Handigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Toekito het volgende:
nog ruim een uur, brood allang op en ik heb honger. En raad eens? Mijn collega met net zo'n rare dienst heeft ook honger en geen brood enzulks meer
snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
Heb je niet gezien wat ik voor je meegebracht heb?
Voer voor een half leger waar Toek een halve avond op teert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
Heb je niet gezien wat ik voor je meegebracht heb?
Okee, geen idee of dat met mijn oude telefoon dat kan (ook een nokia, maar wel een hele simpele). Maar ja het zal wel, ben niet zo in de telefonie enzo. Ben al blij dat ik met mijn telefoon nu kan fotograferen, maar ik kan net zo goed de volgende keer een telefoon nemen met alleen een bel en sms functie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn ruim 10 jaar oude nokia kan dat
hoihoiquote:
Heel goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zei net: oh mama, dat is een mooi liedje, nog een keer?![]()
Mijn zoon
Nee, je hebt het niet gezienquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voer voor een half leger waar Toek een halve avond op teert?
Symquote:
Wat voor soep? Snert?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo mijn soep eten terwijl de rest pizza eet.
*denk aan kilo's, denk aan kilo's.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs zei net: oh mama, dat is een mooi liedje, nog een keer?![]()
Mijn zoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoiquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
jij hebt echt veel dochters....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil je best SMSsen hoor Myrtje
Heus kan die telefoon wel smsen! Je moet het berichtje alleen even af komen geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |