van totale ontspanning! heerlijk..
al lukt het niet altijd
of het speciaal voor depressieve mensen goed is.. geen idee..
GuildWarsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind zo jammer dat je met de meeste mmorpg's maandelijks moet betalen
de reden waarom ik ook gestopt ben
Allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hij woont nu echt gewoon 67 nummers verderopquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzo
Dat verklaart. Rest alleen de vraag: wat zaaaag je erinquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij was de overbuurjongen van mijn beste vriend en die woonde in een niet zo'n goede wijk
[..]
Omdat ik dus vet veel was aangekomen, en het enige wat ik kon denken tijdens de yoga was "het zit me in de weg" en ik werd alleen maar geconfronteerd met mijn gewicht, dus ik trok dat niet meer
Ik vond Guildwars dus niet zo leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Muck het volgende:
GuildWars
Een spel van een tientje en daar blijven de kosten ook bij
dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet bij die jongen waar we het net over hadden
Is mindfulness yoga joh?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
maar je hebt natuurlijk verschillende vormen van yoga. Poweryoga is weer heel anders dan mindfulness. Het laatste ging ik doen dacht ik
Patience doe ik soms ook, maar ben niet zo goed in kaartspelen, meer het gewone werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik was altijd van de patience enzo
Ik ook nietquote:
Lolquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij woont nu echt gewoon 67 nummers verderop
Hij had een brommerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart. Rest alleen de vraag: wat zaaaag je erin?
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
[..]
Hij had een brommerEn had wel een leuk gezicht toen
Geen flauw idee hoe dat nu is
Oh dat had ik in ieder geval begrepen op de site van de yogalerares. Kan me natuurlijk in vergissen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is mindfulness yoga joh?Niet per definitie namelijk. Ik heb ook mindfulness gedaan en het werkt echt heel goed bij een depressie ja
Een brommerquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol
[..]
Hij had een brommerEn had wel een leuk gezicht toen
Geen flauw idee hoe dat nu is
Zondequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond Guildwars dus niet zo leuk
[..]
mja ik speelde LineageIIquote:
+geblondeerde snol.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarschijnlijk issie zo'n tokkie gewordenmet een golf II en met gouden kettingen om zijn nek
en een bierbuik
dan heeftie toch gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n typje, uit de achterbuurt enzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
dan heeftie toch gelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Een groot deel van onze tijd zijn we met onze aandacht naar buiten gericht en niet of nauwelijks in contact met ons lichaam. Mede door het beoefenen van lichaamshoudingen [asana’s] en ademoefeningen (pranayama) word je je bewuster van je lichaam, je geest, je adem en de ruimte. Je bent met meer aandacht aanwezig bij dat wat zich voordoet (mindfulness) en leert hierdoor dichter bij jezelf te blijven.
Pciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoort een onderdeel van je opvoeding te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |